RSy Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg trenger seriøst HJELP!! Jeg har stilt ruteren (3com Wireless Office Connect) til å bruke statiske ip'er - og også endret ruterens egen ip. Problemet er at jeg værken husker ip'en eller ip-rang'en. Hvordan kommer jeg da inn på ruterens web-config??? Er det eventuelt noen som vet hvordan jeg resetter denne? RSy Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har ikke prøvd dette med en Wireless, men jeg hadde en ruter fra 3COM, og den kunne du resette til fabrikkinstillinger ved å sette inn en LAN- kabel i WAN- porten. I og med at jeg ikke har ruteren lenger, så er jeg ikke helt sikker på hvordan det gjøres, men du finner mer info om dette i manualen eller på 3COMs nettsider. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Takk skal du ha! Prøver dette! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hadde noe av det samme problemet, les bruksanvisningen Men det er noe med en kabel mellom de portene ja.. men det skal stå sånn i ett visst antall sekunder osv.. som sagt, les Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå