Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg mener at Masche/Alonso (altså en av dem, om du forstod) er bedre en Scholes. Om jeg måtte velge, tror jeg, jeg måtte si Javier, ettersom Alonso enda ikke har kommet seg helt etter skaden. Men Javier er verdens bedre midtbane-anker. Helt ærlig så mener jeg at Scholes er like god som Gerrard på en god dag. Eneste grunnen til at man ikke hører så mye om han er fordi han holder seg for seg selv isteden for å gi intervjuer og bygge image. Mascherano ville kanskje passet bedre inn i formasjonen, men Scholes er en mye bedre fotballspiller enn Mascherano. Gerrard som gloryhound? njaaaaa Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Carragher på høyreback foran Neville? Agger foran Vidic? Gerrard på kant foran Giggs/Ronaldo? En ting jeg aldri har skjønt med dette fantastiske laget deres er hvordan dere år ut og år inn har så fantasiske spillere, men allikevel er så dårlige? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg mener at Masche/Alonso (altså en av dem, om du forstod) er bedre en Scholes. Om jeg måtte velge, tror jeg, jeg måtte si Javier, ettersom Alonso enda ikke har kommet seg helt etter skaden. Men Javier er verdens bedre midtbane-anker. Helt ærlig så mener jeg at Scholes er like god som Gerrard på en god dag. Eneste grunnen til at man ikke hører så mye om han er fordi han holder seg for seg selv isteden for å gi intervjuer og bygge image. Mascherano ville kanskje passet bedre inn i formasjonen, men Scholes er en mye bedre fotballspiller enn Mascherano. Haha.. Jeg håper for din del at du tuller. Du har lite peiling på hva du prater om når du sier at Gerrard "tar intervjuer og bygger image". Maken til tullball, herregud mann. Er enig at Scholes er en klassespiller, men vi snakker om 2 av verdens aller beste fotballklubber, og da er nivået høyt. Tror neppe du sier at du har sett mange kamper av Liverpool iår siden du sier at Scholes er bedre enn Masche, ettersom han har til dels spilt bedre en Gerrard i mange kamper, samtidig som du sier (på en måte) at Gerrard er bedre en Scholes. Men for all del. Jeg sier det igjen, Scholes er og har vært en fantastisk fotballspiller gjennom 10år nå. Det skal han ha. Og om han tar intervjuer eller ei, har ingenting å si på om hvor god han er på fotballbanen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hoho. For å få denne i mine innlegg så kan jeg legge inn mitt Man Utd-Liverpool lag: ----------------------------- Reina ---------------------------- ---------------------------------------------------------------- Carragher ------------- Rio ------------ Agger ----------- Evra ---------------------------------------------------------------- Gerrard --------- Alonso -------- Mascherano ----------- Ronaldo ---------------------------------------------------------------- ------------------- Rooney --------- Torres -------------------- Latterlig å sette opp 3 fra midtbanen til Liverpool over for tiden Englands klart beste midtbane selv om vi store deler av tiden bare spiller med andrevalgene. Forøvrig er Tevez den klart beste spissen i PL ifølge OPTA ranking, selv om valget av Torres er legitimt. En annen ting er Reina og Agger? Foran panser Vidic og Sar? Utifra årets prestasjoner kan ikke disse forsvares. Agger er så absolutt på vei til å bli stor, men over Vidic? Aldri. Er kun Gerrard og Torres jeg kunne tenkt meg på et slikt lag, ingen andre i Liverpool er god nok til å matche noen United spillere med dagens form. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Haha.. Jeg håper for din del at du tuller. Du har lite peiling på hva du prater om når du sier at Gerrard "tar intervjuer og bygger image". Maken til tullball, herregud mann. Er enig at Scholes er en klassespiller, men vi snakker om 2 av verdens aller beste fotballklubber, og da er nivået høyt. Tror neppe du sier at du har sett mange kamper av Liverpool iår siden du sier at Scholes er bedre enn Masche, ettersom han har til dels spilt bedre en Gerrard i mange kamper, samtidig som du sier (på en måte) at Gerrard er bedre en Scholes. Men for all del. Jeg sier det igjen, Scholes er og har vært en fantastisk fotballspiller gjennom 10år nå. Det skal han ha. Og om han tar intervjuer eller ei, har ingenting å si på om hvor god han er på fotballbanen. Du skal få mene ditt og jeg skal få mene mitt, men jeg sa aldri at Gerrard bygger image, jeg sa bare at Scholes ikke gjør det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er kun Gerrard og Torres jeg kunne tenkt meg på et slikt lag, ingen andre i Liverpool er god nok til å matche noen United spillere med dagens form. Så det er kun snakk om dagens form? Latterlig. Når vi snakkes "the beste laget" må vi ta hvordan spillerne presterer over tid. "Ronaldo spilte dårlig i helga, vi må ta han bort fra laget." Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du skal få mene ditt og jeg skal få mene mitt, men jeg sa aldri at Gerrard bygger image, jeg sa bare at Scholes ikke gjør det. Vet ikke om det er en ny måte å bygge image på, er å holde for seg selv? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er kun Gerrard og Torres jeg kunne tenkt meg på et slikt lag, ingen andre i Liverpool er god nok til å matche noen United spillere med dagens form. Så det er kun snakk om dagens form? Latterlig. Når vi snakkes "the beste laget" må vi ta hvordan spillerne presterer over tid. "Ronaldo spilte dårlig i helga, vi må ta han bort fra laget." Ja så G.Neville skal å være der da? Hva med Giggs? Spilte jo strålende ifjor selv om han slet i starten i år. Eller kanskje Saha som var Toppscorer ifjor høst? Du baserer deg selvsagt på hva spillere har gjort tidligere opp mot hva de klarer å vise idag, skal du være en trangsynt nisse som leser det du selv vil så får det være opp til deg. Latterlig. Å skal du se på United spillerenes prestasjoner ifjor kontra Liverpool ifjor, samt dagens form. Da er det kun Torres som kommer med, å kun han. Første Liverpool spiller på benken er Masche og deretter Gerrard. Må gjerne debattere mot meg, men fakta holder med meg i denne saken. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er kun Gerrard og Torres jeg kunne tenkt meg på et slikt lag, ingen andre i Liverpool er god nok til å matche noen United spillere med dagens form. Så det er kun snakk om dagens form? Latterlig. Når vi snakkes "the beste laget" må vi ta hvordan spillerne presterer over tid. "Ronaldo spilte dårlig i helga, vi må ta han bort fra laget." Ja så G.Neville skal å være der da? Hva med Giggs? Spilte jo strålende ifjor selv om han slet i starten i år. Eller kanskje Saha som var Toppscorer ifjor høst? Du baserer deg selvsagt på hva spillere har gjort tidligere opp mot hva de klarer å vise idag, skal du være en trangsynt nisse som leser det du selv vil så får det være opp til deg. Latterlig. Å skal du se på United spillerenes prestasjoner ifjor kontra Liverpool ifjor, samt dagens form. Da er det kun Torres som kommer med, å kun han. Første Liverpool spiller på benken er Masche og deretter Gerrard. Må gjerne debattere mot meg, men fakta holder med meg i denne saken. Jeg var enig i resten av laget som banan satte opp på førstesiden jeg, utenom Scholes og Tevez. Du kan neppe kom å si at Gerrard har spilt en dårlig sesong siden 01/02. Scholes har også spilt bra, men Gerrard litt bedre. Torres fremfor Tevez siden begge kom til klubben iår, og siden jeg mener Torres har spilt bedre enn Tevez. Spesielt når man ser på hvilken hjelp de forskjellige får, og for noen solo mål av Torres. Er aboslutt enig i at Neville skal være der, og sammen med Giggs. Det hat ikke jeg sagt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For det første: jeg er absolutt ingen fan av ryddegutt-konseptet, så mao er jeg ingen fan av Hargreaves heller. Torres er uten tvil god, men jeg vil heller ha Tevez, noe som godt kan ha noe med det gode samarbeidet med Rooney å gjøre. At dere Pool-supportere synes det er latterlig er vel ikke helt utypisk, ettersom dere kan det å skryte opp deres egne spillere som verdens beste. Når man setter opp ett drømmelag, sett man opp hvordan invidene spiller hver for seg. Ikke som ett lag. Det var kanskje derfor du hadde 8 United spillere på laget ditt? Du sier at vi til stadig never at våre spillere er verdens beste, jeg ser ikke at du skriver annet? Greit, vi overdriver kanskje litt om enkelte spillere, men når det er snakk om Torres og Masche tror jeg ikke vi overdriver. Nevn en midtbanespiller som spiller anker, som er bedre enn Mache? Alonso/Mascherano bedre enn Scholes ja...morsom du. Så tydeligvis ikke forrige PL-sesong. Scholes har vært skadd siden tidlig oktober nå, hvis du bruker det som argument liksom... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Scholes var jo overlegen Gerrard ifjor. 92% pasningssikkerhet gjennom hele sesongen er fantastisk. I år har jo da Scholes vært skada i snart 4 mnd, så naturligvis har Gerrard vært bedre denne sesongen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32! Okei, hvis du mener det, så skal du få mene det. Rart Gerrard ble nominert til verdens beste spiller av både FIFA, spillerne og managerne. Ble Scholes det? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32! Okei, hvis du mener det, så skal du få mene det. Rart Gerrard ble nominert til verdens beste spiller av både FIFA, spillerne og managerne. Ble Scholes det? Tar du de Fifa-kåringene seriøst? Kan jo bare se på hvor mye søppel som ble nominert ifjor. Syntes du Gerrard var bedre enn Scholes ifjor så du ikke kampene, rett og slett, det er latterlig å hevde noe annet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Når C.Ronaldo ikke ble kåret til verdens beste denne kåringa, sier det hvor lite man kan se på slike kåringer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32! Okei, hvis du mener det, så skal du få mene det. Rart Gerrard ble nominert til verdens beste spiller av både FIFA, spillerne og managerne. Ble Scholes det? Nå vet vi jo ihvertfall at du ikke ser kamper, men baserer alt du sier på hva du leser og hører. Såklart var Scholes bedre enn Gerrard i fjor, bare en tulling kan mene noe annet. Dessuten går de kåringene mer på navn enn på prestasjoner på banen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du mener at Tevez er best magt87 mener at Torres er best, hva er problemet? Dette er diskusjon.no. VGD finner du her. Så du tror du kan klare å omvende han til å mene at Tevez er bedre? Vet det er diskusjon.no..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du mener at Tevez er best magt87 mener at Torres er best, hva er problemet? Dette er diskusjon.no. VGD finner du her. Så du tror du kan klare å omvende han til å mene at Tevez er bedre? Vet det er diskusjon.no..... Tror poenget er at det er diskusjon.no, hvis du ikke tar den nå så må du sende forespørsel til forumstyret om videre utredning Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville valgt Hargreaves - Gerrard Sentralt. Tror det er en bedre kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå