Gunfreak Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 eller som det heter nå battleground europe. Begynnte forige uke og syns det er gøy selv om jeg ikke er så brukbar enda, hadde nettopp et mission der jeg var paratrooper og det var gøy, ser ut som jeg får bli med i ne squad så da kan det bli gøy noen som spillert dette? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det høres meget inerresant ut! Er det gratis? Og hvordan er gameplay og sånt? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg spillte det før. Utrolig bra spill, men måtte slutte pga. mangel på penger, og siden spillet hadde ca. 5-7fps hos meg i store kamper. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Så det koster en viss sum i måneden? Endret 29. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 jepp, standar mmo pris på ca. 100kr i måneden, jeg hadde det kjempe "gøy" nå jeg ble med på et para hopp. vi var 3 DC'r fulle med airborne venter på flyplassen i 15 min på at alle flyene skulle fylles opp. så tar det 20 min å fly til byen vi skal angripe, alle hoper ut vi lander rett ved byen og stormer den, vi stormer gjennom gater helt til hoved basen og finner ut at det ikke er EN ENESTE tysker i byen, 40+ minutter 40+ soldater og ikke noe resulatat annet en at vi stor å skyter opp i lufte i iritasjon. http://www.wwiionline.com/scripts/wwiionline/be_info.jsp du kan prøve spillet gratis. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 venter på flyplassen i 15 min på at alle flyene skulle fylles opp.så tar det 20 min å fly til byen vi skal angripe, alle hoper ut vi lander rett ved byen og stormer den, vi stormer gjennom gater helt til hoved basen og finner ut at det ikke er EN ENESTE tysker i byen, 40+ minutter 40+ soldater og ikke noe resulatat annet en at vi stor å skyter opp i lufte i iritasjon. Hørtes jo "gøy" ut. Hadde blitt sur da, ja Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 ja, spillet er nok ikke for alle, dette er like mye en simulator som et spill. 30.000km2 å leke seg på, både i luft, vann og på bakken, man har ikke bare tanks of biler, men mobilt artileri. men man MÅ nesten bli med i en squad(klan) ellers løper man bare rundt og loker Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 skal teste dette spillet nå Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Meldt meg på og laster ned klienten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 første dagen gå jeg opp, løper i 5 min, bli skutt. løpe 5 min, bli skutt. men så fikk jeg bli med i en squad og fikk hjelp og de ble det mye kulere Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan/må man velge side? Eller kan man spille begge? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) credit card wtf 9387954[/snapback] Det var det jeg òg stussa på! Endret 29. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 credit card wtf 9387954[/snapback] Det var det jeg òg stussa på! 9387972[/snapback] På en måte må du jo betale Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) credit card wtf 9387954[/snapback] Det var det jeg òg stussa på! 9387972[/snapback] På en måte må du jo betale 9388119[/snapback] Svarte! Endret 29. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 du må ikke betale noe så lenge du avbestiller medlemskapet før de 14 dagene er over. liker du spillet er det jo bare å forsette. og ja du kan spille begge sider Lenke til kommentar
Janster Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fett spill, men mangler BF2 sin spawnmetode for å redusere labbing til målet tid.. De har gått for en realisme løsning der som ble bare for kje for meg etter x antall spill.. Ideen er god dog jan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 vel det som er kult er jo at fronten flytter seg, byer og bli tatt over og noen byer bytter hånd ofte, er gøy når man går i gang med stor aksjon og man får tatt over en by. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 hadde et heftig slag i dag. fullt angrep på en by av tyskere, det krydde av dem, sporlys over alt, vi de allierte ble presset helt inn i basen vår, det to tanks lekte seg med oss. vi hadde ingen ting å stomme dem med. akurrant når alt så mørkt ut. kom det 4 allierte tanks og reddet oss. og vi stormet ut og tok tilbake byen. tok vel 2 timer eller noe Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) laster ned klienten nå Edit: æsj, lommeboka ligger på hybelen, blir nok ikke ww2-gaming på meg i helga. Hvordan er det i forhold til Arma? (bortsett fra den åpenbare WW2-miljøforskjellen såklart) Endret 8. september 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå