Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Avant bil-stereo, bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg aldri hørt om egentlig, men hvor lavt budsjett er det snakk om egentlig?

Er det bare noen få hundrelapper, så er nok den spilleren som står i omtrent av samme kvalitet, om ikke bedre.

Avhengig av bilens alder og noen andre faktorer så klart.

Du bør heller se på bruktmarkedet etter noen rimelige og lite brukt Pioneer spillere, eventuell Alpine om du finner det.

Det er de to merkene som er høyest ansett blandt forbrukere, og de leverer gode spillere.

Men har du en link til den spilleren du ser på?

Lenke til kommentar

Alderen på spiller sier noe om sansynligheten for at standardspilleren er god eller dårlig, om det er CD eller kasett osv.

Den bilen du har, har nok en kasettspiller eller en ganske primitiv cd spiller, dersom du fortsatt har den orginale.

Pakkeløsningen du har funnet er ikke av det beste du finner, men har du et så trangt budsjett, så kan du ikke forvente noe ekstreme greier.

En pakke med færre komponenter, til samme pris, gir ofte bedre resultat, siden komponentene da er av bedre kvalitet.

Har du en CD-spiller som er grei, og som har linjeutgang bak, så får du ganske greie høyttalerpakker til 2000 kr!

Lenke til kommentar
Alderen på spiller sier noe om sansynligheten for at standardspilleren er god eller dårlig, om det er CD eller kasett osv.

Den bilen du har, har nok en kasettspiller eller en ganske primitiv cd spiller, dersom du fortsatt har den orginale.

Pakkeløsningen du har funnet er ikke av det beste du finner, men har du et så trangt budsjett, så kan du ikke forvente noe ekstreme greier.

En pakke med færre komponenter, til samme pris, gir ofte bedre resultat, siden komponentene da er av bedre kvalitet.

Har du en CD-spiller som er grei, og som har linjeutgang bak, så får du ganske greie høyttalerpakker til 2000 kr!

9387804[/snapback]

er kasset som sitter der nå...det er derfor jeg vil bytte den ut...

har fått en haug med høyttaler og strøm-kabler av en jeg kjenner som jeg skal bruke(vet ikke hvilket merke kablene er, men vertfall ikke mekonomen og biltema kvalitet)...

forventer ikke noe extremt til den prisen eller...bare å få cd-spiller og noen høytallere med klar, ikke nødvendigvis høy lyd...

Lenke til kommentar

Akkurat ja, du hadde kasettspiller nå.

For å si det sånn, så får du bedre lyd om du dropper subb i første omgang.

Den pakken du har funnet der vil spille omtrent som det som er standard i normale biler fra begynnelsen av 2000-tallet.

Du vil sansynligvis spille greit, men ikke serlig detaljert eller høyt.

Hvis lydkvalitet er viktigere enn dunkebass, så vil et greit frontsett og en spiller være bedre lydmessig.

Desverre har jeg problem med å finne noe for så lav pris.

Du ligger noen hundrelapper for lavt for at jeg finner noe passende, så du får enten spare litt til, eller være fornøyd med den pakken.

Slik jeg ser det, kan du spare deg 300kr på å kjøpe denne pakken i stedenfor.

Det er akkurat den samme, bare med annen spiller.

Eneste forskjellen er at du mister USB og minnekortleser, men til gjengjeld får du AUX ingang.

Men du må selv se hva du trenger.

Trenger du ingenting anna enn en spiller og høyttalere, så får du det her.

Den beste pakken jeg finner er denne, men den er desverre langt utenfor ditt budsjett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...