-Chris- Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Heisann jeg har tenkt å kjøpe meg vannkjøling og lurte på hva jeg burde kjøpre? tenkte litt på dette --> http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Z...LUS&mcat=14s384 må nok kjøpe en annen vannblokk te skjermkortet men jeg har intel 775 socket også har jeg 8800 GTS.. Takker for alle svar Endret 29. august 2007 av -Chris- Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Akkurat dette har jeg også vurdert, ser supersmart ut og støyer sikkert veldig lite dersom pumpeløsningen er god. Håper noen har prøvd det her Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Akkurat dette har jeg også vurdert, ser supersmart ut og støyer sikkert veldig lite dersom pumpeløsningen er god. Håper noen har prøvd det her 9387621[/snapback] ja vet ingen som vet noe om det ? Endret 29. august 2007 av -Chris- Lenke til kommentar
8520dcn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Det kommer vel veldig an på hva du har tenkt å bruke vannkjølingen til, dette er vel den perfekte løsningen om du er kun ute etter et lydløst system, ytelsen feks med tanke på overklokking er vel heller laber etter det jeg har hørt! En passiv radiator klarer nok rett og slett ikke kvitte seg godt nok med varmen. Det er også en versjon 2 av denne her, lest i en test at den var bedre. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ZMRES2&mcat=14s384 Lykke til! Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei! Det kommer vel veldig an på hva du har tenkt å bruke vannkjølingen til, dette er vel den perfekte løsningen om du er kun ute etter et lydløst system, ytelsen feks med tanke på overklokking er vel heller laber etter det jeg har hørt! En passiv radiator klarer nok rett og slett ikke kvitte seg godt nok med varmen. Det er også en versjon 2 av denne her, lest i en test at den var bedre. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ZMRES2&mcat=14s384 Lykke til! 9387979[/snapback] jeg driver ikke med overklokking... jeg bare speller for det meste.... en av grunnen til at jeg vil ha vannkjøling er at jeg vil ha pcn så stille som mulig:p Endret 29. august 2007 av -Chris- Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) jeg overklokker ikke jeg bare speller surfer ser på filmer osv.... så grunnen te at jeg vi ha vannkjøling er egentlig bare fordi jeg vil at pcn skal være stillere:P Endret 29. august 2007 av -Chris- Lenke til kommentar
8520dcn Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da vil den sikkert gjøre nytten, det går jo eventuelt an å kjøpe en singelradiator med vifte og sette den i loopen, sånn at du kan bruke den under mye load... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå