Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Rivaliserer dere mer med Liverpool enn byrivalen City? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Rivaliserer dere mer med Liverpool enn byrivalen City? Er du lei deg for at du ikke får leke med de større guttene? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Kjeften din! Jeg kunne valgt å holde med Real Madrid eller Arsenal om det var det om å gjøre. Jeg velger ikke lag etter pokaler. Jeg har mor fra manchester CITY og holder med laget. Alle fra byen holder med City. United er for bønder. Du har ingen tilknytning til England og burde strengt tatt holde med Ås. Lukter glory hunter lang vei. Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hvis vi nå analyserer statistikken til Nigthkeeper ser vi følgende: - Tevez er direkte ansvarlig for 11 + 7 (assists) mål = 18 mål (pl) - Torres er direkte ansvarlig for 15 + 2 (assists) mål = 17 mål (pl) - Tevez er direkte ansvarlig for 3 + 1 (assist) mål = 4 mål (cl) - Torres er direkte ansvarlig for 3 mål = 3 mål (cl) MAO. Tevez er ansvarlig for flest mål, ergo en bedre spiss Det var jo også en måte å si det på ... Aldri visst at Yakubu, Santa Cruz og Benjani er bedre spisser enn Rooney, men nå fant vi jo ut det. Edit: leif Rooney har 8 mål i PL tror jeg, og 10 assist, så absolutt ikke dårlig. Kjeften din! Jeg kunne valgt å holde med Real Madrid eller Arsenal om det var det om å gjøre. Jeg velger ikke lag etter pokaler. Jeg har mor fra manchester CITY og holder med laget. Alle fra byen holder med City. United er for bønder. Du har ingen tilknytning til England og burde strengt tatt holde med Ås. Lukter glory hunter lang vei. Du driter på drager her. Jeg har sett statistikk fra de innerste bykjernene i Manchester, til og med der er det flere ManUtd-supportere enn ManCity-supportere. Så det at City er byens lag blir bare helt feil, selv om ManUtd er fra Salford, litt utenfor selve sentrum. Endret 28. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må si jeg støtter Pool i denne duellen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Rooney har 8 mål i PL tror jeg, og 10 assist, så absolutt ikke dårlig. Har jeg aldri sagt heller, jeg bruker bare samme logiske tankegang som String-Emil presenterte ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må si jeg støtter Pool i denne duellen. Jeg må si at du er City-supporter og har ikke så mye du skulle sagt i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Å hevde at 11 mål + 7 assist er bedre enn 15 mål + 2 assist kan lett tolkes dithen jo, særlig sammen med denne uttalelsen: Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være noe ego, dvs. prøve seg selv istedenfor å spille fri medspillere. Spesielt med assist som den mot Everton som en del av statistikken. Men uansett, jeg ville i utgangspunktet ikke begynne å diskutere Tevez mot Torres, jeg måtte bare kommentere den latterlige uttalelsen om at disse talene talte for Tevez som en bedre spiss. 1. Det at du tolker det jeg sier hit og dit som en eller annen jente er ikke mitt problem. Les hva jeg skriver -> det er stort sett det jeg mener. 2. Dette er tråden hvor man får være litt usaklig? 3. Det er da like latterlig å hevde at antall mål taler for at Torres er en bedre spiss? 1. Du kødder? Jeg siterer deg: "Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være.." 2. Ok du innrømmer at du er usaklig. Da er det greit. Hvis dette er tråden for usakligheter skal jeg holde meg langt unna. 3. Jeg har aldri hevdet at antall mål taler for at Torres er bedre. Jeg reagerte på din bastante påstand. 1. Jeg tolker statistikk, ikke andres meninger. 2. Jeg innrømmer det hvertfall. Det er det jeg liker med enkelte liverpoolsupportere, dere er så følsomme. Det å kommentere stjernespillerne deres er jo like sensitivt som å kommentere vekten til en jente. Når det tilogmed blir sagt med et glimt i øyet, så ser jeg absolutt ikke hva du tar sånn på vei for. Endret 28. februar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det samme gjelder vel strengt tatt hvert fall like mye andre vei også, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må si jeg støtter Pool i denne duellen. Jeg må si at du er City-supporter og har ikke så mye du skulle sagt i denne diskusjonen. Pøh! Det gjør meg bare nøytral og habil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må si jeg støtter Pool i denne duellen. Jeg må si at du er City-supporter og har ikke så mye du skulle sagt i denne diskusjonen. Pøh! Det gjør meg bare nøytral og habil. Yeah right. Siden du digger United så jævlig da eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må si jeg støtter Pool i denne duellen. Jeg må si at du er City-supporter og har ikke så mye du skulle sagt i denne diskusjonen. Pøh! Det gjør meg bare nøytral og habil. Hvor mange City-fans hadde drept for å holde med pool visst alternativet var United. Noen hadde valgt United, men det hadde IKKE DU!!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg må si jeg støtter Pool i denne duellen. Jeg må si at du er City-supporter og har ikke så mye du skulle sagt i denne diskusjonen. Pøh! Det gjør meg bare nøytral og habil. Hvor mange City-fans hadde drept for å holde med pool visst alternativet var United. Noen hadde valgt United, men det hadde IKKE DU!!! Nei, han hadde drept! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 mao han er ikke nøytral Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 mao han er ikke nøytral Mao Zedong var ikke særlig nøytral nei. PS: Jeg er overtrøtt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 mao han er ikke nøytral Mao Zedong var ikke særlig nøytral nei. PS: Jeg er overtrøtt Jeg ler ingen av dem btw. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Reina/Sar Brown Rio Vidic Evra Pannant Gerrard Alonso Anderson Ronaldo Torres Fair lag? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ikke Pennant, og med den midtbanen ville Masch vært mer nyttig enn alonso Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Du har bomma stygt med midtbanen. Tenk over det en gang til, se hvem United har sentralt og sett opp en ny midtbane. Hvor er Tevez? Rooney holder mer enn nok klasse til å være med på dette laget, han har bare slitt med formen etter skaden tidlig i sesongen. Men, United- og Pool-supportere blir aldri enige om dette uansett så vi kan vel bare gi opp Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ------------------Van Der Sar------------------- ------------Ferdinand---------Vidic------------ Brown--------------------------------------Evra ------------------Hargreaves------------------- C. Ronaldo---------------------------------Nani -------------------Anderson--------------------- --------------------------------------------------- ---------------Tevez----------------------------- ------------------------Rooney------------------ Unnskylder for at jeg ikke fant plass til Liverpoolspillere i første 11'eren, men Torres, Gerrard og Carragher kan få en plass i reservekampene. Traadstarter...tror du seriøst at vi alle holder med Manchester United fordi de er "DE BESTE LIZZM"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå