sitelux Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei Har en Whitebox CL56 bærbar pc Til jul fikk jeg en 120 gb WD Passport II 120 GB disk (2,5" disk med kun 1 usb, ingen ekstra strømledning). Når jeg kobler denne til pcen og skal overføre får jeg feilmelding om at "The drive cannot find the sector requested" MEN Når jeg prøver å kopiere til en helt lik disk som er på 160 gb går det heelt fint. Kammeraten min får brukt begge diskene på sin pc, men jeg får bare kopiert til 1. Har kjørt WD sitt diagnostic tool på min (120) fra hans pc og det var ingen feil. Prøvde å kjøre programmet fra min pc, men da "låste" testen seg etterhvert. Det skjedde rett og slett ingen ting. SÅ: Kort oppsummert: WD 120 "virker ikke" på min CL56, men på kammeraten min sin Acer Aspire 5920. WD 160 virker på begge. Hva kan være galt? Kan det hende 160 disken tar mindre strøm enn 120 disken og at min pc ikke klarer ålevere nok? Det har virket før! Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Kan det hende at nye pcen lverer mere strøm enn de eldre? Diskene er jo helt like bortsett fra kapasiteten. Lenke til kommentar
experten Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) kan jo prøve å formatere den Endret 30. august 2007 av experten Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Har tenkt på det, men da mister jeg alt som er på den. Ingen andre som har noen ideer på hva som er feilen? Lenke til kommentar
experten Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 har du hatt lignende problemer med annet utsyr på usb a? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Nei, kan ikke huske å ha hatt det... Lenke til kommentar
experten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 du kan jo sende en mail til western digital å høre om de vet hva som kan være galt Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Jeg sendte mail til WD for over en uke siden, men har enda ikke fått noe svar. Noen her som har erfaring med WD Support? Hvor lang tid tok det da? Lenke til kommentar
Ted Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg sendte mail til WD for over en uke siden, men har enda ikke fått noe svar. Noen her som har erfaring med WD Support? Hvor lang tid tok det da? 9482354[/snapback] Sendt mail til de i går, fikk svar idag. Prøv igjen! Hjelper å mase litt. Det jeg tror er galt er at maskinen din ikke leverer nok strøm, du kan finne ekstra utstyr til harddisken din som kan hjelpe på dette, for eks: 22" USB 2.0 Power Booster Cable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå