Gå til innhold

Har eg en tysk PS3?

Janerikn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal nok ikke være et problem å spille spillene du kjøper her i Norge, ettersom vi begge spiller PAL spill.

Programvaren er på engelsk, sant? Jeg ville likevel ringt å hørt med dem.

Edit: Omformulering.

9387160[/snapback]

Yes, det er på engelsk. Eg får sende en mail.

Lenke til kommentar
Kjøpte en PS3 fra netshop (bundle) og alt står på tysk. Baksiden på spilla og alt. Har eg en tysk PS3? Kan eg spille spilla eg kjøper i butikken?

9386854[/snapback]

Kva for firmware versjon er det du har?? Eg fekk min for ca 3 veker sia, og den var også på engelsk, men etter at eg oppdaterte firmwaren, så fekk eg velje ein god del språk :)

kanskje dette kan hjelpe

Lenke til kommentar
Ja, eg får alt på engelsk, men siden spilla og alt det der stod på tysk så begynte eg å lure. Så det er altså ikkje bare meg som har fått det på tysk?

Uansett, er vell ikkje noe forskjell ^^? :p

9388088[/snapback]

Fikk min igår jeg også, eneste tingen er at spillene og manuelen er på tysk. Noe annet galt er det ikke. Alt skal funke som en vanlig ps3. Selve spillene er heller ikke tysk, men alt som står på coveret står på tysk.

Endret av Kimzor_
Lenke til kommentar
Gråsoneimport fra Øst-Europa, samme som SHG gjør. Er en grunn til at det var så billig ;)

9387753[/snapback]

Siterer meg selv. NetShop gjør tydeligvis dette og selger konsollene derfor billig. Ingenting galt med hverken spill eller konsoll, men lite pent å se det stygge tyske språket hver gang du skal plukke opp spillet :p

Lenke til kommentar
Gråsoneimport fra Øst-Europa, samme som SHG gjør. Er en grunn til at det var så billig ;)

9387753[/snapback]

Siterer meg selv. NetShop gjør tydeligvis dette og selger konsollene derfor billig. Ingenting galt med hverken spill eller konsoll, men lite pent å se det stygge tyske språket hver gang du skal plukke opp spillet :p

9391312[/snapback]

Ja. Men om det står tysk bakpå covera på spilla og eg fikk det for 700kr billigere gjør ingenting for meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...