Emmerhofferen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei. Topic seier vel det meste egentlig, har nett fått meg nytt hovudkort, GA-P35-DS3R . Men finner ingen innstillinger i bios til å stille på minnet. Nokon som kjennskap til dette? På førehand takk Untouchable Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei. Topic seier vel det meste egentlig, har nett fått meg nytt hovudkort, GA-P35-DS3R . Men finner ingen innstillinger i bios til å stille på minnet. Nokon som kjennskap til dette? På førehand takk Untouchable 9386652[/snapback] Heisann Trykk Ctrl+F1 i forside i bios .Dette gjør at du får tilgang på ram timingene, som er skjulte Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Hei. Topic seier vel det meste egentlig, har nett fått meg nytt hovudkort, GA-P35-DS3R . Men finner ingen innstillinger i bios til å stille på minnet. Nokon som kjennskap til dette? På førehand takk Untouchable 9386652[/snapback] Heisann Trykk Ctrl+F1 i forside i bios .Dette gjør at du får tilgang på ram timingene, som er skjulte 9386958[/snapback] Ah, var sånn det var ja. Visste eg hadde lest det ein plass, men går fort i glømmeboken! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Er det forresten nokon som veit om eit program eg kan lese av volt på minnet? Finner ikkje dette i bios! Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er det forresten nokon som veit om eit program eg kan lese av volt på minnet? Finner ikkje dette i bios! 9393059[/snapback] Everest 4.0 gjør dette greit på Gigabyte kortene.. Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er det forresten nokon som veit om eit program eg kan lese av volt på minnet? Finner ikkje dette i bios! 9393059[/snapback] Gigabyte Easy Tune 5 (overclocking - Advance mode) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå