VikinGz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg driver å leter etter en nettbutikk i usa som selger filmer, musikk, spill osv Det er viktig at butikken sender til norge (noe amazon.com ikke gjør) og at man betaler med dollar noen som har noe bra forslag? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 http://www.bestbuy.com/ Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Amazon.com sender til Norge. Er det noe konkret du ikke får kjøpt der av det du nevnte? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Amazon.com sender til Norge. Er det noe konkret du ikke får kjøpt der av det du nevnte? Ha en fin dag. 9388097[/snapback] nei de gjør ikke det, har prøvd men får bare at det ikke er chipping til norge. Amazon.co.uk sender til norge, men grunnet at euro og pund er forsåvidt dyrt hadde det vært kjekt med amerikanske dollar, så lenge en dollar ligger på rundt 6kr Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 playusa.com sender vel fra statene, kan vel også betale i dollars om det er ønskelig... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Amazon.com sender til Norge. Er det noe konkret du ikke får kjøpt der av det du nevnte? Ha en fin dag. 9388097[/snapback] nei de gjør ikke det, har prøvd men får bare at det ikke er chipping til norge. Amazon.co.uk sender til norge, men grunnet at euro og pund er forsåvidt dyrt hadde det vært kjekt med amerikanske dollar, så lenge en dollar ligger på rundt 6kr 9389712[/snapback] Sakset fra Amazon.com (min utheving): The following items can be shipped to almost all destinations outside the U.S.: * books* * DVDs * music * VHS videos Additionally, some software, tools, video games, jewelry, sporting goods, shoes, consumer electronics and kitchen items can be shipped to the following countries: Australia, Austria, Chile, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Taiwan, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, United Arab Emirates Du kan lese det HER Hva er det du ikke får kjøpt og hva er meldingen du får? Gjerne kopier og lim inn) Jeg har en bok på vei fra Amazon.com nå så det er helt klart at det sender til Norge og det er mange som bestiller f. eks. filmer derfra. Det kan være noen ting som ikke sendes fordi at det er forskjellig distributør for USA og Europa når det gjelder filmer/spill/musikk f. eks. At pund er dyrere en dollar spiller ingen rolle så lenge varen pris i pund gir mindre totalsum i norske kroner enn tilsvarende vare priset i dollar. Noen varer er biligst fra .com og noen varer er billigst fra .co.uk. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 huffadhemi: ahhh.. jeg prøvde å bestille ett spill, da fikk jeg feilmld om at det ikke kunne sendes til norge... får prøve med dvd'r Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ok. DeepDiscount DvdPacific Vet ikke om det er noe mer spill å hente her men mye bra i film og musikk. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 huffadhemi: ahhh.. jeg prøvde å bestille ett spill, da fikk jeg feilmld om at det ikke kunne sendes til norge... får prøve med dvd'r 9390542[/snapback] Det var rart. For bare 1 måned siden kjøpte jeg et xbox360 spill fra amazon.com Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 *snip*Det var rart. For bare 1 måned siden kjøpte jeg et xbox360 spill fra amazon.com 9392590[/snapback] Noen spill før du kjøpt og andre ikke. Det kan være at det er forskjellig utgivere for USA og Europa/Skandinavia for et spill for eksempel. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 bestbuy.com sender ikke utenlands Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 *snip*Det var rart. For bare 1 måned siden kjøpte jeg et xbox360 spill fra amazon.com 9392590[/snapback] Noen spill før du kjøpt og andre ikke. Det kan være at det er forskjellig utgivere for USA og Europa/Skandinavia for et spill for eksempel. Ha en fin dag. 9393369[/snapback] ok, for prøvde meg på empire earth 2 gold sample, og da når jeg trykte kjøp fikk jeg besjed om at det ikke sendes til norge. Lenke til kommentar
mago Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Anbefaler http://www.dvdboxoffice.com (canada) for sone 1 filmer og spill (ntsc) bestiller man flere filmer, sender de enkeltvis slik (beste sone 2 pal butikken) http://www.play.com/ (UK) gjør, for å unngå tollsprekk begge butikkene sender fraktfritt varene ved bestilling kan man og få de til å pakke inn forsendelsen som gave og. ba dei om å føre verdien på et spill til under 36 cad (canadisk dollar) for å komme under tollgrensa, og det fiksa dei og. benytter kredittkort, og ved ny handel slipper man å legge inn ny kortnummer info, så handelen går kjapt. innen 3 til 4 dager ca har jeg pakken i posten her er en grei currensy calkulator http://www.xe.com/ucc/ Endret 9. september 2007 av mago Lenke til kommentar
wiak Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) dvdempire.com sender til norge de andre butikkene på amazon marketplace sender til norge, sjekk om det står international shipping og factory sealed eller bare sealed da er den helt ny fra fabrik , er ganske stor frakt på amazon om dagen :/ Endret 10. september 2007 av wiak Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ok.DeepDiscount DvdPacific Vet ikke om det er noe mer spill å hente her men mye bra i film og musikk. Ha en fin dag. 9391705[/snapback] Greie nok butikker. DVD Pacific har ikke spill dessverre. Begge betaler i dollar, men DVD Pacific har muligheten for omgjøring av prisene du ser i Norske Kroner. DVD Pacific er litt billigere, men har mye bedre kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå