haagen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei Endret 11. november 2007 av haagen Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du har nok ikke mye du skulle ha sagt. PC`en du har leid er ment som en skole-PC, noe den sikkert egner seg helt fint til. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Herregud da. Du får en pc tilnærmet lik gratis, hva pokker skal du liksom klage på? Snakk om kravstor ungdom. Det skal være en skolemaskin, og tro meg, den d520en er MER enn bra nok til en skolelaptop. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei Jeg fikk meg en laptop på skolen i dag, men jeg fikk ikke den nyeste laptop de har inne, som er D630. Jeg fikk fjoråret modell som er en D520(Også var den brukt). Jeg begynte allmenfag 2år etter en 4års pause med skole. Jeg har sett andre folk som begynte 2året allmefag fått den nye modellen. Den gamle(D520): intel Centrino duo 1,66ghz 512ram. 60gb harddisk. Den nye dell(D630): 2,0GHz Intel Core Duo prosessor, 1 GB minne (RAM), 60g harddisk. Den nye laptopen dobbel så bra! Jeg har tengt å betale den summen når jeg er ferdig med allmenfaget å kjøpe den laptopen, men jeg er ikke interisert å kjøpe en brukt gammel D520 laptop. Har jeg krav på den nye laptopen? Om ikke hvordan skal jeg kunne få byttet inn til den? Hva kan jeg klage på at er dårlig på den brukte laptopen jeg fikk, si at bateriet er dårlig på den og at jeg ikke er interisert å kjøpe den på slutten av 3året, for jeg vill ha den nyeste modellen. 9386080[/snapback] Nei,du har ikke krav på den nye modellen. Hvis maskinen er så forferdelig,så er det jo bare å stikke på en datasjappe og kjøpe en ny en... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis D520'en er utstyrt med SXGA+-skjermen er det faktisk en veldig god maskin, har brukt denne selv. Lite å klage på om du får låne den billig/gratis og attpåtil kjøpe den billig etter endt skolegang, da den er velegnet også til høyere utdanning, så sparer du de kronene om du tenker å studere videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå