Snikpellik Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg både tror og håper at jeg ikke har postet dette før. Et gammelt bilde fra i vinter, hvor jeg egentlig bare ville ha et rent, silhuettaktig bilde med gitaren i fokus. Har lagt på en liten diffus glow i etterkant, men hadde vært fint med litt tilbakemeldinger på hvordan bildet i helhet fungerer. Endret 29. august 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 I forhold til det du var ute etter har du klart deg bra. Uheldigvis for deg er jeg personlig ingen fan av slike bilder. Men du har kommet deg fint ut av det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg synes du har kommet hederlig fra det med dette bildet. Det minner litt om hvordan bildene ble når man presset Tri X med to steg før i tiden, nemlig at de kraftige kontrastene får bakgrunnen til å forsvinne i svart. Det var derfor at scenefotografer for 20-30 år siden valgte å presse den filmen til iso 1600. Komposisjonen er passende til motivet, og jeg liker det lille innslaget av bevegelsesuskarphet i strengene. Et klisjebilde innen sin genre er det, men et godt gjennomført sådann. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Takker for kommentarer begge to! Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg både tror og håper at jeg ikke har postet dette før. Et gammelt bilde fra i vinter, hvor jeg egentlig bare ville ha et rent, silhuettaktig bilde med gitaren i fokus. Har lagt på en liten diffus glow i etterkant, men hadde vært fint med litt tilbakemeldinger på hvordan bildet i helhet fungerer. Ved første øyekast fikk jeg en skikkelig "wow!" tanke i hodet. Likte dette uten å greie å sette helt ord på hvorfor. Dog var det litt synd at gitaren ikke var helt i fokus. Men det var pent og stemningsfullt Edit: Tok bort bildet fra tilbakemeldingen Endret 30. august 2007 av Kopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå