D'Amico Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Mitt: van der Sar Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Carrick Gerrard - Scholes - Ronaldo Torres - Berbatov Føler meg litt skitten som utelater Rooney, men herregud for et spisspar Torres og Berbatov ville vært. Endret 28. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sett utifra denne sesongen: van der Sar Arbeloa- Ferdinand - Vidic - Evra Fletcher Kuyt- Gerrard- Ronaldo Rooney- Berbatov Begunnelser: Ingen av Uniteds høyrebacker har spilt regelmessig nok til å fortjene en plass på dette laget, men hadde Brown vært skadefri hadde han vært et soleklart førstevalg. Arbeloa har gjort sakene sine bra han, hvertfall det jeg har sett. Men det skal sies at jeg synes høyresiden på laget mitt er i svakeste laget. Carrick har hatt en litt skuffende sesong, og velger å satse på Fletchers gode løpskraft og duellstyrke. Kuyt foran park kun på målfarlighet, ellers er de så og si jevngode. Gerrard er soleklar, i likhet med Ronaldo. Rooney og Berbatov har begge vært bedre enn Torres i år. Torres har fått mesteparten av sesongen ødelagt av skader, og har vel så langt vært en av PLs største skuffelser i år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Og allikevel har Torres scoret like mye som Rooney (Som også har vært en del skadet skal det sies, men spilt en god del mer enn Torres) og MER enn Berbatov (som har spilt mesteparten av kampene) Ville hatt med Torres framfor Rooney, for Torres er mye farligere foran mål og kan avgjøre kamper på egen hånd i mye større grad enn Rooney, selv om han også har sine øyeblikk. Alonso inn for Fletcher, så er jeg enig i String-Emil sitt lag. Ut fra sesongen som han sier! Edit: Scoringene er i ligaen for å presisere det. Endret 1. mars 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Poenget er man kan ikke forvente å ha tre Liverpool-spillere på midtbanen der, og fortsatt regnes som nogenlunde oppegående. Det går bare ikke Fletcher har vært fantastisk i år, Alonso har vært okei. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Alonso har vært "okei" i år? Du velger lett fletcher foran han basert på årets sesong eller? Fy fader heller mann, Alonso har vært fantastisk i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tabben mange gjør er å sette Ronaldo som en av tre mann på midten, der kommer bare ikke til å funke. VDS Brown-Vidic-Ferdinand-Evra Ronaldo-Gerrard-Scholes-Giggs Torres-Rooney Dette er det sterkeste laget på papiret, men ikke om vi ser på form og skader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 VDS Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Gerrard - Scholes Torres - Berbatov - Rooney Er jo bare å putte en av spissene på venstrekant, så har du 4-4-2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Torres på venstrekant Giggs mot Berbatov, ellers har vi helt likt lag. Endret 2. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Van der Sar er da ikke en bedre keeper enn Reina? Han har riktignok gjort sine saker bra, men dette skyldes mye det fantastiske forsvaret United har, men de to kanskje beste stopperne (Vidic og Ferdinand). Reina Rafael - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Steven Gerrard - Xabi Alonso Wayne Rooney - Dimitar Berbatov - Fernando Torres Reserver: Carlos Tevez Jamie Carragher Javier Mascherano Paul Scholes Ryan Riggs/Nani Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva har Reina gjort som gjør han til en bedre keeper enn VDS? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Reserver:Carlos Tevez Jamie Carragher Javier Mascherano Paul Scholes Ryan Riggs/Nani Nani har ikke akkurat overbevist denne sesongen for å si det mildt... Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva har Reina gjort som gjør han til en bedre keeper enn VDS? Rent ferdighetsmessig mener jeg at Reina er bedre enn VDS. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva har Reina gjort som gjør han til en bedre keeper enn VDS? Rent ferdighetsmessig mener jeg at Reina er bedre enn VDS. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Reina Arbebola Vidic Ferdinand Evra Mascherano Ronaldo Giggs Gerrard Torres Rooney Subs : van der sar, carrick, berbatov, alonso, carra prøvde å få en fin balanse med spillere fra begge lagene. Endret 2. mars 2009 av Cs freak Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kamp i morgen. Gleder meg. Tror det blir veldig jevnt, men United vinner nok til slutt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kamp i morgen. Gleder meg. Tror det blir veldig vanskelig, Liverpool kommer nok til å kjøre over oss i samtlige minutter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Overkjøring på Old Trafford? Haha, den var bra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Spamme denne tråden også Latias? Spennende kamp i vente. Tipper det blir jevnt, og at Oshea elns scorer helt på tampen. Gjerne i eget nett :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 http://www.fanchants.com/football-songs/ma...tended-version/ http://www.fanchants.com/football-songs/ma...es-by-the-name/ http://www.fanchants.com/football-songs/ma...chants/uni-ted/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå