RyanReynolds Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du skal selvsagt få lov til å ha en egen mening. Forresten, man må være forsiktig med vitser, eller spesielt ironi over internett, det er ikke alltid like lett å skjønne. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 sant! bruk av herme tegn er jo ikke dumt Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Rooney og Tevez er to utrolig gode spisser, men og si at de er en av verdens beste spisesr og ikke Fernando Torres - det blir for dumt synes jeg. Kan nevne at jeg ar United supporter. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) sa ikke at han ikke var blant de beste, bare ikke topp fem Endret 18. januar 2008 av Barlie Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 må vi ikke glemme at Torres var på god vei til Old Trafford sesongen før han kom til Reds.....Så han har jo kvaliteter alle lag vil ha, men tror at Rooney og Tevez har bedre sammspill, enn spissene i Liverpool Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 men tror at Rooney og Tevez har bedre sammspill, enn spissene i Liverpool Er nok liten tvil om det ja, dessverre... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Samspill = Prima her United scorer høyt Ferdinand+Vidic = Verdensklasse Rooney+Tevez= Verdensklasse Pluss en midtbane i verdensklasse, som gjør at ManUtd er blant verdens beste lag for tida Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Samspill = Prima her United scorer høyt Ferdinand+Vidic = Verdensklasse Rooney+Tevez= Verdensklasse Der ligger scorer dere høyt ja. Ferguson er flink til å finne de rette spillerne og drille de sammen. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 + C.Ronaldo er ikke no minus han Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hva har Ronaldo å gjøre med samspilte duoer å gjøre? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva har Ronaldo å gjøre med samspilte duoer å gjøre? Han er tilsammen to spillere neida, jeg bare mener at C.Ronaldo har mye å si for Manchester United Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva har Ronaldo å gjøre med samspilte duoer å gjøre? Han er tilsammen to spillere neida, jeg bare mener at C.Ronaldo har mye å si for Manchester United Der er du ikke alene. Det antallet mål han setter i løpet av en sesong sier vel alt. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Han har vel scoret mer enn torres i år? eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 C. Ronaldo 16, Torres 11 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Det ville jo vært logisk ettersom han er toppscorer i PL. Følger du ikke med da? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 følger med på tabellen og kampene, men ikke toppscorer lista=P Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skal ta opp noe som jeg garantert kommer til å bli kalt for stygge ting for: Er egentlig Carragher så pokkers god? Jeg mener, i England var han vel 4. valg elns. på stopperplassen før han sa nei til landslaget. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Han har jo helt klart begrensninger, blant annet på det tekniske spillet sitt så sliter han stort noen ganger. Men taklingene hans og spilleforståelsen og spiriten hans er utrolig mye verdt, og uten ham ville ikke Liverpool vært i nærheten av CL-finalen verken i 05 eller 07. En definitiv matchvinner for oss har han vært Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Ifølge flere Pool-supportere, så er han jo bedre enn Rio :!: Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Build a bonfire, build a bonfirePut the scousers on the top. Put the city in the middle And burn the fuckin lot... Alltid like morsomt med hardcore supportere fra møblerte hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå