nocturno_culto Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 må oppdatere bios, men er dette en fil jeg kan starte opp ifra en floppy disk A8N32-SLI-ASUS-Deluxe-1405.ROM ? Er ganske usikker på når det jeller å oppdatere bios, noen som kan gi meg link til en sikker uppdate ? Kortet er A8N32 SLI ASUS Deluxe Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 helst ikke 1405 versjon, det er beta versjon. siste releas versjon er 1303. du finner manual på ASUS nettsider hvordan du skal oppdatere BIOS. har du ikke gjort det før, anbefaler å lese manualen nøye og eller finne kompetent person som kan hjelpe deg..... Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 helst ikke 1405 versjon, det er beta versjon.siste releas versjon er 1303. du finner manual på ASUS nettsider hvordan du skal oppdatere BIOS. har du ikke gjort det før, anbefaler å lese manualen nøye og eller finne kompetent person som kan hjelpe deg..... 9388009[/snapback] Link til bios uppdaten ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg måtte bruke cd fordi bios fila var for stor for floppy disker + at jeg ikke hadde floppy i pcn.. Du bør vel ikke ta beta versjoner.. Er det ikke noen tråder eller brukere som har dette kortet? Se om noen skriver hvilken som er best.. Endret 29. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvorfor er det så fristende å poste alle problemer i "Maskinen fungerer ikke"-kategorien? Flyttes til kategorien for Hovedkort. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 vis du har en driver cd til hovedkortet ditt . så skal det følge met et program som heter Asus Update.. instalere det og følg instruksene så har du kjapt ny bios uten å bruke verken cd eller floppy! Eller bruk google å søk etter Asus Update 7.10 Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 linken: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no - skriver du i "INPUT MODEL TO SEARCH" A8N32 - velger linken "A8N32-SLI Deluxe" der kommer alle oppdateringer til hovedkortet. velger du BIOS tab og finner siste versjon...... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 SE her trykk på linken LINKEN! Last ned programmet Pakkut med winzip-winrar Dobbelklikk på Setup Følg di enkle instruksene Så er alt bra Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 vis du har en driver cd til hovedkortet ditt . så skal det følge met et program som heter Asus Update.. 9388279[/snapback] vet ikke helt, ettersom ved versjon 1303 står bare DOS. og det betyr sansynligvis at den må oppdateres fra DOS. alle versjoner under 1303, står det DOS/ALL OS. beta versjon 1405 står også DOS/ALL OS. er ikke helt sikkert, det var så lenge siden jeg oppdaterte BIOS på ASUS kortene. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 du jeg har holdt på med Asus Update så LENGE jeg kan huske ALDRI hatt noe problem med det.. om det står windows eller dos... har ikke noe med saken å gjøre.. jeg har ALDRi hatt noe problemer med det så sånn er det.. desuten så velger Asus Update den beste bios updaten som forøyeblikke er best så slepper du å tenke på beta vis du er redd for det.. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 gjør som "On1Musha" sier....... høres sånn ut at han enten er EXPERT eller jobber for ASUS...... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) HAHA ja er vel en liten asus expert:P og ja drømme jobben er å jobbe for asus Endret 29. august 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ASUS er bra, men dårlig på laptop service. har opplevd mange tilfeller, at folk ventet mange uker før det skjedde noe..... selv jobber som IT konsulent/tekniker siste 7 år..... Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) SE her trykk på linken LINKEN! Last ned programmet Pakkut med winzip-winrar Dobbelklikk på Setup Følg di enkle instruksene Så er alt bra 9388314[/snapback] Det er det vell ikke, jeg får blå skjerm under oppstart så jeg trenge noe jeg kan boote fra en floppy disk, det står når jeg får blå skjerm at bios et ikke kompitabel Endret 29. august 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 SÅ HVORFOR I ALLE DAGER HAR DU IKKE SKRIVI DET FØR NÅ?? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 SÅ kan noen finne den filen jeg trenger får å legge inn på en floppy disk eller cdrom helst floppy slik jeg kan få fikset biosen. kan si hva problemet er: under oppstart så får jeg blåskjerm der står det at bios ikke er kompitabel så jeg må oppdatere biosen, det kan jeg ikke gjøre med noe asus update siden jeg ikke kommer inn på skrivebordet. Så jeg trenger den Riktige biosen slik jeg ikke fucker til hovedkortet, så lenge maskinen fungerer så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) SÅ HVORFOR I ALLE DAGER HAR DU IKKE SKRIVI DET FØR NÅ?? 9388633[/snapback] Var vell kansje litt uklar. beklager men skrev porblemet mitt nå i en annen post edit: det eneste jeg er på jakt etter er en maskin som kan brukes skal ikke overklokkes Endret 29. august 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 vis biosen din er fucka.. stapp in cd plata som fulgte med hovedkorte.. og den skal kjøre automatisk... inne på cden skal det ligge di gammle bios filene... test deg fram Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) nei. det kommer opp can't open cd driver asuscd shsucdx can't install så hvilken update skal jeg bruke ? Edit: bare post den updaten jeg skal legge inn på floppyen slik jeg kan få oppdatert i morgen. Endret 29. august 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
foffle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 http://support.asus.com/download/download....32-SLI%20Deluxe Last ned versjon 1303. Det står DOS ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå