andper Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvordan får jeg laget nytt administrator passord når jeg ikke kan det gamle? Kommer opp: systemfeil 5 har oppstått? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg mener det finnes et program til Windows XP som rett og slett fjerner passordet. Du booter bare opp med det. For jeg regner med du ikke kommer inn på noen bruker? Ta en aldri så liten titt her. Lenke til kommentar
andper Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg mener det finnes et program til Windows XP som rett og slett fjerner passordet. Du booter bare opp med det.For jeg regner med du ikke kommer inn på noen bruker? Ta en aldri så liten titt her. 9387212[/snapback] Jeg kommer inn på en begrenset bruker.. Men kan ikke innstallere noe eller mer. Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg mener det finnes et program til Windows XP som rett og slett fjerner passordet. Du booter bare opp med det. her. 9387212[/snapback] Jeg tror du mener programmet ERD commander? Det gir deg muligheten til å boote opp og endre/fjerne passord og administrere brukerkontoer som du selv vil uten restriksjoner. Har brukt det med hell flere ganger selv ihvertfall Lenke til kommentar
andper Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg mener det finnes et program til Windows XP som rett og slett fjerner passordet. Du booter bare opp med det. her. 9387212[/snapback] Jeg tror du mener programmet ERD commander? Det gir deg muligheten til å boote opp og endre/fjerne passord og administrere brukerkontoer som du selv vil uten restriksjoner. Har brukt det med hell flere ganger selv ihvertfall 9387349[/snapback] ok. hva heter produsenten av programmet? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ERD Commander http://itpro.no/sok.php?domains=ITpro.no%3...ORID%3A11&hl=no Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har du prøvd: Kjør -> cmd Skriv -> net user. Da kommer det en liste som viser kontoene på pcen. Finn administrator kontoen... Skriv -> net user administratorkontonavn * Skriv så inn nytt passord. Lenke til kommentar
andper Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Har du prøvd: Kjør -> cmd Skriv -> net user. Da kommer det en liste som viser kontoene på pcen. Finn administrator kontoen... Skriv -> net user administratorkontonavn * Skriv så inn nytt passord. 9387929[/snapback] skal prøve dette. men den er sperret, slik at man ikke kan gjøre det slik i prinsippet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 da denne tråden spør ette rnoe som vi setter lite pris på her på forumet stenges denne tråden. les forøvrig denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg