RyanReynolds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Et spørsmål;)Hvordan er fartsforholdet mellom Rooney, Tevez, Saha og Torres egentli? 1. Torres 2. Rooney/Saha 3. Tevez Torres er garantert den raskeste av disse, i hvert fall på de første meterne. Det er der Torres gruser samtlige forsvarsspillere i Premier League. Rooney og Saha har en bra maksfart, og der kan de måle seg med Torres. Saha er faktisk litt smårask på de første meterne, men det er så lenge siden jeg har sett han akselerere, så.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Slik jeg forstod det så trodde jeg at Saha var den raskeste av Uniteds tre nevnte.. Men jeg vil tro at skadene har satt sitt preg? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Slik jeg forstod det så trodde jeg at Saha var den raskeste av Uniteds tre nevnte.. Men jeg vil tro at skadene har satt sitt preg? Tja, vet ikke jeg, vil tro at Saha matcher Rooney og vel så det, men kanskje ikke per dags dato. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Saha var jo påstått den raskeste spissen i Premier League når han gikk fra Fulham. Men med den massen han innehar tviler jeg jo litt over lengre strekninger. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Et spørsmål;)Hvordan er fartsforholdet mellom Rooney, Tevez, Saha og Torres egentli? 1. Torres 2. Rooney/Saha 3. Tevez Torres er garantert den raskeste av disse, i hvert fall på de første meterne. Det er der Torres gruser samtlige forsvarsspillere i Premier League. Rooney og Saha har en bra maksfart, og der kan de måle seg med Torres. Saha er faktisk litt smårask på de første meterne, men det er så lenge siden jeg har sett han akselerere, så.. Ikke Ledley King. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ledley King må da begynne å være såpass ødelagt av skader at han ikke har langt fra samme fart som Sami Hyypia.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gallas, Evra og Silvestre (som så vidt kan gå) er/var før skade minst like raske som Ledley King. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan er hurtigheten på Rio og Vidic? Har inntrykk av at i alle fall Rio har en ok aks og toppfart.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan er hurtigheten på Rio og Vidic? Har inntrykk av at i alle fall Rio har en ok aks og toppfart.. Rio er en av de raskeste midtstopperene i PL, Vidic derimot, ikke akkurat den raskeste Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gallas, Evra og Silvestre (som så vidt kan gå) er/var før skade minst like raske som Ledley King. Nei. Det er feil Ledley er raskest. Men, nå er dette overhodet ikke rett tråd å snakke om det i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan er hurtigheten på Rio og Vidic? Har inntrykk av at i alle fall Rio har en ok aks og toppfart.. Rio er en av de raskeste midtstopperene i PL, Vidic derimot, ikke akkurat den raskeste Han tar det igjenn på duell og hodestyrke Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gallas, Evra og Silvestre (som så vidt kan gå) er/var før skade minst like raske som Ledley King. Nei. Det er feil Ledley er raskest. Men, nå er dette overhodet ikke rett tråd å snakke om det i. Hvordan kan du si slikt så skråsikkert? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gallas, Evra og Silvestre (som så vidt kan gå) er/var før skade minst like raske som Ledley King. Nei. Det er feil Ledley er raskest. Men, nå er dette overhodet ikke rett tråd å snakke om det i. Evra moser King på farten any day. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gallas, Evra og Silvestre (som så vidt kan gå) er/var før skade minst like raske som Ledley King. Nei. Det er feil Ledley er raskest. Men, nå er dette overhodet ikke rett tråd å snakke om det i. Hvordan kan du si slikt så skråsikkert? Fordi han begynte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei, en eller annen sa at Torres gruser alle forsvarerene i PL. Du sa at Ledley King ikke ble grust av Torres, og så sa jeg at Evra, Gallas og Silvestre er minst like raske. Du begynte. Og finn bevis på at mr King er raskest. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Årets sittat: Finn det sjøl surpomp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Finn det sjøl surpomp. Hvorfor skal jeg bevise noe jeg ikke mener er sant? Takk for dagen dårligste post. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg synes det var et ganske morsomt innlegg jeg, men det er ikke alltid sarkasme og ironi kommer like godt frem her, som når jeg snakker fjes til fjes med noen. Endret 12. mars 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har også lest et sted at Ledley King var en av de raskeste i ligaen, Dennis Rommedahl var da den raskeste. Aaron Lennon tar ledley king på en kort distanse men på en lang spurt er King overlegen i Tottenham. Andre raske: Walcott, Saha, så var det en til Arsenal som var veldig rask... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå