Trashyman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hvordan dere i det hele tatt kan utelukke Scholes er et under. Han er Premier Leagues beste midtbanespiller. EVDS Neville-Ferdinand-Vidic-Evra Ronaldo-Scholes-Gerrard-Babel/Nani/Giggs Rooney-Torres Meningsløs tråd forresten. Endret 2. mars 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 De beste denne sesongen: -----------------------Reina------------------------- ------------------------------------------------------ Brown-----Ferdinand------Vidic------Evra ---------------------------------------------------- Ronaldo----Gerrard----Mascherano----Babel -------------------------------------------------- --------------Tevez-----Torres---------------- Helt enig i det laget der. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mascherano har vært bedre en Scholes Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Temmelig veik høyreside.. Carra er ikke høyreback, Alonso er ikke høyreving. Agree, men måtte ha med Carra Alonso og Gerrard byttes, min feil Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mascherano har vært bedre en Scholes Van der Sar har vært bedre enn Torres. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mascherano har vært bedre en Scholes Van der Sar har vært bedre enn Torres. håpløst utsagn , ikke engang moro Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) mascherano har vært bedre en Scholes Ikke så rart? Jeg hadde valgt en Scholes i form foran absolutt alle andre midtbanespillere. Endret 3. mars 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mascherano har vært bedre en Scholes Ikke så rart? Jeg hadde valgt en Scholes i form foran absolutt alle andre midtbanespillere. Jeg hadde valgt 23 åringen foran 33 åringen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mascherano har vært bedre en Scholes Van der Sar har vært bedre enn Torres. håpløst utsagn , ikke engang moro Like håpløst som ditt utsagn var. Scholes er ikke defensiv midtbane. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Altså, hvis man er ute etter å skape målsjangser er ikke Macherano veien å gå. Hvis man er ute etter en ryddegutt derimot... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Altså, hvis man er ute etter å skape målsjangser er ikke Macherano veien å gå. Hvis man er ute etter en ryddegutt derimot... Sant det. Helt sykt å tenke på at Mascherano er så ung, han ser eldre ut, synes jeg. Han er jevngammel med Tevez og ett år eldre enn Ronaldo og Rooney. Liverpool har en ordentlig klassespiller i han. Mascherano er faktisk like gammel som Darren Fletcher. :!: Endret 3. mars 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Altså, hvis man er ute etter å skape målsjangser er ikke Macherano veien å gå. Hvis man er ute etter en ryddegutt derimot... Blir nå bare bedre og bedre, både defensivt og offensivt, selv om det førstnevnte er hans store styrke. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har aldri hatt sansen for ryddegutter, og kommer aldri til å få sansen for det heller. Og nei, jeg har heller ikke sansen for Hargreaves. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg henger litt igjen i barndommen jeg. Ultra-offensiv fotball. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Et spørsmål;) Hvordan er fartsforholdet mellom Rooney, Tevez, Saha og Torres egentli? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Torres er verdens raskeste ihvertfall. Saha, Rooney, Tevez er jeg usikker på. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Der sa du akkurat det samme som alle liverpool supportere jeg kjenner . "verdens raskeste" Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg har aldri hatt sansen for ryddegutter, og kommer aldri til å få sansen for det heller. Og nei, jeg har heller ikke sansen for Hargreaves. Jepp, de bare ødelegger når Ronaldo og Kaka prøver på kule triks Endret 3. mars 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Torres er verdens raskeste ihvertfall. There you go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå