Gå til innhold

Et lite dykk i arkivet: "Heavy Metal"

Anbefalte innlegg

Jeg både tror og håper at jeg ikke har postet dette før. Et gammelt bilde fra i vinter, hvor jeg egentlig bare ville ha et rent, silhuettaktig bilde med gitaren i fokus. Har lagt på en liten diffus glow i etterkant, men hadde vært fint med litt tilbakemeldinger på hvordan bildet i helhet fungerer. :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du har kommet hederlig fra det med dette bildet. Det minner litt om hvordan bildene ble når man presset Tri X med to steg før i tiden, nemlig at de kraftige kontrastene får bakgrunnen til å forsvinne i svart. Det var derfor at scenefotografer for 20-30 år siden valgte å presse den filmen til iso 1600.

Komposisjonen er passende til motivet, og jeg liker det lille innslaget av bevegelsesuskarphet i strengene.

Et klisjebilde innen sin genre er det, men et godt gjennomført sådann.

Lenke til kommentar
Jeg både tror og håper at jeg ikke har postet dette før. Et gammelt bilde fra i vinter, hvor jeg egentlig bare ville ha et rent, silhuettaktig bilde med gitaren i fokus. Har lagt på en liten diffus glow i etterkant, men hadde vært fint med litt tilbakemeldinger på hvordan bildet i helhet fungerer. :)

Ved første øyekast fikk jeg en skikkelig "wow!" tanke i hodet. Likte dette uten å greie å sette helt ord på hvorfor. Dog var det litt synd at gitaren ikke var helt i fokus. Men det var pent og stemningsfullt :thumbup:

Edit: Tok bort bildet fra tilbakemeldingen

Endret av Kopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...