goliatmo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg leker litt med tanken på å flytte hjemmefra og lurtre på hvordan reglene er for stipend. Jeg er 16 år gammel og trenger ikke å flytte ut for å komme til skolen. Får jeg da stipend, og hvor søker jeg evt? Hvis det finnes hundre sånne tråder før beklager jeg og jeg antar at jeg posta feil så hvis en snill moderator vil flytte den til et mer passende sted hadde det vert flott! Takker og bukker for svar. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Du må oppfylle ein av disse kravene: -Bo over 40km frå skole -Skolevegen tur-retur er over 3 timer -Ein annan særskilt grunn som må dokumenteres frå lege/psykriater eller liknende. Søkneder sendes til statens lånekasse. Du må plukke opp eit skjema på din videregående skole, fylle det ut og levere det inn til administrasjonen. For meg så hørers det ut som ikkje du har noko krav på borteboerstipend. Endret 29. august 2007 av jon-t Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) nupe, ikke et eneste.. er det ingen andre måter enn å ta opp lån på? takk for hjelpen. Endret 29. august 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Stipend og lån får du via lånekassen. Om, og eventuellt hvor mye du får innvilget i stipend avhenger av flere faktorer, se jon-t`s post over. Du kan få svar på stort sett det meste du lurer på ved å bruke spørsmål og svar funksjonen du finner HER!. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Stipend og lån får du via lånekassen. Om, og eventuellt hvor mye du får innvilget i stipend avhenger av flere faktorer, se jon-t`s post over. Du kan få svar på stort sett det meste du lurer på ved å bruke spørsmål og svar funksjonen du finner HER!. 9387969[/snapback] tusen takk, men linkene sa som jon-t at jeg må bo 40km fra skolen er det ingen alternativer? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Slettet, jeg må vist lære meg å lese slev Endret 29. august 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Slettet, jeg må vist lære meg å lese slev 9388360[/snapback] ler deg å les slev du :!: Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Må vist lære meg å skrive og Lenke til kommentar
hsds Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Si rett og slett at du ikke liker deg hjemme, mye krangling osv. Funker fint for de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå