Yonaz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hver gang jeg skrur av tlt og så skrur den på igjen "blir datoen og klokka null stilt. Så hver gang jeg skrur av tlf må jeg Stille datoen og klokka,utrolig irriterans. Noen som veit hvordan jeg fikser opp problemet? Har Nokia N73! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er ikke vanlig at det er sånn, så det må være noe galt med din telefon. Kan jo prøve å oppdatere firmware på den? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette skjer kun meg når jeg har hatt ute batteriet i noen minutter. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Heisann. Gå på klokkemenyen -> Valg -> innstillinger -> nettverksoperatørtid -> autom. oppdatering. Regner med det burde gjøre susen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Heisann. Gå på klokkemenyen -> Valg -> innstillinger -> nettverksoperatørtid -> autom. oppdatering. Regner med det burde gjøre susen. 9395901[/snapback] Støttes ikke av norske operatører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå