Gå til innhold

Bildekritikk- "villdyr" i farten

olar0701

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at bildet er fryst med en lukkertid på 1/1000s skaper et litt unaturlig uttrykk her. Det ser nesten ut som om hunden er montert på toppen av stolpen. Derfor synes jeg at det bare er delvis vellykket som actionbilde.

En annen sak er at jeg synes det er et fint bilde av hunden din. Jeg liker faktisk effekten av at bildet er som et fryst øyeblikk i tid, selv om det ser litt kunstig ut. Jeg liker som kjent bilder som er litt rare, og av en eller annen grunn så liker jeg dette også.

Nå er jeg litt spent på hva hunde og actionfotografene mener om dette, siden jeg strengt tatt ikke er helt kompetent til å kommentere slike bilder.

Lenke til kommentar
Det at bildet er fryst med en lukkertid på 1/1000s skaper et litt unaturlig uttrykk her. Det ser nesten ut som om hunden er montert på toppen av stolpen. Derfor synes jeg at det bare er delvis vellykket som actionbilde.

Enig i at det kan se ut som om hunden er "limt" inn i bildet og at lukkertiden sikket kunne vært litt lengre. Likevel mener jeg at dette er litt underordnet og at hundens råe uttrykk "skaper" bildet, men det er ikke umulig at jeg er på villspor..

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...