jokkebb3 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Har akkurat gått til anskaffelse av en hp nc6120, med pentiumM 1,86ghz,1 gig ram, 60 gig disk+++++ oppløsning 1400*1050.. Er det noen som har erfaring med denne?? å hvor kan jeg få tak i dvd-brenner å eventuellt større batteri? Pcen skal primært brukes til skolearbeid å ikke spilling... Hva er sånn ca pris på denne brukt? Endret 2. september 2007 av jokkebb3 Lenke til kommentar
HAG Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Eg har en NC6120, "måtte ha en" for litt over to år siden, siden den var en av få laptops med RS232 port, som eg bruker for og kommunisere med ei motorstyring fra DTA. Her er et ekstra batteri, koster litt...(1892,50). Har DVD'en "tatt kvelden"? spør HP, kanskje de kan hjelpe, "lad lommeboka først".... - den er neppe gitt bort den heller (slik som batteriet). Her er tilbehørslista til NC6120. Kosta meg 7 - 8 tusen for to år siden, har DVD'en tatt kvelden er den neppe spesielt verdifull, i dag kan vel en ny laptop til under 5.000,- matche ("knuse") den på de fleste felt, "billigmaskinene" vil vel mangle 232 port og 5 i 1 minnekortleser. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 En bekjent av meg sitter på denne med et ødelagt hovedkort. Noen som har et å selge? Lenke til kommentar
jokkebb3 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Det er ikke sånn aat dvden har tatt kwellen, men det er med dvd/cdRW combo piller så jeg lurte ppå om det gikk an å få tak i dvd brenner... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hm, vi benytter disse på jobb. Dog erstattet med NC6320, så til NC8430 og så til NC6710b -har ikke hrøt at noen av de som har den i Molde kommune har problemer med de. I tilfelle sitter det mellom stolen og tastaturet Helt grei PC. men ville ikke kjøpt den i dag.. uansett pris. Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er ikke sånn aat dvden har tatt kwellen, men det er med dvd/cdRW combo piller så jeg lurte ppå om det gikk an å få tak i dvd brenner... 9408746[/snapback] Denne modellen hadde vel ikke en multibay slot så brenneren er skrudd fast. Mener at den bare er festet med en skrue (under ett deksel eller tastaturet). Du kan bytte den ut med feks. en Nec eller Sony OEM slimline DVD-brenner. Prøvde det på en HP nx6110, men åpningen var litt trang så jeg måtte pusse litt av plastikken på brenneren for at skuffen skulle sprette uhindret ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå