Stokkospur Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei, Jeg skal kjøpe ny bærbar pc, da min gamle Inspiron fra Dell har tatt kveld. Kjøpte den for 3 år siden. Den personen som bestilte PCen for meg dengang sørget for at den inneholdt alt en PC den gang hadde behov for, for å takle de beste spillene på en strøken måte. Nå vet jeg ikke lenger hva som kreves. Har noen tips til en tilsvarende bærbar PC i dag? Altså en som takler de beste og nyeste spillene? Den skal også brukes i jobbsammenheng + til video og musikk. Den må også være trådløs bygd i forhold til innebygd trådløst nettverkskort o.l. Vet at man enkelt kan finne et råskinn av en pc, men jeg ser for meg en pris mellom 10 og 15 000. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Se på multicom.no eller på netshop.no Der selger de "selvbygger-laptoper" der man kan konfigurere det meste. Signaturen min kostet 13900,- ca. Lenke til kommentar
Stokkospur Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Takk for svar! Noen som har noen mer konkrete tips? Føler ikke forutsetningene mine for å "bygge" noe selv er helt på topp. Kan fort bli en maskin hvor enkelte komponenter er helt topp, mens resten holder nivået til en tidlig 90-talls PC. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Acer Aspire 5920G er en maskin som ikke er altfor dyr, men som har gode spesifikasjoner:) http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1618327 Lenke til kommentar
Stokkospur Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Den likte jeg! Får man ikke Windows Vista med fra multicom? Bare sleng ut flere tips om dere vil, alltid greit å ha noe å måle opp mot Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kanskje en bra konfigurert dell 1720? Enste er at det er lang leveringstid fra dem atm... Lenke til kommentar
Stokkospur Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Er GeForce 8600M GT 256MB bra nok for mine krav? Ser at denne har det: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1618327 Bør det være 512MB? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Godt valg er en dell XPS1710 som du kan få til 17300,- og da får du 7950GTX som er dagens beste Laptop skjermkort. Leveringstiden er på ca 1 mnd for tiden, har du tålmodighet til og vente litt så får du den beste laptoppen på markedet. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Men om 1 måned er vel XPS1730 kommet, og da vil vel prisene på den "gamle" versjonen synke? Så hvorfor ikke vente med å bestille til da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå