Lifeform Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Heisann. For et par år siden husker jeg det var et norsk webbasert økonomi og CRM-programvarehus som var i fokus overalt i datablader, Internett, etc. Syns errindre noe om 247-noe... Office247, e.l. Noen som har navnet på dette? Har pr. i dag hatt Mamut, men synes disse har hatt høye årlige vedlikeholdsutgifter. Noen som har noe anbefaling utover disse to her å komme med? Har en fire-fem konsepter jeg sysler med og helst skulle hatt separat fakturering på. Dvs adskilte kontoer med egen logo, tlf.nr., adresser, osv. Endret 29. august 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
teledud Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Litt avhengig av hvilke type produkter og tjenester du leverer, men jeg kjenner ikke andre programmer en Mamut og Visma (som finnes i flere versjoner avhengig av behov) som har så "komplette" CRM/ØK/adm programmer som dem. Har jobbet mye med begge de programmene og ganske mange andre. Hvis du ønsker å drive seriøst, så tror jeg nok du må "koste på deg" vedlikeholdskostnaden. Driver du flere selskaper, så skal det mye til for at du ikke ganske raskt bør kunne dekke inn disse beløpene, ikke minst ved å utnytte CRM-delen skikkelig.. Og hvis ikke, så tror jeg kanskje du bør legge ned virksomhetene og finne på noe annet å drive med :-) Tror nok at årsaken for du synes dette var noe dyrt, henger sammen med likviditetsutfordringer i oppstart, samt at du kanskje ikke har sett hvilke muligheter for kunde/øk/likviditet/budsjettoversikt som ligger i programmene. Lykke til! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 24-7-noe er vel denne gjengen: http://24sevenoffice.com/webpage/no/ Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Visma er veldig bra når det gjelder faktura. Har brukt det litt og er storfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå