Gå til innhold

Propell - et typisk bidrag fra meg + nytt bilde

PMnormal

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Litejk jeg også her. Hadde det vært en annen en PMnormal som lastet opp dette bildet er jeg stygt redd for at han/hun ville fått en to-tre kommentarer, hvor budskapet var at dette var kjedelig. Du tar gjerne mye interessante og kule bilder PM, men for meg ble dette rett og sledd kjipt og fototeknisk "dårlig", blitzen gir et merkelig lys, som for meg kun gir assosiasjoner til fjortisshjemmesider der tenåringsjenter springer rundt med kompaktameraene sine uten begrep om hva blitz skal brukes til, og skyter portretter som Magda. Men for all del, pleier å inspireres av bildene dine, men ikke her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg enig med Litejk jeg også her. Hadde det vært en annen en PMnormal som lastet opp dette bildet er jeg stygt redd for at han/hun ville fått en to-tre kommentarer, hvor budskapet var at dette var kjedelig. Du tar gjerne mye interessante og kule bilder PM, men for meg ble dette rett og sledd kjipt og fototeknisk "dårlig", blitzen gir et merkelig lys, som for meg kun gir assosiasjoner til fjortisshjemmesider der tenåringsjenter springer rundt med kompaktameraene sine uten begrep om hva blitz skal brukes til, og skyter portretter som Magda. Men for all del, pleier å inspireres av bildene dine, men ikke her.

9409471[/snapback]

Blitz? Kan ikke huske noen blitz, jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke slike bilder postes her? Må alt være det tekniske perfekte for de som "kan alt" - har noen av dere hørt om kunst, om form og farge?

Jeg er som dere skjønner ikke ekspert på noe som helst men jeg har øyne og tanker og følelser (+ en del utdanning innen form og farge da)

Så om jeg "tør" og uttale meg om noe her så er det på grunnlag av hva jeg ser og hva det gir meg.

Ikke det, tror PMnormal absolutt kan forsvare seg selv om han føler behov for det, en av de som har mest fornuftig å komme med her synes jeg da :yes:

Endret av graylady
Lenke til kommentar

Jaja, seff. Kan ikke si noe negativt om PMnormals bilder... Sier ikke at ting skal være fototeknisk perfekt, men for meg kan det godt være adskillig bedre enn dette uten å dforringe noe skjønnhet. Det ga meg null, selv om slike detaljbilder ofte kan være interessante. Synes propellen virket unaturlig direkte-, og ikke minst; fokuserende lyssatt, noe jeg ikke likte. Som PMnormal så ofte har sagt; her har du utnyttet et åpenbart motiv, vell, det kan man ikke si om dette, og noen ting er bare kjedelige for andre, for meg var dette det. Men som sagt tidligere så er det flere av bildene dine jeg liker adskillig bedre enn dette, bilder hvor motivet gir meg noe:)

Lenke til kommentar

Det er lov å ikke like mine bilder, så jeg liker all slags kritikk. Man bør likevel kunne se forskjell på et bilde med og uten blitz. Exif er jo også tilgjengelig i teksten. At jeg har tatt bedre bilder er det ingen tvil om, men jeg er desverre redd for at det tar lang tid før jeg topper mine beste bilder igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...