Gunfreak Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 vel, grafisk er det jo langt bak, men så er området mye større også er det snakk om mange flere folk, så det er en grunn til det, men våpen modelene ser faktisk ganske bra ut, tanks of fly har ganske avanserte skade modeler. og 1 skudd er vanligvis nok for å få ned en mann. det er også vansklig å treffe, man må lede målet mye og det er ofte lange avstander. i går og i dag har jeg drept 5 stykker. noe som er mye for en n00b, men det var en periode på 5 dager der jeg ikke fikk drept en eneste en. for mange er det for realistisk, da du ofte må løpe lenge eller vente på transport. det er også restreksjoner på hva du kan gjøre i begynnelsen, eneste våpenet du kan ha i lvl 1 og 2 er rifle, så fra lvl 3 kan du få thompson, bren gun, mortar osv. for å bruke store våpen og tanks må man ha joystick, har selv ikke fått fly til å lette, jeg får starta motoren men får ikke øket noe fart. man bør få seg en squad så du har noen å spille med, Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 gunfreak19, fly må du komme deg opp i. Er der du får spenning. Ingenting som er skumlere enn å se drivstoff fosse utav ene vingen, halve haleroret mangler (noe som gjør styring veldig vanskelig), og motor nr. 2 brenner etter en heftig luftkamp. Eller når en bit av vingen blir skutt av. Eller når selve personen blir truffet, så du blør og begynner å få dårlig syn og nesten ingen kraft til å styre flyet. Å klare å komme seg til en friendly flyplass å klare å lande blir en stor utfordring da. Anbefales absolutt. Når jeg får skaffa meg ny joystick (og ny pc?), så kommer jeg nok til å spille ww2online igjen. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kva ping har du i dette spelet? Er kresen på ping i skytespel og speler helst ikkje om den er over 50. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 vel det er noe lag, men så er ikke dette et skyte spill da, mer en simulator. du løper ikke rundt og skyter, i gå lå jeg på samme sted i 30 min og skøyt på fiender som kom vært 5 min Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er uansett kjipt om ein skyt på nokon i fullt firsprang, og så treff ein ein meter bak på grunn av for høg ping. Kjem nok til å teste da. Er på utkikk etter ein ny mmo. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 vel det er godt mulig du treffer bak, men det er ikke pga. lag men at du ikke har siktet godt nok, avstander er store å treffe noen som sprinter fra 400 meter er ikke lett. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ok, dette irriterte meg ein heil del: Ligger på bakken og skyter ein som spring i fra meg i rett linje på ca. 100 meters hold. Sikta midt på ryggen, men han beiner bare vidare uskada. Er det lausammunisjon i denne skitrifla eller?! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 nei, men du må stille inn sikte, default er 200 meter, da bommer du på 100 meter Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg har virkelig lyst til å prøve dette her, men jeg er bare litt skeptisk til å oppgi VISA kort informasjon Endret 9. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 det er helt trygt, er jo tusenvis av spillere som har gjort det alt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er sant det. Men er det slik at de begynner å trekke penger rett etter at prøveperioden er over? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 ja, men det er bare å stoppe det etter 13 dager da. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hadde spillt om det ikke hadde kostet penger Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hadde spillt om det ikke hadde kostet penger 9460768[/snapback] Det er det jeg og sier! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har blitt med i Kampfgruppe Wiking på Axis-sida og fått min første kill nu. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Husker jeg kikka på detta for 3 år sida, men det ble aldri noe av det. Tror jeg må få testa dette på nytt. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gratis er vel litt mye og be om dah!! Tviler på at mange her hadde jobba like mye som de gutta her for ingenting. Spillet og konseptet er som sagt kult, men det tar ALLLT for lang tid for infantri og komme seg fra spawn til action til tider : Og fordi de ikke har BF2 spawning, blir det mer 1 man her og der enn squads som er litt kjett. Janster Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette spillet høres jo utrolig kult ut. Men jeg tror ikke jeg laster det ned, dersom jeg blir nødt til å oppgi VISA-informasjon på prøvetiden! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Gratis er vel litt mye og be om dah!!Tviler på at mange her hadde jobba like mye som de gutta her for ingenting. Spillet og konseptet er som sagt kult, men det tar ALLLT for lang tid for infantri og komme seg fra spawn til action til tider : Og fordi de ikke har BF2 spawning, blir det mer 1 man her og der enn squads som er litt kjett. Janster 9463784[/snapback] ja, derfor viktig å ha mobile spawn points. det som er møkka kjipt er å være paratrooper, sitte på flyplassen 15 min i vente på fly, så sitte på flyet i 15 min til, så hopper man og blir drept sekundet man går ut av flyet Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 laster ned nå, gleder meg til å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå