Barlie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Torres er en god fotball spiller, men han ser ut som han er 11 år. Men Rooney og tevez er bedre enn torres Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jobben til en spiss er å skåre mål. Torres har definitivt vært mer målfarlig enn både Rooney og Tevez, ergo er han en bedre spiss. Han har så og si ene og alene (Gerrard har vært flink han også ;-)) sørget for at Liverpool fremdeles kjemper om de gjeveste valørene i Premier League. Hva utseendet hans angår så er han en kjekk mann uten særlig grad av ansiktshår. Kanskje bør han oppsøke Giggs å få noen gode råd ang. skjeggvekst. Det er uansett uviktig hvordan han ser ut, så lenge han gjør jobben sin ute på banen. Blir flau av enkelte her inne i tråden som henger seg opp i utseendet til Torres, i stedet for å kommentere kvalitetene hans som fotballspiller. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Blir flau av enkelte her inne i tråden som henger seg opp i utseendet til Torres, i stedet for å kommentere kvalitetene hans som fotballspiller. Kanskje de ikke er så good looking selv? *Se smilyen, det var en spøk.* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Blir flau av enkelte her inne i tråden som henger seg opp i utseendet til Torres, i stedet for å kommentere kvalitetene hans som fotballspiller. Kanskje de ikke er så good looking selv? *Se smilyen, det var en spøk.* Nabb, LarsP er barskere enn barskest, bare se på postcounten. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Han sa "de", ikke "du" Stonemeister. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Han sa "de", ikke "du" Stonemeister. Damned, Jaja, der ser du hva en dag med skole etter særdeles lite søvn gjør med en. Kjedelig at vi blir overøst med lekser også. Vurderer å sløyfe litt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Få deg fucked up døgnrytme som meg. Legg deg rundt 18:00-19:00 og våkn opp fullstendig uthvilt kl 05:00 dagen etter. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jobben til en spiss er å skåre mål. Torres har definitivt vært mer målfarlig enn både Rooney og Tevez, ergo er han en bedre spiss. Han har så og si ene og alene (Gerrard har vært flink han også ;-)) sørget for at Liverpool fremdeles kjemper om de gjeveste valørene i Premier League. Jeg er egentlig ikke helt enig i det første der. Jeg ville heller skrevet: Jobben til en spiss er å sørge for at det blir scoret mål, på den statistikken vil ikke nødvendigvis Torres være på toppen lenger. Det er en veldig gammeldags holdning å si at spissen er den som scorer mål, når det i dagens moderne fotball ikke nødvendigvis er spissen som er toppscorer på et lag(jfr. C.Ronaldo). Både Tevez og Rooney, særlig Tevez, har den egenskapen at de er vel så flinke til å legge opp til soleklare målsjangser som de er til å score selv, i tillegg er de mye mer hardtarbeidende enn den typiske goalgetteren. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå har ikke jeg niglodd på statistikker, men har ikke Torres flere assist enn Tevez og Rooney også? Ikke til sammen selvfølgelig. Det er godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå har ikke jeg niglodd på statistikker, men har ikke Torres flere assist enn Tevez og Rooney også? Ikke til sammen selvfølgelig. Det er godt mulig jeg tar feil. Carlos Tevez: PL: 20 kamper, 10 mål, 6 assist CL: 5 kamper (3 inn, 2 ut), 2 mål, 1 assist Totalt: 25 kamper, 12 mål, 7 assist - 19 målpoeng Fernando Torres: PL: 16 kamper, 11 mål, 2 assist FA: 1 kamp, 0 mål, 1 asisst. CL: 4 kamper (0 inn, 2 ut), 3 mål LC: 1 kamp, 3 mål Totalt: 21 kamper, 17 mål, 4 assist - 21 målpoeng Ligacupen burde ikke telle spør du meg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå har ikke jeg niglodd på statistikker, men har ikke Torres flere assist enn Tevez og Rooney også? Ikke til sammen selvfølgelig. Det er godt mulig jeg tar feil. Du tar feil. http://www.premierleague.com/page/Statisti...,,12306,00.html Gerrard: 7 Rooney: 7 .. .. .. Tevez: 6 Giggs: 5 Nani: 4 .. .. .. Torres: 2 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå har ikke jeg niglodd på statistikker, men har ikke Torres flere assist enn Tevez og Rooney også? Ikke til sammen selvfølgelig. Det er godt mulig jeg tar feil. Du tar feil. http://www.premierleague.com/page/Statisti...,,12306,00.html Gerrard: 7 Rooney: 7 .. .. .. Tevez: 6 Giggs: 5 Nani: 4 .. .. .. Torres: 2 Da burde det si sitt, Tevez er bedre en Torres atm.. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Og Rooney er bedre enn Torres atm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) .... Og Torres er bedre enn dem begge to til sammen Endret 17. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Haha, en 13åring som er den tynne pinna mot Rooney kraft karen og Tevez, skulle likt å sett det! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 .... Og Torres er bedre enn dem begge to til sammen Ja jøss. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 .... Og Torres er bedre enn dem begge to til sammen Jeg skjønner ikke hvordan du kan tro det, Hvorfor skulle han være bedre enn 2 av verdens beste spillere tilsammen? Han er ikke verdens beste Spiss, ikke engang blant topp 5 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Maggen91 dro bare av en liten spøk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) .... Og Torres er bedre enn dem begge to til sammen Jeg skjønner ikke hvordan du kan tro det, Hvorfor skulle han være bedre enn 2 av verdens beste spillere tilsammen? Han er ikke verdens beste Spiss, ikke engang blant topp 5 Hmm... Det var selvfølgelig ment som en kødd da. Skulle vel kanskje vært litt tydeligere Men når Tevez og Rooney er blant verdens beste spisser, så mener jeg at Torres er det også. Edit. Ryan har skjønt det. Endret 17. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå