Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Reina Finnan - Carragher - Rio - Evra Alonso - Mascherano Ronaldo - Gerrard Rooney - Torres Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser ut som en ekkel posisjon for Ronaldo. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Han er på høyre, ikke sentralt, jeg gidder bare ikke stresse med å få ham heeelt til høyre med center-koden. Men han er jo overalt uansett, så ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Reina Finnan - Carragher - Rio - Evra Alonso - Mascherano Ronaldo - Gerrard Rooney - Torres Du klarer faktisk å sette en benkesliter på Liverpool foran Scholes, Carrick, Hargreaves og Anderson? Samt plassere Finnan(?!) på høyreback? I tillegg har Vidic spilt strålende iforhold til en Carra som faktisk Hyypia har spilt tidvis bedre enn. I tillegg Reina i mål? Ærlig talt, ligaplasseringen lyver ikke. Jeg skjønner at Reina, Masche og Alonso ser ut som guder iforhold til enkelte andre på Liverpool (Kuyt, Crouch, Benayoun o.l), men jeg mener at de på langt nær matcher United sin standard. Masche og Torres er vel de eneste jeg kunne tenkt meg i United. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Du har bomma stygt med midtbanen. Tenk over det en gang til, se hvem United har sentralt og sett opp en ny midtbane. Pennant - En rimlig undervurdert spiller i mine øyne. Han har fantastisk bra teknikk og han legger de beste innleggene i PL imo. Med slike legg og en Ronaldo som kommer inn fra motsatt blir de mål. Alonso - For ett år siden ville jeg sikker valgt Scholes . Han har mye av de samme kvalitetene men han begynner å ta på åra nå, så derfor velger jeg Alonso. Kreativitet er grunnen til att han går forran Carick og Masch. Anderson - Skulle jeg brukt to ord for å beskrive han ville de vert: Energisk og inspirerene . Jeg bare elsker å se ham spille. Han har ferdigheter og potensiale som svært få kan matche. Gerrard og Ronaldo sier vel seg selv. Hvor er Tevez? Rooney holder mer enn nok klasse til å være med på dette laget, han har bare slitt med formen etter skaden tidlig i sesongen. Jeg valgt å bruke en 4-5-1 formasjon for å få mest ut av midtbanen. Verken Tevez eller Rooney er typisk alene spisser. Edit: Pennant, ikke Pannant fy meg. Endret 29. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Reina Finnan - Carragher - Rio - Evra Alonso - Mascherano Ronaldo - Gerrard Rooney - Torres Du klarer faktisk å sette en benkesliter på Liverpool foran Scholes, Carrick, Hargreaves og Anderson? Ja. Samt plassere Finnan(?!) på høyreback? Bedre enn Brown, og Neville er gammel og har ikke spilt på evigheter. Så ja, Finnan er det beste alternativet av hva man kan velge mellom, men den posisjonen er nok den svakeste i dette laget. I tillegg har Vidic spilt strålende iforhold til en Carra som faktisk Hyypia har spilt tidvis bedre enn. I tillegg Reina i mål? En Liverpool-supporter kan aldri sette Vidic foran en legende som Carragher. Dessuten er Carra drømmen selv. Reina er selvskreven i mål når det står mellom van der Sar, Itandje og Kuszczak. Ærlig talt, ligaplasseringen lyver ikke. Jeg skjønner at Reina, Masche og Alonso ser ut som guder iforhold til enkelte andre på Liverpool (Kuyt, Crouch, Benayoun o.l), men jeg mener at de på langt nær matcher United sin standard. Masche og Torres er vel de eneste jeg kunne tenkt meg i United. Deg om det. Jeg er enig - ligaplasseringen lyver ikke. Men det skyldes helheten i laget samt voldsom underprestering, ikke disse enkeltspillerne jeg har ramset opp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg gidder ikke diskutere midtbanen siden du selv ikke gidder begrunne valget av en midtbane som langt fra har dominert i Premier League i år. Finnan, bedre enn Brown? Brown har vært strålende defensivt hele sesongen, å offensivt kommet seg voldsomt de ti siste kampene. Finnan derimot har spilt sin kanskje dårligste sesong i Liverpool. Ikke sette Vidic foran legenden Carra? Så det er hvem man liker best som har avgjort laget ditt? Vel da ser jeg jo logikk i noen av valgene. Reina foran en V.Sar som både har bedre rekkevidde, feltarbeid og 1 mot 1. Reina slår han på strek og på straffer, ellers ser jeg ikke noen grunn til å sette han foran Sar. Deg om det. Jeg er enig - ligaplasseringen lyver ikke. Men det skyldes helheten i laget samt voldsom underprestering, ikke disse enkeltspillerne jeg har ramset opp Du har 7 av 11 fra Liverpool, å alle fra de første elleve. Spillere, med unntak av Alonso. Som har spilt hele året, men disse har ikke vært gode nok til å bidra til at laget har hevet seg? Hvordan kan du da sette dem foran spillere som har storspilt på United? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg gidder ikke diskutere midtbanen siden du selv ikke gidder begrunne valget av en midtbane som langt fra har dominert i Premier League i år. Begrunnelsen min er enkelt og greit at jeg ser på dem som bedre spillere. Gerrard og Mascherano er jo sikre valg. Alonso kan du gjerne diskutere, men i min mening er han briljant. En pasningsfot og kreativitet fra en annen verden som ingen av de andre alternativene kan stille opp med, og solid defensiv midtbanespiller som bidrar mye offensivt også. I min mening bedre enn Scholes, Hargreaves, Anderson. Finnan, bedre enn Brown? Brown har vært strålende defensivt hele sesongen, å offensivt kommet seg voldsomt de ti siste kampene. Finnan derimot har spilt sin kanskje dårligste sesong i Liverpool. Jeg synes Finnan er bedre enn Brown. Finnan har spilt sin dårligste sesong i Liverpool ja, noe som vel egentlig sier mest hvor god han har vært tidligere. Ikke sette Vidic foran legenden Carra? Så det er hvem man liker best som har avgjort laget ditt? Vel da ser jeg jo logikk i noen av valgene. Når Vidic ikke har utmerket seg noe spesielt i forhold til Carra, så ser jeg vel ingen grunn til å sette ham foran Carragher. Da går det litt på hjertet også. Og jeg er selvfølgelig heller ikke objektiv, det samme gjelder deg. Jeg kunne dog kanskje satt Vidic foran Rio, siden han har hatt en liten "down-sesong", men synes fortsatt Rio er hakket bedre. Reina foran en V.Sar som både har bedre rekkevidde, feltarbeid og 1 mot 1. Reina slår han på strek og på straffer, ellers ser jeg ikke noen grunn til å sette han foran Sar. Morsomt at du sitter på fasiten til alt, da trenger vi jo ikke denne tråden? Sar er god, men langt på nær så god. Eneste jeg har å utsette på Reina er tidvis dårlig feltarbeid, resten er han enten god eller strålende på. Deg om det. Jeg er enig - ligaplasseringen lyver ikke. Men det skyldes helheten i laget samt voldsom underprestering, ikke disse enkeltspillerne jeg har ramset opp Du har 7 av 11 fra Liverpool, å alle fra de første elleve. Spillere, med unntak av Alonso. Som har spilt hele året, men disse har ikke vært gode nok til å bidra til at laget har hevet seg? Hvordan kan du da sette dem foran spillere som har storspilt på United? Jeg ser kun på enkeltspillere opp mot hverandre, ikke noe annet. Hvem er det som har storspilt sånn på Man Utd som er selvskrevne på et slikt lag? I min mening er Ronaldo, Rooney, Evra og Rio de i Man Utd-laget som er selvskrevne. Resten av spillerne er solide og gode, men Torres er bedre enn Tevez, Liverpools midtbane slår Man Utd sin selv om jeg er enig i at man kan diskutere Alonso, spesielt i tiden etter skadefraværet hans, og Carra og Reina synes jeg er helt legitime valg selv om du selvfølgelig vil hevde annet. Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Diskusjonen er fåfengt. Midtbanen til Liverpool er bedre enn United sin, jeg må bare le. Rio har hatt en "down-sesong", hva tilsier det? Storspiller slik han har gjort de 3 siste sesongene, Vidic også. Carra og Finnan derimot spiller katastrofalt for en klubb som Liverpool. Hvem som har storspilt? Alle med unntak av Scholes, Saha, og Giggs fra A-laget har prestert godt i år, å de nevnte har bare spilt dårligere enn vanlig ikke til stryk. Kontra Liverpool der jeg mener kun Torres, Reina, Masche, Hyypia og Gerrard får stå karakter. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Diskusjonen er fåfengt. Hvorfor startet du den da? Alle diskusjoner her er jo egentlig bortkastet, det er aldri objektive diskusjoner i fotball-delen. Midtbanen til Liverpool er bedre enn United sin, jeg må bare le. Deg om det. Rio har hatt en "down-sesong", hva tilsier det? At han har gjort flere feil og tabber? Han har posisjonert seg dårligere, blitt dårligere i duellspillet og han har gjort noen flauser. Men det sier egentlig bare hvor god han har vært tidligere sesonger, jeg har jo likevel tatt ham med på laget, så nå må ikke du fokusere på kun det negative som kommer frem, jeg mener jo at Rio er knallgod. Storspiller slik han har gjort de 3 siste sesongene, Vidic også. Carra og Finnan derimot spiller katastrofalt for en klubb som Liverpool. Morsomt det der, alle på sitt eget lag storspiller og alle på andre lag er katastrofale. Da koser jeg meg innmari med katastrofale Carragher. Hvem som har storspilt? Alle med unntak av Scholes, Saha, og Giggs fra A-laget har prestert godt i år, å de nevnte har bare spilt dårligere enn vanlig ikke til stryk. Kontra Liverpool der jeg mener kun Torres, Reina, Masche, Hyypia og Gerrard får stå karakter. Det blir jo din mening, og som sagt er jeg også enig i at laget som helhet har spilt bra, og det er vel det som er det meste av cluet. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Altså, jeg heier ikke på noen av lagene så min mening er helt uten lag-briller, noe jeg ser at de fleste i denne tråden har, med eller uten vilje. Reina og VDS er altfor vanskelig å velge mellom Finnan har ikke spilt like bra i år som før men seriøst...fortsatt langt foran Brown. Ikke si meg dere manu supportere at dere ville hatt Brown på høyreback i stedet for Finnan Rio Vidic Disse har vært usannsynlig gode mens liverpool midtstopperne har vært mildt sagt ustabile Evra topp 5 beste venstrebacker i verden Gerrard og Hargreaves på midtbanen Har vært i god form begge to i år, de andre midtbanespillerne har ikke vært like stabile. Mascerano, Anderson og Carrick har også spilt bra. Scholes har lite spilt og imponerte ikke mot Lyon (skadefravær, jeg vet). Ronaldo på høyre, sier seg selv Har ikke peiling på venstre, manu venstrekantene har vært helt fine men ikke helt sykt gode og det samme gjelder om Liverpools venstrekanter (Babel har vel spilt en del spiss) Torres og Rooney på topp. Tevez like bak men jeg tror at Torres og Rooney passer best sammen (jeg vet at Rooney og Tevez spiller godt sammen, trenger ikke krangle på den, men nå snakker jeg om hva som ville vært best). Så laget er slik: Reina/VDS Finnan Rio Vidic Evra Gerrard Hargreaves cronaldo Ingen Tevez Rooney Endret 29. februar 2008 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Diskusjonen er fåfengt. Hvorfor startet du den da? Alle diskusjoner her er jo egentlig bortkastet, det er aldri objektive diskusjoner i fotball-delen. Objektive til en viss grad, noe jeg mener en som utelater Vidic til fordel for Carra ikke er. Samt klarer å sette hele den sentrale midtbanen til Liverpool som ikke akkurat syder av kvalitet om dagen. I det minste bør Carrick eller Anderson få en plass. For jeg ser jo tross alt at Gerrard og Masche kan forsvares, selv om Masche er litt for defensiv etter min smak. At han har gjort flere feil og tabber? Han har posisjonert seg dårligere, blitt dårligere i duellspillet og han har gjort noen flauser. Men det sier egentlig bare hvor god han har vært tidligere sesonger, jeg har jo likevel tatt ham med på laget, så nå må ikke du fokusere på kun det negative som kommer frem, jeg mener jo at Rio er knallgod. Noen flauser? Ikke noe mer enn tidligere sesonger, Rio har alltid hatt en tendens til å være i overkant arrogant. Denne sesongen har vi forøvrig sluppet inn enda mindre mål enn tidligere, så vet ikke helt hvor "down" kommer inn. Morsomt det der, alle på sitt eget lag storspiller og alle på andre lag er katastrofale. smile.gif Da koser jeg meg innmari med katastrofale Carragher. Sa jeg at alle på United storspilte? Eller at ALLE på Liverpool var katastrofale? Må gjerne legge flere ord i munnen min. @Jeg_ruler. Jeg skjønner at Brown blir sett på som en grå mus. Men defensivt er han 100%, gir ingenting ved dørene og er alltid i posisjon. Offensivt er han så absolutt ikke gull, er jeg jo så klart ikke uenig i. Men Finnan synes nå hvertfall lite objektive meg at har sviktet alle veier i år. Dermed er Brown det minste av to onder. Endret 29. februar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Enhver United supporter(*edit) setter Brown høyere enn Finnan uansett. Hvorfor? Brown er en helrød United gutt og jeg mener han begynner å forbedre seg ordentlig. Masche er den eneste LFC - spilleren jeg kunne tenkt meg i United (eller Crouch, men det er bare fordi jeg liker hvordan han spiller + at han er så utrolig morsom å se på :!. Endret 29. februar 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Herregud fordi han er helrød united gutt? Du skjønner ikke diskusjonen her, ta av deg united brillene og sem op fotballkvaliteten. Ja brown er god defensivt men det er en grunn til at de fleste lag har backer som vet hvordan man angriper Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Objektive til en viss grad, noe jeg mener en som utelater Vidic til fordel for Carra ikke er. Samt klarer å sette hele den sentrale midtbanen til Liverpool som ikke akkurat syder av kvalitet om dagen. I det minste bør Carrick eller Anderson få en plass. For jeg ser jo tross alt at Gerrard og Masche kan forsvares, selv om Masche er litt for defensiv etter min smak. Vel, jeg på min side kan ikke akkurat se hvordan du skal være så objektiv heller når du slenger ut med kommentarer som at Carra er katastrofal og ler av at andre kaller midtbanen til Liverpool god. Men det er jo meg. Sa jeg at alle på United storspilte? Eller at ALLE på Liverpool var katastrofale? Må gjerne legge flere ord i munnen min. Jeg kan gjerne legge flere ord i munnen på deg, jeg. Grunnen til at jeg tok det med var bare at det var så morsomt formulert. "Han og han storspiller slik de har gjort i alle år, han og han er katastrofal". Men for all del, du har jo lov til å mene det. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Setter selvsagt Brown høyere enn Finnan, men skulle man satt sammen et lag bestående av United og Liverpool-spillere, så hadde jo Finnan tatt plassen fra Brown. Det skal sies at Brown har gjort sakene sine meget bra denne sesongen, men han er ikke en bedre back enn Finnan fordi. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Brown har faktisk kommet seg litt etter at Sir Alex la om taktikken og lot han komme mer sentralt, å dermed skapte mer rom for Ronaldo/Nani/Giggs ved hjørnet av Cornerflagget. Eventuelt lå som en slags sikring bak Ronaldo slik at sikringen til motstanderlaget ikke kunne følge med Ronaldo sammen med førsteforsvarer, dermed slipper Ronaldo unna med en mann og ikke to i de tilfellene han trekker forsvarer mot linja. @Hewitt. Vel, jeg på min side kan ikke akkurat se hvordan du skal være så objektiv heller når du slenger ut med kommentarer som at Carra er katastrofal og ler av at andre kaller midtbanen til Liverpool god. Men det er jo meg. At han er katastrofal, var vel en overdreven sannhet. Men for et topplag er det på grensen til katastrofalt når topp stopperen svikter. Å jeg ler ikke av at du sier at midtbanen til Liverpool er god, jeg ler av at du sier den er bedre enn United sin. Trenger ikke peke lengre enn årets resultater og skadestatistikk for og indikere at det ikke er sant. Du legger fortsatt ord i munnen min forresten, jeg liker det. Endret 29. februar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hissig diskusjon, holder selvsagt med Hyrlen her. Spørsmål til Hewitt: Hvordan kan toppstopperen til englands, pr dags dato, nest beste klubb ha en "down-sesong" når laget hans har sluppet inn desidert minst mål i pl? Dessuten må jeg ha med denne: Husker du Liverpool-Man.Utd på Anfield? Husker du hvordan Rio hadde så god kontroll på Torres at det nesten var flaut? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Bedre enn Brown, og Neville er gammel og har ikke spilt på evigheter. Så ja, Finnan er det beste alternativet av hva man kan velge mellom, men den posisjonen er nok den svakeste i dette laget. Sett noen united kamper i år du eller? Brown har hatt en strålende sesong. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 At han er katastrofal, var vel en overdreven sannhet. Men for et topplag er det på grensen til katastrofalt når topp stopperen svikter. Å jeg ler ikke av at du sier at midtbanen til Liverpool er god, jeg ler av at du sier den er bedre enn United sin. Trenger ikke peke lengre enn årets resultater og skadestatistikk for og indikere at det ikke er sant. Du legger fortsatt ord i munnen min forresten, jeg liker det. Jeg kan legge mye i munnen din jeg ... (litt humor må vi ha til å sprite opp disse forutsigbare og repeterende diskusjonene ) Hissig diskusjon, holder selvsagt med Hyrlen her. Spørsmål til Hewitt: Hvordan kan toppstopperen til englands, pr dags dato, nest beste klubb ha en "down-sesong" når laget hans har sluppet inn desidert minst mål i pl? Dessuten må jeg ha med denne: Husker du Liverpool-Man.Utd på Anfield? Husker du hvordan Rio hadde så god kontroll på Torres at det nesten var flaut? Voldsomt som dere hang dere opp i den da. Tror dere har misforstått hva jeg mener. Jeg sier bare at jeg synes han har vært en smule mer usikker og gjort litt flere feil enn jeg har sett han gjøre tidligere, jeg sier ikke at han har vært dårlig, jeg har jo til og med tatt ham med på laget mitt fremfor Vidic og Hyypiä (selv om Agger hadde kjørt ham rett ut hadde han ikke blit skadet ). Selvsagt husker jeg Man Utd-kampen. Rio var god i den kampen, men noe superspesielt gjorde han vel egentlig ikke? Liverpool, inkludert Torres, var meget tamme den dagen og satte dere ikke på spesielt store prøver, selv om det var vi som hadde spillet. Kan selvfølgelig legge litt av hederen for det på forsvaret deres, men mye må også legges på Liverpool. Bedre enn Brown, og Neville er gammel og har ikke spilt på evigheter. Så ja, Finnan er det beste alternativet av hva man kan velge mellom, men den posisjonen er nok den svakeste i dette laget. Sett noen united kamper i år du eller? Brown har hatt en strålende sesong. Leser du eller? Aldri sagt at Brown er dårlig eller har hatt en dårlig sesong. Men jeg synes ikke han er en spiller av noen kjempeklasse, og han er definitivt deres svake ledd. Jeg setter Finnan høyere enn Brown over hvem som er best av dem, men det er min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå