Gå til innhold

Nettbutikk i USA som selger filmer/spill etc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amazon.com sender til Norge. Er det noe konkret du ikke får kjøpt der av det du nevnte?

Ha en fin dag. :)

9388097[/snapback]

nei de gjør ikke det, har prøvd men får bare at det ikke er chipping til norge.

Amazon.co.uk sender til norge, men grunnet at euro og pund er forsåvidt dyrt hadde det vært kjekt med amerikanske dollar, så lenge en dollar ligger på rundt 6kr

Lenke til kommentar
Amazon.com sender til Norge. Er det noe konkret du ikke får kjøpt der av det du nevnte?

9388097[/snapback]

nei de gjør ikke det, har prøvd men får bare at det ikke er chipping til norge.

Amazon.co.uk sender til norge, men grunnet at euro og pund er forsåvidt dyrt hadde det vært kjekt med amerikanske dollar, så lenge en dollar ligger på rundt 6kr

9389712[/snapback]

Sakset fra Amazon.com (min utheving):

The following items can be shipped to almost all destinations outside the U.S.:

* books*

* DVDs

* music

* VHS videos

Additionally, some software, tools, video games, jewelry, sporting goods, shoes, consumer electronics and kitchen items can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Chile, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Taiwan, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, United Arab Emirates

Du kan lese det HER

Hva er det du ikke får kjøpt og hva er meldingen du får? Gjerne kopier og lim inn) Jeg har en bok på vei fra Amazon.com nå så det er helt klart at det sender til Norge og det er mange som bestiller f. eks. filmer derfra. Det kan være noen ting som ikke sendes fordi at det er forskjellig distributør for USA og Europa når det gjelder filmer/spill/musikk f. eks.

At pund er dyrere en dollar spiller ingen rolle så lenge varen pris i pund gir mindre totalsum i norske kroner enn tilsvarende vare priset i dollar. Noen varer er biligst fra .com og noen varer er billigst fra .co.uk.

Lenke til kommentar
*snip*

Det var rart. For bare 1 måned siden kjøpte jeg et xbox360 spill fra amazon.com

9392590[/snapback]

Noen spill før du kjøpt og andre ikke. Det kan være at det er forskjellig utgivere for USA og Europa/Skandinavia for et spill for eksempel.

9393369[/snapback]

ok, for prøvde meg på empire earth 2 gold sample, og da når jeg trykte kjøp fikk jeg besjed om at det ikke sendes til norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefaler http://www.dvdboxoffice.com (canada) for sone 1 filmer og spill (ntsc)

bestiller man flere filmer, sender de enkeltvis slik (beste sone 2 pal butikken) http://www.play.com/ (UK) gjør, for å unngå tollsprekk :D

begge butikkene sender fraktfritt varene

ved bestilling kan man og få de til å pakke inn forsendelsen som gave og.

ba dei om å føre verdien på et spill til under 36 cad (canadisk dollar) for å komme under tollgrensa, og det fiksa dei og.

benytter kredittkort, og ved ny handel slipper man å legge inn ny kortnummer info, så handelen går kjapt.

innen 3 til 4 dager ca har jeg pakken i posten

her er en grei currensy calkulator http://www.xe.com/ucc/

Endret av mago
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...