Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) La meg si(siden dette er en ertetråd) :D: :D :D :D :D :D :D 4-1 suck on that Ferguson! Endret 14. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Overkjøring på Old Trafford? Haha, den var bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Overkjøring på Old Trafford? Haha, den var bra. Selv de beste kan gjøre feil. :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Overkjøring på Old Trafford? Haha, den var bra. Ja det må jeg si meg enig i du. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 NANANANANANANANA 4-1 :D Bugger off Fergie. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 WHO THE FUCK ARE MAN UNITED??? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Manchester United er ett lag som i hvert fall har vunnet Premier League. Jeg kan ikke huske at bassenget har vunnet noen gang. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Manchester United er ett lag som i hvert fall har vunnet Premier League. Jeg kan ikke huske at bassenget har vunnet noen gang. ikke jeg heller:) hahahahahaha...selv om det var liten trøst denne gang... Lenke til kommentar
the-dream Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Overkjøring på Old Trafford? Haha, den var bra. Ja det må jeg si meg enig i du. Det var strengt tatt ikke overkjøring, hvis vi snakker 11v11 iallefall. Kunne gått begge veier i første omgangen og før det røde kortet i andre omgangen. Spesielt de ca. første 15 min i andre omgangen, Utd dominerte stort. Ballen ville bare ikke inne. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det var strengt tatt ikke overkjøring, hvis vi snakker 11v11 iallefall. Kunne gått begge veier i første omgangen og før det røde kortet i andre omgangen. Spesielt de ca. første 15 min i andre omgangen, Utd dominerte stort. Ballen ville bare ikke inne. Hvorfor i helvette skylder dere på det røde kortet? Det var jo totalt riktig, Vidic rev ned Stevie, som er på vei gjennom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det var strengt tatt ikke overkjøring, hvis vi snakker 11v11 iallefall. Kunne gått begge veier i første omgangen og før det røde kortet i andre omgangen. Spesielt de ca. første 15 min i andre omgangen, Utd dominerte stort. Ballen ville bare ikke inne. Hvorfor i helvette skylder dere på det røde kortet? Det var jo totalt riktig, Vidic rev ned Stevie, som er på vei gjennom. Ingen sier at det var feil idømt rødt kort. De sier bare at det røde kortet ødela alle muligheter til å vinne kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men frispark hadde det blitt uansett og som alle vet gikk det inn. Heller ikke lett å score to mål mot oss på såpass kort tid. Idiotisk var det av Vidic, dog hadde ikke han revet ned Gerrard så hadde han vært alene gjennom. Ergo, mest sannsynlig scoring. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alene igjennom med spiss vinkel mot mål. Tåpelig av Vidic, men alle har dårlige kamper, og selv en verdensklasse stopper som Vidic gjør en feil i ny og ne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker faktisk å høre på Pool-supporterne nå. Jo mer de holder på nå, desto mer skal de få høre det i mai. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker faktisk å høre på Pool-supporterne nå. Jo mer de holder på nå, desto mer skal de få høre det i mai. Få høre hva? Alle forventet/forventer at dere vinner PL. Hvor mange hadde trodd at vi skulle slakte dere 4-1 på deres eget gress? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Keep doin that.. Slaktet? Tull og tøys. Men jeg gidder ikke si noe mer enn det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker faktisk å høre på Pool-supporterne nå. Jo mer de holder på nå, desto mer skal de få høre det i mai. Få høre hva? Alle forventet/forventer at dere vinner PL. Hvor mange hadde trodd at vi skulle slakte dere 4-1 på deres eget gress? Slaktet? Et under at det ble 5 mål i en kamp nesten uten sjanser. Å et enda større under at vi ikke slapp inn flere når man tenker på hvor ræva vi var defensivt. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Slakt... Kommer til å eie dere like hardt neste sesong også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå