Jalla Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Se alle episodene av Jesus Camp og vær glad dere bare har opplevd konfirmantleir - for dere som har det. En kan bli målløs av mindre... Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er slik man lager ekstrimister. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dette er hjernevasking og etter min mening er hjernevasking av barn en form for barnemishandling. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dette er helt utrolig galskap og hjernevasking av høyeste grad! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg får en sånn "Children of the Corn" følelse når je ser på slike filmsnutter. Om det er mishandling er et godt spørsmål. Selv for en "normal" kristen må dette se litt pussig ut ...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dette er jo sykt.. (jeg er en normal kristen) Helt spinn hakka galne de der amerikanerne! Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Det er ikke overlagt barnemishandling. De vil barna det beste. Hva er større enn å være en del av Jesu' hær? "Normale" kristne er kristne som ikke tror innerst inne. Det er selvsagt bedre enn å være en fullblods bibeltro som ikke stiller spørsmål ved sin blinde tro til hellige skrifter. Hadde jeg vært overbevist om at Bibelen og Kr.d. har rett, ville jeg garantert ikke fortsette å leve som i dag. Jeg ville viet livet mitt til å omvende flest mulig fra fortapelsen, forsøkt å leve i tråd med Bibelen og rettet hovedfokus mot barn (som tross alt er lettest å indoktrinere). Men jo, dette er så klart barnemishandling sett fra et fornuftig ståsted. Endret 31. august 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er det bare to episoder? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dette er helt klart ikke direkte mishandling, men disse fanatiske tullingene påfører ungene helt klart en psykisk belastning, som i mine øyne er helt unødvendig. Dermed kan det nok fra et fornuftig ståsted regnes som psykisk mishandling. Jeg har så lyst til å tre en bibel ned i halsen på disse idiotene. Klart, de mener nok selv at dette er det beste for ungene, og har sikkert selv blitt hjernevasket på samme måte, en gang i tiden. Jeg skulle uansett gjerne ha plantet et skudd mellom øynene på de som begynte denne hjernevaskingen i utgangspunktet. Lenke til kommentar
xusjfnjoajsn Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) At de tror at det er til det beste for ungene har jo ingenting med saken å gjøre, man bedrev fysisk avstraffelse og trodde at det var til det beste for bare.. 50 år siden? Endret 31. august 2007 av mfrosk Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 At de tror at det er til det beste for ungene har jo ingenting med saken å gjøre, man bedrev fysisk avstraffelse og trodde at det var til det beste for bare.. 50 år siden? 9401656[/snapback] Men tanken er god! Hadde vært verre om de faktisk gjorde det for å plage barna. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Helt korrekt, firkantsopp. Det er akkurat det jeg mente. Trodde det kom tydelig frem i posten min, men enkelte oppfattet visst ikke det. Det finnes ikke noen god grunn for å bedrive fysisk avstraffelse av barn. Men nå er det ikke dette tråden handler om heller. Endret 31. august 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har sett det der før, og gjør det ikke igjen. Det var direkte skremmende. Propaganda. Det er sykt at noen kan holde på sånn. Fy faen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Er det bare to episoder? 9400347[/snapback] Jesus Camp går på NRK2 i morgen klokken til over åtte, for de har lyst til å se hele greia i ordentlig kvalitet. Endret 2. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=uOIYsGVyg8M "Warlocks are the enemy of god" Sikker på at de folka ikke har spilt litt for mye WOW? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan kan folk bli saa syke? Helt serioest? Fanatikere som det her er det verste jeg vet, enda verre en muslimske ekstremister. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan kan folk bli saa syke? Helt serioest? Fanatikere som det her er det verste jeg vet, enda verre en muslimske ekstremister. 9413958[/snapback] Nei si det ... men har du forsøkt å snu det på hodet, og så "spunnet" litt videre på den tankegangen? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva tenkte du paa? :> Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva tenkte du paa? :> 9414341[/snapback] Hvis du er flink med assosiasjoner, så er det en smal sak å "putte" deg selv i disse andres ekstreme tankegang. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg er en person som favoriserer logikk over en ubevist tro, og blir kvalm av skrikete kjerringer som hjernevasker sunne barn til aa gi fra seg meninger de ikke har det minste perspektiv over. De sier barna har det morsomt, men jeg ser bare barn med taarevaate oeyne som graater og gjemmer seg. Vil helst ikke putte meg selv i disse personers tankegang, fordi jeg ikke klarer det. Jeg er normal . Edit: Jeg gikk over streken med et par ord her, tatt vekk. Beklager (send pm hvis fornaermede vil ha en klem, vil gjoere det godt igjen ). Endret 2. september 2007 av MartiniusV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå