enClave Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skal bestille en recovery-cd til min hp pavillion dv6287eu, men HP har den ikke i listen sin på hverken norsk eller engelsk, kun dansk. Kan jeg bruke fra en annen HP modell?evt hvilke? drivere får jeg tak i på nettet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du kan brenne ut et eget sett med din maskin. Trenger du allikevel et sett anbefaler jeg deg å ringe inn til HP så de får sendt deg det. Kanskje det ikke er oppdatert på nettet... Lenke til kommentar
enClave Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg var så smart at jeg slettet vista å la inn XP, noe som visste seg å ikke fungere pga. ikke ekstisterende drivere til det oppsettet, uten å lage recovery cd. Sykt men sant. Ringte til HP, og de ba meg bruke nettsiden: https://sales.sitel.be/HP/index.asp , men den ligger ikke der, så sendte jeg mail og spurte, men fikk til svar at de ikke hadde siden den ikke lå der. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg var så smart at jeg slettet vista å la inn XP, noe som visste seg å ikke fungere pga. ikke ekstisterende drivere til det oppsettet, uten å lage recovery cd. Sykt men sant.Ringte til HP, og de ba meg bruke nettsiden: https://sales.sitel.be/HP/index.asp , men den ligger ikke der, så sendte jeg mail og spurte, men fikk til svar at de ikke hadde siden den ikke lå der. 9388017[/snapback] Så du slettet d: recovery også? Lenke til kommentar
Detroit Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Brukte et annet brukernavn lenger oppe. Nei, slettet ikke recovery partisjonen, men hvordan skal jeg bruke den? funket ikke å trykke F12, eller hva det var, under oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå