eirik_lol Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har ekstremt lyst på forca 2 motorsport(virker som et spill mitt i blinken for meg) men har ikke penger til x box 360. så vidt jeg kan se så finnes bare dette spillet til x box, men kommer det til andre spillmaskiner som pc ettervert? hilsen Eirik Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det kommer ikke til Xbox og ikke til noen andre konsoller. Om det kommer på pc gjenstår å se. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Finn deg en billig/brukt 360 så fort du har penger. Er det svaret godt nok? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ingen ting som tyder på att forza 2 kommer til PC. Vill bli ganske overaske hvis det gjorde for noe salgsargumentasjon med henblikk på 360 må det jo være også. Hvis alt som MS ga ut på konsoll kom på pc så ville det egentlig vært veldig liten vits å ha en konsoll. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Forza serien er XBOX Exclusive. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har ikke hørt moe om releas til noen konsoller for forca 2.... Har faktisk ikke hørt om det i det hele tatt når jeg tenker meg om....... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Forza er vel et av de sterkeste kortene MS har om dageb, så utenkelig at de nå gjør det tilgjengelig på andre plattformer. Andre konsoller er nok helt utelukket, blir vel like sannsynlig som at GT kommer på noen av de andre;) Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 takk for alle svar, må bare beggyne å spare Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 takk for alle svar, må bare beggyne å spare 9393960[/snapback] Ja, Forza 2 er helt utrolig! Spillet alene er verdt prisen for en 360. Tipper på jeg har klokka inn en 90-120 timer så langt på bare det spillet! Kjøpte det på release og har fortsatt ikke tatt det ut av disc tray'en Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Ingen ting som tyder på att forza 2 kommer til PC. Vill bli ganske overaske hvis det gjorde for noe salgsargumentasjon med henblikk på 360 må det jo være også. Hvis alt som MS ga ut på konsoll kom på pc så ville det egentlig vært veldig liten vits å ha en konsoll. 9387164[/snapback] Er ikke helt enig i argumentet. De fleste av oss har jo en PC, men de færreste av oss har en PC som kan kjøre denne type spill på lik linje som Xbox kan. Personlig tror jeg en lansering av en eventuell PC versjon ville økt salget av både spill og konsoll. Mener med andre ord at en PC versjon aldri ville blitt en konkurrent til konsoll versjonen, men heller en bidragsyter til økt konsollsalg. Edit: Gjelder ikke dette spillet spesielt, men også andre heftige "ekslusives". Endret 30. august 2007 av Sabbath Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er ikke helt enig i argumentet. De fleste av oss har jo en PC, men de færreste av oss har en PC som kan kjøre denne type spill på lik linje som Xbox kan. Personlig tror jeg en lansering av en eventuell PC versjon ville økt salget av både spill og konsoll. Mener med andre ord at en PC versjon aldri ville blitt en konkurrent til konsoll versjonen, men heller en bidragsyter til økt konsollsalg. Edit: Gjelder ikke dette spillet spesielt, men også andre heftige "ekslusives". 9394934[/snapback] Du mener at folk ville kjøpt PC-utgaven av spillet og innsett at det fungerte ganske crappy med tastatur og liten skjerm, og således bli fristet til å kjøpe seg en Xbox360 der det ville fungert bedre? Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er ikke helt enig i argumentet. De fleste av oss har jo en PC, men de færreste av oss har en PC som kan kjøre denne type spill på lik linje som Xbox kan. Personlig tror jeg en lansering av en eventuell PC versjon ville økt salget av både spill og konsoll. Mener med andre ord at en PC versjon aldri ville blitt en konkurrent til konsoll versjonen, men heller en bidragsyter til økt konsollsalg. Edit: Gjelder ikke dette spillet spesielt, men også andre heftige "ekslusives". 9394934[/snapback] Du mener at folk ville kjøpt PC-utgaven av spillet og innsett at det fungerte ganske crappy med tastatur og liten skjerm, og således bli fristet til å kjøpe seg en Xbox360 der det ville fungert bedre? 9395014[/snapback] Noe i den duren ja....det var nettopp derfor jeg kjøpte min første 360. Hadde liksom ikke sååååå mange tusen kroner å bruke på oppgradering av PC. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Eller at man kjøper Forza 3 på Xbox (360/720 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå