bruno99 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hahah, dere suger. Dere har ikke vunnet mot oss på 7 år før nå. Hahhaha, og Ronaldo har tilogmed ikke vært med i alle de kampene vi har vunnet mot dere. Ronaldo har aldri klart å utrette noe særlig i kampene han har spilt mot Liverpool uansett. På alt av dødballer og annet generelt blir han dekket opp av tre poolspillere, da blir spillere som O'Shea og Fletcher undervurderte og får stå helt alene... Så du er enig med meg med andre ord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nei, Ronaldo har spilt mye bra mot dere, noen viste en statstikk på akkurat det. Dog har han aldri spilt superbra mot pool. Som sagt, ikke bra, men ikkje dårlig heller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det at Ronaldo ikke spiller bra mot store lag er jo bare noe jalla på linje med at Old Trafford ikke har god stemning. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det var for engangsskyld deilig å se at vi kunne banke united uten Gerrard og Torres.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Banke, ja. Akkurat... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Må si det er utrolig mange som ikke fikk med seg at Gerrard kom inn før Liverpool scårte. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Må si det er utrolig mange som ikke fikk med seg at Gerrard kom inn før Liverpool scårte. Haha, ja. Dere fikk ikke ETT ENESTE mål uten Gerrard. Dere slapp inn ett og United scorte ett mål på seg selv. Dere fikk som sagt ETT mål med Gerrard på banen. Om det er å banke United uten Gerrard har jeg mistet all sans og samling Endret 16. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Herregud så lykkelige dere er fordi dere har slått oss én gang på hundre år. Feel the fjortizhate! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Herregud så lykkelige dere er fordi dere har slått oss én gang på hundre år. ja hrgud feir lissom va r d Er da "bare" to år siden vi slo dere sist. Men det burde vært flere. Må si det er utrolig mange som ikke fikk med seg at Gerrard kom inn før Liverpool scårte. Haha, ja. Dere fikk ikke ETT ENESTE mål uten Gerrard. Dere slapp inn ett og United scorte ett mål på seg selv. Dere fikk som sagt ETT mål med Gerrard på banen. Om det er å banke United uten Gerrard har jeg mistet all sans og samling Tror ikke dere skjønner poenget. Vi ble jo fortalt at uten Torres og Gerrard var vi et amatørlag som ikke hadde noe i PL engang å gjøre, og de fleste Man Utd-ere lo jo bare når lagoppstillingen kom på lørdag, men likevel spilte vi ræva av dere stort sett i 70 minutter uten Torres og Gerrard. Spesielt fra 45' til 70' var dere knapt på banen. Så kom Gerrard på etter 70 minutter, og ja, dere har helt rett, han var på banen, men han rakk aldri å involvere seg i kampen til å kunne utgjøre noen forskjell. I trekket som førte til målet vårt var ikke Gerrard med i det hele tatt i oppbyggingen til målet. Men ja, han var på banen. Det er greit nok. Vi scoret teknisk sett ikke mål uten Gerrard, men herregud som vi lekte likevel. Og det er klart at når mange av supporterne deres har sagt det de har sagt om Liverpool uten Torres og Gerrard, så er det jo ekstremt deilig å bevise at de nok en gang tar feil. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Herregud så lykkelige dere er fordi dere har slått oss én gang på hundre år. ja hrgud feir lissom va r d Er da "bare" to år siden vi slo dere sist. Men det burde vært flere. Må si det er utrolig mange som ikke fikk med seg at Gerrard kom inn før Liverpool scårte. Haha, ja. Dere fikk ikke ETT ENESTE mål uten Gerrard. Dere slapp inn ett og United scorte ett mål på seg selv. Dere fikk som sagt ETT mål med Gerrard på banen. Om det er å banke United uten Gerrard har jeg mistet all sans og samling Tror ikke dere skjønner poenget. Vi ble jo fortalt at uten Torres og Gerrard var vi et amatørlag som ikke hadde noe i PL engang å gjøre, og de fleste Man Utd-ere lo jo bare når lagoppstillingen kom på lørdag, men likevel spilte vi ræva av dere stort sett i 70 minutter uten Torres og Gerrard. Spesielt fra 45' til 70' var dere knapt på banen. Så kom Gerrard på etter 70 minutter, og ja, dere har helt rett, han var på banen, men han rakk aldri å involvere seg i kampen til å kunne utgjøre noen forskjell. I trekket som førte til målet vårt var ikke Gerrard med i det hele tatt i oppbyggingen til målet. Men ja, han var på banen. Det er greit nok. Vi scoret teknisk sett ikke mål uten Gerrard, men herregud som vi lekte likevel. Og det er klart at når mange av supporterne deres har sagt det de har sagt om Liverpool uten Torres og Gerrard, så er det jo ekstremt deilig å bevise at de nok en gang tar feil. Jeg ser poenget ditt Men.. Uansett hvor mye dere overkjørte oss så fikk dere ikke ett jævla mål uten Gerrard og uten mål er det vel samme hvor mye man overkjører det andre laget for det er ikke sånn man vinner kamper. Og selv om det bare var Kuyt, Babel og (?) som var med på angrepet blir det feil å si at Gerrard ikke tells. Han var på banen han som alle andre og dere scorte ikke uten han. Hadde han noe å si? Kanskje, kanskje ikke. Syns diskusjonen blir dum uansett for dere vant fortjent og det er en grunn for at Liverpool er top 4 hvert år Men så er det også en grunn for at United er over dere Lykke til videre! Det er tross alt bare fotball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Og det er klart at når mange av supporterne deres har sagt det de har sagt om Liverpool uten Torres og Gerrard, så er det jo ekstremt deilig å bevise at de nok en gang tar feil. Dere er ihvertfall enige om det. Dessuten så har ikke jeg sagt noe om championship lag. Jeg kan ikke huske jeg lo heller. Angående overkjøring så er det også en sannhet med modifikasjoner. Er et et måls tap en overkjøring? Et av de to målene var selvmål. Dere hadde et klart overtak på banen men fikk god hjelp av oss for å vinne. Da vi slo Roma 7-1 hadde Roma ballen mest. Ble vi overkjørt av Roma? Men for all del. Kall det hva dere vil. Det blir en saftig hevn engang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Dessuten så har ikke jeg sagt noe om championship lag. Jeg kan ikke huske jeg lo heller. Ikke myntet direkte mot deg. Angående overkjøring så er det også en sannhet med modifikasjoner. Er et et måls tap en overkjøring? Et av de to målene var selvmål. Dere hadde et klart overtak på banen men fikk god hjelp av oss for å vinne. Da vi slo Roma 7-1 hadde Roma ballen mest. Ble vi overkjørt av Roma? Man kan vinne 7-0 uten å overkjøre noen, men man kan også vinne 2-1 og bli overkjørt. Med overkjørt tenker hvert fall ikke jeg på antall mål, resultat eller noen trøtte statistikktall på slutten av kampen. Da tenker jeg i praksis hvordan kampen har vært. Når noen sier at et lag ble overkjørt, ja, da tenker jeg at det laget stort sett bare falt bakpå, ikke greide å produsere stort selv og at laget som overkjørte det andre hadde det meste av spillet og alle de fete sjansene. Men kan jo diskutere til man blir gul og blå om vi overkjørte dere på lørdag, og det kan jeg nesten garantere vil variere innenfor de to forskjellige supportergruppene, men jeg personlig mener hvert fall at andreomgangen var en overkjørsel. Første var mye jevnere, selv om vi tok mer tak i kampen fra 20-25 minutter og utover. Dere er ihvertfall enige om det. Jeg har alltid vært enig i det, også før kampen på lørdag. Selv om Gerrard og Torres selvfølgelig er to ekstremt viktige spillere for oss, man skal heller ikke undergrave den betydningen de har for laget. Begge to er blant toppeliten innenfor sin posisjon, klart de er ekstremt betydningsfulle og derfor også presterer godt. Men Liverpool står likevel godt på beina uten de to spillerne også. Selv om man definitivt ikke kan erstatte så gode spillere 100% med andre spillere i troppen, så vil andre gå inn og gjøre mye av den jobben de gjør når de er borte, og det viste vi på lørdag. Hele laget sto sammen, kjempet sammen og viste stor lagmoral selv om vi kom 1-0 under etter 3 minutter. Så det jeg bare sier er at Liverpool er mer enn Torres og Gerrard. Men jesus. Jeg er sjeleglad for at vi har slike klassespillere i klubben. Endret 17. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Herregud så lykkelige dere er fordi dere har slått oss én gang på hundre år. ja hrgud feir lissom va r d At det var? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fantastisk artig å lese diskusjonen mellom lfc og mufc. Liker begge lagene like lite. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Herregud så lykkelige dere er fordi dere har slått oss én gang på hundre år. ja hrgud feir lissom va r d At det var? Ja, herregud, feire liksom, hva er det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Feir i din egen tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dette er en erte-tråd. Da skal man feire i denne tråden. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tar gjerne i mot et eksempel der jeg ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Bump. Kun to uker til kampen nå. Gleder meg. Kan poste et drømmelag blant de to lagene: VDS Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Gerrard - Scholes Torres - Berbatov - Rooney Synes ikke andre enn Torres og Gerrard er gode nok til å få en fast plass på United-laget. Og et "reservelag": Reina Neville - Skrtel - Carra - Aurelio Kuyt - Alonso - Carrick - Giggs - Park Tevez Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Mitt "drømmelag" da. Reina Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Mascherano Gerrard - Scholes - Ronaldo Torres - Rooney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå