Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread

fakey

Anbefalte innlegg

Jeg har også lest et sted at Ledley King var en av de raskeste i ligaen, Dennis Rommedahl var da den raskeste. Aaron Lennon tar ledley king på en kort distanse men på en lang spurt er King overlegen i Tottenham. Andre raske: Walcott, Saha, så var det en til Arsenal som var veldig rask...

Iflg et intervju med Martin Jol så var Robbie Keane den raskeste spilleren i klubben på de første 20 m, Ledley King og Lennon var like bak. Over lengre distanser var King alltid raskest med Lennon som en klar nr 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg synes det var et ganske morsomt innlegg jeg, men det er ikke alltid sarkasme og ironi kommer like godt frem her, som når jeg snakker fjes til fjes med noen.

Ja, men var jeg sur? :p

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/13/529560.html

Gerrard: Vi trenger ikke fortelle hvor gode vi er.

Men se på dette her:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14374&zone=1

Gerrard: Vi er i flysonen

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0

Gerrard: Ingen vil møte oss

Og den klassiske:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0

"Kanskje verdens beste".

Lenke til kommentar

Noen som har sett tilbake på førstesia av den diskusjonen her? I sommer gikk diskusjonen om hvorvidt Torres var en god spiss. Dette var i sommer. Hva kan vi konkludere med nå?

Han er spissen vi har ventet på i flere år nå :new_woot:

Lenke til kommentar
Er da ikke noe galt å tråle Liverpool.no. Jeg leser alt av fotball selv om det ikke omhandler United. Jeg er til daglig innom liverpool.no/kopforum, chelseafc.no, gunners.no, RaWK osv.

Okei. Kanskje det bare er jeg som ikke finner det interessant å lese nyheter om klubber jeg ikke bryr meg om. Sider om nyheter om fotball generelt og alle klubber besøker jeg av og til, men har liten interesse av å besøke United.no eller Chelseafc.no. Men kanskje det bare er meg.

Noen som har sett tilbake på førstesia av den diskusjonen her? I sommer gikk diskusjonen om hvorvidt Torres var en god spiss. Dette var i sommer. Hva kan vi konkludere med nå?

Han er spissen vi har ventet på i flere år nå :new_woot:

Jeg koser meg stort med de første par sidene her. :D Spesielt Kiman sine kommentarer er morsomme, "Gi meg en begrunnelse, så skal jeg grille svaret ditt på begge sider med ekstra mye krydder". :!: En annen tråd jeg anbefaler Liverpool-fans å lese, er denne. Onyx er min nye helt.

Lenke til kommentar
Er da ikke noe galt å tråle Liverpool.no. Jeg leser alt av fotball selv om det ikke omhandler United. Jeg er til daglig innom liverpool.no/kopforum, chelseafc.no, gunners.no, RaWK osv.

Okei. Kanskje det bare er jeg som ikke finner det interessant å lese nyheter om klubber jeg ikke bryr meg om.

Som om du ikke bryr deg om ManUtd liksom :)

Etterpåklokskap er også en fin ting...

Lenke til kommentar

Okei. Kanskje det bare er jeg som ikke finner det interessant å lese nyheter om klubber jeg ikke bryr meg om. Sider om nyheter om fotball generelt og alle klubber besøker jeg av og til, men har liten interesse av å besøke United.no eller Chelseafc.no. Men kanskje det bare er meg.

Nå skal det sies at jeg besøker KopForum kun for underholdningas skyld.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om Man Utd i den forstand at jeg leser mye om klubben og følger nøye med, nei. Ser jo mye fotball og er veldig interessert i engelsk fotball, så jeg får selvfølgelig med meg en del og ser en god del av kampene, men noen spesiell interesse for Man Utd har jeg ikke, nei. Kun gjennom rivaliseringen med Liverpool, da blir jeg tvunget til å hele tiden diskutere ting om eller med Man Utd. :p

Etterpåklokskap er utrolig moro, ja. :D

edit:

Fakey: Tilbøyelig til å være enig. KopForum er et dårlig forum.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Haha, hvorfor skulle jeg lete etter de? "Verdens beste"-linjer kunne jeg funnet i blinde på det forumet der.

Men fra spøk til Halvor: så synes jeg ihvertfall at United-tråden der inne er fantastisk morsom.

Det er både kvalmt og patetisk. Teksten går slik: We won it two times We won it two times And without killing anyone We won it two times.

Denne sangen har flere stygge vers og hele stadion synger dette. Vet de hva de synger om?

Ynkelige supportere. Heldigvis klarer vi å holde oss for gode for slikt lavmål(de fleste vertfall).

Hahaha herregud jeg ler så jeg rister :!:

Lenke til kommentar

Synes nesten ikke folk burde diskutere andre lag om de ikke følger ganske godt med på dem. Kjenner altfor mange som prøver å diskutere italiensk fotball med meg uten å vite noe om den, og noen som diskuterer CL når de ikke vet noe om det andre laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...