Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread

fakey

Anbefalte innlegg

Hvis vi nå analyserer statistikken til Nigthkeeper ser vi følgende:

- Tevez er direkte ansvarlig for 11 + 7 (assists) mål = 18 mål (pl)

- Torres er direkte ansvarlig for 15 + 2 (assists) mål = 17 mål (pl)

- Tevez er direkte ansvarlig for 3 + 1 (assist) mål = 4 mål (cl)

- Torres er direkte ansvarlig for 3 mål = 3 mål (cl)

MAO. Tevez er ansvarlig for flest mål, ergo en bedre spiss :)

Om du tar tilsammen istedet for PL og CL, så blir det noe annet, men jeg regner med at du tar de cupene som betyr mest og hvor Tezev har noen assist. Sad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt og grin a, grunnen til at jeg ikke tok med ligacupen er fordi vi vet vel alle hvor høyt Man.Utd setter den. Igjen så gjelder det å ikke ta alt så bokstavelig, Torres er en fantastisk spiller som jeg gjerne skulle sett i klubben, jeg tror han hadde vært toppscorer i pl hvis klubben han spilte i hadde kjempet helt i toppen.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Slutt og grin a, grunnen til at jeg ikke tok med ligacupen er fordi vi vet vel alle hvor høyt Man.Utd setter den. Igjen så gjelder det å ikke ta alt så bokstavelig, Torres er en fantastisk spiller som jeg gjerne skulle sett i klubben, jeg tror han hadde vært toppscorer i pl hvis klubben han spilte i hadde kjempet helt i toppen.

Enig, og det er det jeg prøver å fortelle dere. Dere må se litt på hvilken klubb spilleren har bak seg. Om Torres hadde spilt i United tror jeg nok han hadde spilt istedet for Tevez.

Lenke til kommentar

Enig, og det er det jeg prøver å fortelle dere. Dere må se litt på hvilken klubb spilleren har bak seg. Om Torres hadde spilt i United tror jeg nok han hadde spilt istedet for Tevez.

Umulig å si, det hadde hvertfall vært kamp om plassene. Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være noe ego, dvs. prøve seg selv istedenfor å spille fri medspillere, vi har allerede en slik spiller i klubben.

Lenke til kommentar

Umulig å si, det hadde hvertfall vært kamp om plassene. Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være noe ego, dvs. prøve seg selv istedenfor å spille fri medspillere, vi har allerede en slik spiller i klubben.

Har du sett en Liverpool kamp? Du har ikke peiling på hva du prater om..

Lenke til kommentar

Har du sett en Liverpool kamp? Du har ikke peiling på hva du prater om..

Nå blir du usaklig igjen.

Torres kan være noe ego, overhodet ingen krise hos en spydspiss. Men når han knapt har en assist, så sier det seg selv at han ikke er den beste tilretteleggeren?

Lenke til kommentar
Torres kan være noe ego, overhodet ingen krise hos en spydspiss. Men når han knapt har en assist, så sier det seg selv at han ikke er den beste tilretteleggeren?

Nei, det sier at Tevez har mye bedre spillere og målscorere rundt seg enn Torres. :) Forutenom Gerrard da, men han skaper jo mange sjanser selv og kommer gjerne dypt fra banen når han scorer.

Tevez er sikkert en bedre tilrettelegger, mulig det, men har nå sett mang en god pasning fra Torres som har endt i ingenting på grunn av udugelighet *kremt*kuyt*kremt*

Lenke til kommentar
*snip*

Nå blir du usaklig igjen.

Om du har sett på hvor mange mål som har blitt scoret av noen andre en Torres og Gerrard i det hele tatt, så ville du nok sagt noe annet. Og i tillegg se at de få målene som faktisk er scoret av noen andre, er det Torres/Gerrard som har assist på.

Lenke til kommentar

I allefall 1 av de assistene du har tatt med i statistikken er en 2 meterpasning fra Tevez til Ronaldo, som dribler av to spillere og skyter fra 20 meter i mål.

Så å prøve å vrenge statistikken dithen at det faktisk er bedre med assist enn mål er å dra det litt langt.

Lenke til kommentar
I allefall 1 av de assistene du har tatt med i statistikken er en 2 meterpasning fra Tevez til Ronaldo, som dribler av to spillere og skyter fra 20 meter i mål.

Så å prøve å vrenge statistikken dithen at det faktisk er bedre med assist enn mål er å dra det litt langt.

Kilde?

Og hvor har jeg sagt at assists er bedre enn mål? Nei, dette var en mindre skivebom fra din side.

Lenke til kommentar

MAO. Tevez er ansvarlig for flest mål, ergo en bedre spiss :)

Det var jo også en måte å si det på ...

Aldri visst at Yakubu, Santa Cruz og Benjani er bedre spisser enn Rooney, men nå fant vi jo ut det.

Edit: leif

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvis jeg hadde hatt Kuyt/Crouch/Voronin som spissmakker ville jeg også vært "ego".

Nok en gang: Han hadde gjort det bedre i ManUtd

Lenke til kommentar

Kilde?

Og hvor har jeg sagt at assists er bedre enn mål? Nei, dette var en mindre skivebom fra din side.

Kilde: Mot everton 23. desember

og svaret på det andre, AKKURAT HER:

MAO. Tevez er ansvarlig for flest mål, ergo en bedre spiss

edit: la til kilde

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar

Å hevde at 11 mål + 7 assist er bedre enn 15 mål + 2 assist kan lett tolkes dithen jo, særlig sammen med denne uttalelsen:

Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være noe ego, dvs. prøve seg selv istedenfor å spille fri medspillere.
Spesielt med assist som den mot Everton som en del av statistikken.

Men uansett, jeg ville i utgangspunktet ikke begynne å diskutere Tevez mot Torres, jeg måtte bare kommentere den latterlige uttalelsen om at disse talene talte for Tevez som en bedre spiss.

Lenke til kommentar
Å hevde at 11 mål + 7 assist er bedre enn 15 mål + 2 assist kan lett tolkes dithen jo, særlig sammen med denne uttalelsen:
Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være noe ego, dvs. prøve seg selv istedenfor å spille fri medspillere.

Men uansett, jeg ville i utgangspunktet ikke begynne å diskutere Tevez mot Torres, jeg måtte bare kommentere den latterlige uttalelsen om at disse talene talte for Tevez som en bedre spiss.

1. Det at du tolker det jeg sier hit og dit som en eller annen jente er ikke mitt problem. Les hva jeg skriver -> det er stort sett det jeg mener.

2. Dette er tråden hvor man får være litt usaklig?

3. Det er da like latterlig å hevde at antall mål taler for at Torres er en bedre spiss?

Lenke til kommentar
3. Det er da like latterlig å hevde at antall mål taler for at Torres er en bedre spiss?

Like latterlig som han som mente at Tevez var bedre fordi han hadde mer assist og mål tilsammen enn Torres?

Tull.

Altså, den egentlige diskusjonen vi/dere har her, er jo hvordan man skal klassifisere en spiss bedre enn en annen. Mål og assist er jo en ting, arbeidskapasitet er jo en annen. Og mange andre faktorer. Tolk som dere vil, jeg ville heller hatt Torres en Tevez i Liverpool..

Lenke til kommentar

1. Det at du tolker det jeg sier hit og dit som en eller annen jente er ikke mitt problem. Les hva jeg skriver -> det er stort sett det jeg mener.

2. Dette er tråden hvor man får være litt usaklig?

1. Du kødder? Jeg siterer deg: "Utifra statistikken så tolker jeg det dithen Torres kan være.."

2. Ok du innrømmer at du er usaklig. Da er det greit. Hvis dette er tråden for usakligheter skal jeg holde meg langt unna.

3. Jeg har aldri hevdet at antall mål taler for at Torres er bedre. Jeg reagerte på din bastante påstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...