Gå til innhold

kommer forca 2 til andre spillkonsoller?


eirik_lol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen ting som tyder på att forza 2 kommer til PC. Vill bli ganske overaske hvis det gjorde for noe salgsargumentasjon med henblikk på 360 må det jo være også. Hvis alt som MS ga ut på konsoll kom på pc så ville det egentlig vært veldig liten vits å ha en konsoll.

9387164[/snapback]

 

Er ikke helt enig i argumentet. De fleste av oss har jo en PC, men de færreste av oss har en PC som kan kjøre denne type spill på lik linje som Xbox kan. Personlig tror jeg en lansering av en eventuell PC versjon ville økt salget av både spill og konsoll.

 

Mener med andre ord at en PC versjon aldri ville blitt en konkurrent til konsoll versjonen, men heller en bidragsyter til økt konsollsalg.

 

Edit: Gjelder ikke dette spillet spesielt, men også andre heftige "ekslusives".

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar
Er ikke helt enig i argumentet. De fleste av oss har jo en PC, men de færreste av oss har en PC som kan kjøre denne type spill på lik linje som Xbox kan. Personlig tror jeg en lansering av en eventuell PC versjon ville økt salget av både spill og konsoll.

 

Mener med andre ord at en PC versjon aldri ville blitt en konkurrent til konsoll versjonen, men heller en bidragsyter til økt konsollsalg.

 

Edit: Gjelder ikke dette spillet spesielt, men også andre heftige "ekslusives".

9394934[/snapback]

 

Du mener at folk ville kjøpt PC-utgaven av spillet og innsett at det fungerte ganske crappy med tastatur og liten skjerm, og således bli fristet til å kjøpe seg en Xbox360 der det ville fungert bedre?

Lenke til kommentar
Er ikke helt enig i argumentet. De fleste av oss har jo en PC, men de færreste av oss har en PC som kan kjøre denne type spill på lik linje som Xbox kan. Personlig tror jeg en lansering av en eventuell PC versjon ville økt salget av både spill og konsoll.

 

Mener med andre ord at en PC versjon aldri ville blitt en konkurrent til konsoll versjonen, men heller en bidragsyter til økt konsollsalg.

 

Edit: Gjelder ikke dette spillet spesielt, men også andre heftige "ekslusives".

9394934[/snapback]

 

Du mener at folk ville kjøpt PC-utgaven av spillet og innsett at det fungerte ganske crappy med tastatur og liten skjerm, og således bli fristet til å kjøpe seg en Xbox360 der det ville fungert bedre?

9395014[/snapback]

 

Noe i den duren ja....det var nettopp derfor jeg kjøpte min første 360. Hadde liksom ikke sååååå mange tusen kroner å bruke på oppgradering av PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...