Gå til innhold

Skal selge min gamle pc. Hvor mye får jeg for den?

Anbefalte innlegg

Hei!

Som det står i title, så skal jeg selge min gamle PC.

Og da lurer jeg på hvor mye jeg kan få for denne:

Hovedkort: MSI K9NU NEO ( støtte for x2 AMD CPU )

CPU: AMD Athlon 64 3800+ ( 2.4G`HZ )

RAM/Minne: 2 GigaByte Corsair ( med kjølere )

Skjermkort: ATI Radeon X1600XT ( 1400 / 700 klokke frekvens. 1.4 GHZ memory og core clock 700 Mhz ) ( Dette kortet har en Zalman VF900 kjøler, regulerbar )

Harddisk: 250GB

DVD-Rom : NEC DvD brenner.

Tilbehør: 2 katoder ( Inkludert inverter ), 2 vifter ( 1 med lys ), Windows Vista Ultimate ( ferdig innstallert ), og en del spill hvis inntresert.

Hvor mye tror dere jeg kan få for dette ?

MvH SymboliC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk den som testmaskin eller noe. Selv har jeg en PC som er gamle PC til faren til pappa sin. Jeg visste egentlig ikke hvor jeg skulle plassere den, men den står no på rommet mitt. Både den og hovedboksen min. Den andre PC`en på rommet bruker jeg til litt forskjellig. Surfing, høre på lydbok, og gennerelt en Testpc. Den har nå 240 GB i seg, men orginalt var det 160 GB. Det er også nå 1 GB Ram i den nå som er de gamle brikkene jeg hadde i min hovedboks før jeg kjøpte 2 GB sett til den. Orginalt var det 512 MB Ram i den.

OS`ene som er på testpc`en er for øyeblikket Windows 2000 Pro Eng+Sp4 og Slackware 12.0. Har en siste 20 GB Disk også som det ligger XP på, men den har jeg ikke kobla til.

PC`en står ved siden av senga mi og er veldig fin som lydbok maskin da jeg ikke har noen diskman akkurat nå, og surfe maskin og testing av programmer og Linux.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Trådstarter trenger penger, - det er en mildt sagt dårlig setting når man har "avdanket" hardware, - dessverre. :(

Jeg ville si at det ikke er/var noe vits i å selge for noe mindre enn kr.2000, med mindre man var helt desperat (konk).

PS.

Dette er jo på ingen måte "dårlig" hardware. Det er bare det at nå får man jo billige dual core og quadcores nesten "gratis" i forhold til hva det kostet for knapt ett år siden.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...