Limbeck Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ville ha hatt Hargreaves på lag med gerrard jeg, sånn lag messig. Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Litt sen der ja, hehe. Hørte at El Nino hadde YNWA på innsiden av kapteinsbindet forresten, stemmer dette? 9388646[/snapback] Stemmer det, han fikk det av kameratgjengen sin i bursdagsgave.. De andre tatoverte You´ll Never Walk Alone på armen, men Torres syntes det ble feil, siden han var A. Madrid spiller på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Paul Scholes er og blir en av Englands beste midtbanespillere på lenge. Stabil spiller som nesten alltid er god, og har sjeldent svake kamper. Forøvrig, jeg ville valgt Scholes fremfor Gerrard... :$ Kanskje fordi han er min yndlingsspiller, menmen Sier ikke at Gerrard er noen dårlig spiller.. Lenke til kommentar
LasseLL Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Man Utd - Liverpool </span> Et par regler for denne tråden: - Personangrep gir advarsel, her som alle andre steder på forumet - Hold dere saklige, så godt som det går i alle fall! <{POST_SNAPBACK}> Vi har en tråd for hvert lag, og om noen fra det andre lagets supportere poster i den andre tråden blir det ofte "bråk". Derfor synes jeg vi må ha en slik type tråd. På united.no-forumet har vi ofte de mest saftige diskusjonene i en slik type tråd, og jeg håper vi kan få samme nivå på denne. Jeg håper ikke denne tråden blir full av tull, men skjikkelig saftige diskusjoner fra lagets supportere. For å starte diskusjonen og forhåpentligvis få på meg et par Pool-supportere setter jeg like gjerne opp mitt all-star team fra de to lagene: ----------------------------- Reina ----------------------------- ------------------------------------------------------------------ Neville ------------- Rio ------------ Carr. -------------- Evra ------------------------------------------------------------------ Ronaldo --------- Gerrard -------- Scholes ----------- Giggs ------------------------------------------------------------------ ------------------- Rooney --------- Tevez ------------------- Hva med Torres? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Du burde lese tråden LasseLL Ut fra dagen i dag ville jeg satt inn Torres for Rooney på det laget Endret 13. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
LasseLL Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du burde lese tråden LasseLL Ut fra dagen i dag ville jeg satt inn Torres for Rooney på det laget aiiight....såpass jah, Rooney ville vært inne hos meg, men Tevez ut.....torres som målskåreren og Rooney som den hardt arbeidene spissen, med tønnevis med assists.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Selv om jeg skrev det laget før sesongen står jeg fortsatt på at Tevez er bedre enn Torres. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Selv om jeg skrev det laget før sesongen står jeg fortsatt på at Tevez er bedre enn Torres. Klart du gjør det Lenke til kommentar
LasseLL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Selv om jeg skrev det laget før sesongen står jeg fortsatt på at Tevez er bedre enn Torres. jeg er selv en ihugget man utd supporter. Men Torres er rett og slett bedre. Han har selvsagt teknikk, skuddfoten og alt det der inne, men han er også en svært klokk spiller. Men jeg trodde aldri han skulle overbevise så mye som han egentlig har gjort. Trodde på nok en sesong der ha skåret 17 mål, noe jeg tror han overstiger i år... Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 er også selvhardbarka man utd supporter...må si meg enig i "LasseLL"...Torres inn for tevez...Han er rett og slett mer målfarlig...har sett tevez bomme på de mest opplagte sjanser... Stiller meg også spørsmålstegn til neville på høyreback...og scholes...skulle det ikke velges utifra dagens tropp? Scholes og neville har vel ikke akkurat fått vist seg frem i år...å velge dem utifra d de har prestert før..greit nok, men synes at vi heller skal vente å se om de kommer tilbake i storform eller om de faktiskt kommer i solskjær-rytmen med skader på skader også må legge opp... carrick er vel kanksje den som har vist seg som den beste erstatteren for roy keane og i scholes skadefravær...tror faktsikt macherano også burde vært på dette laget... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 er også selvhardbarka man utd supporter...må si meg enig i "LasseLL"...Torres inn for tevez...Han er rett og slett mer målfarlig...har sett tevez bomme på de mest opplagte sjanser... Mer målfarlig? Torres 11 mål, Tevez 10 mål hittil i PL. Tevez har større arbeidskapasitet og mangler ikke akkurat på teknikken. Det at du sier du har sett Tevez bomme på de mest opplagte sjanser er greit, men at du ikke nevner Torres i samme slengen? Han har rota ekstremt noen ganger. Var vel mot Newcastle (?) han klarte å rote bort rundt 5 store sjanser hvor 3 av dem var 100% sjanser. Stiller meg også spørsmålstegn til neville på høyreback...og scholes...skulle det ikke velges utifra dagens tropp? Jeg satt vel opp det laget der i sommer eller noe. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du mener at Tevez er best magt87 mener at Torres er best, hva er problemet? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Du mener at Tevez er best magt87 mener at Torres er best, hva er problemet? Dette er diskusjon.no. VGD finner du her. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Torres, Masche/Alonso fortjener aboslutt en plass på laget. Forstår ikke hvordan man ikke kan sette Torres opp på dette laget. Han viser jo i kamp etter kamp at han er en spiss i verdensklasse. Maken til United supporter skal man lete lenge etter. Men men, alle vet hvordan banan er. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Torres, Masche/Alonso fortjener aboslutt en plass på laget. Forstår ikke hvordan man ikke kan sette Torres opp på dette laget. Han viser jo i kamp etter kamp at han er en spiss i verdensklasse. Maken til United supporter skal man lete lenge etter. Men men, alle vet hvordan banan er. Du mener alvorlig at Mascherano eller Alonso er bedre enn Scholes og Gerrard? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Torres, Masche/Alonso fortjener aboslutt en plass på laget. Forstår ikke hvordan man ikke kan sette Torres opp på dette laget. Han viser jo i kamp etter kamp at han er en spiss i verdensklasse. Maken til United supporter skal man lete lenge etter. Men men, alle vet hvordan banan er. Du mener alvorlig at Mascherano eller Alonso er bedre enn Scholes og Gerrard? Jeg mener at Masche/Alonso (altså en av dem, om du forstod) er bedre en Scholes. Om jeg måtte velge, tror jeg, jeg måtte si Javier, ettersom Alonso enda ikke har kommet seg helt etter skaden. Men Javier er verdens bedre midtbane-anker. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 For det første: jeg er absolutt ingen fan av ryddegutt-konseptet, så mao er jeg ingen fan av Hargreaves heller. Torres er uten tvil god, men jeg vil heller ha Tevez, noe som godt kan ha noe med det gode samarbeidet med Rooney å gjøre. At dere Pool-supportere synes det er latterlig er vel ikke helt utypisk, ettersom dere kan det å skryte opp deres egne spillere som verdens beste. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For det første: jeg er absolutt ingen fan av ryddegutt-konseptet, så mao er jeg ingen fan av Hargreaves heller. Torres er uten tvil god, men jeg vil heller ha Tevez, noe som godt kan ha noe med det gode samarbeidet med Rooney å gjøre. At dere Pool-supportere synes det er latterlig er vel ikke helt utypisk, ettersom dere kan det å skryte opp deres egne spillere som verdens beste. Når man setter opp ett drømmelag, sett man opp hvordan invidene spiller hver for seg. Ikke som ett lag. Det var kanskje derfor du hadde 8 United spillere på laget ditt? Du sier at vi til stadig never at våre spillere er verdens beste, jeg ser ikke at du skriver annet? Greit, vi overdriver kanskje litt om enkelte spillere, men når det er snakk om Torres og Masche tror jeg ikke vi overdriver. Nevn en midtbanespiller som spiller anker, som er bedre enn Mache? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg mener at Masche/Alonso (altså en av dem, om du forstod) er bedre en Scholes. Om jeg måtte velge, tror jeg, jeg måtte si Javier, ettersom Alonso enda ikke har kommet seg helt etter skaden. Men Javier er verdens bedre midtbane-anker. Helt ærlig så mener jeg at Scholes er like god som Gerrard på en god dag. Eneste grunnen til at man ikke hører så mye om han er fordi han holder seg for seg selv isteden for å gi intervjuer og bygge image. Mascherano ville kanskje passet bedre inn i formasjonen, men Scholes er en mye bedre fotballspiller enn Mascherano. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hoho. For å få denne i mine innlegg så kan jeg legge inn mitt Man Utd-Liverpool lag: ----------------------------- Reina ---------------------------- ---------------------------------------------------------------- Carragher ------------- Rio ------------ Agger ----------- Evra ---------------------------------------------------------------- Gerrard --------- Alonso -------- Mascherano ----------- Ronaldo ---------------------------------------------------------------- ------------------- Rooney --------- Torres -------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå