Nedward Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg la inn Linux i går, jeg sparte D: disken, men nå skal jeg legge in Windows igjenn, men det er et problem det er ingen stasjonbokstav på D: (eller den andre partisjonen) hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ikke helt sikker på om jeg forstod problemet ditt, men er du i ferd med å avinstallere Linux og legge inn Windows igjen? Hvis det er tilfelle må du slette dine linux partisjoner først, deretter opprette nye Windowspartisjoner. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Ikke helt sikker på om jeg forstod problemet ditt, men er du i ferd med å avinstallere Linux og legge inn Windows igjen? Hvis det er tilfelle må du slette dine linux partisjoner først, deretter opprette nye Windowspartisjoner. Helt rett... Men jeg hadde 2 NTSF partisjoner, en på 5 GB og en på 35 GB. Jeg gjorde den på 5 GB til Linux partisjon, og rrte ikke den andre. Men nå skal jeg instalere windows igjenn, men det er inen stasjonbokstav på den med 35 GB... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du er vel klar over at NTFS partisjoner ikke kan leses i fra MS-Dos. Du må installere Windows 2000 eller XP for derfra å få tilgang til din 35GB partisjon. Ble du noe klokere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå