P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 En av de to brødrene drepte den andre... Altså, hvem drepte hvem?` Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ramon drepte Hector? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Ramon drepte Hector? 9434333[/snapback] Yes..! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor jobber Jack i starten av sesong 4? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Mener at det er et bygg/anleggsfirma... Mener å huske jack med gul hjelm Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Feil, det var i starten av sesong 5 det vettu Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jobbet han for staten da..? Departementet eller noe..? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg kan vel godkjenne den tror jeg... DoD, eller Department of Defence Din tur! Endret 5. september 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Greit, hvem ble drept da Chase, Claudia, faren til Claudia og broren (eller sønnen?) flyktet fra "gården"? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Haha det vet jeg! (tror jeg) Det var vel Claudia? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Joda.. Ble skutt i hodet eller halsen eller noe.. Da er det deg.. ! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 I hvilken sesong ble David Palmer forgiftet? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 I hvilken sesong ble David Palmer forgiftet? 9434597[/snapback] Hvis du tenker på det syresakene som kom på hånden hans må vel det være sesong 2 .. Flaks at han overlevde da.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hehe ja det er sant.. Også var det deg, igjen. Dæggern, vi er pro as Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jepp... Tråden har aldri vært så aktiv som nå Virker ikke som om det er så altfor mange ihugga 24-fans her da.. Men men, Spørsmål: Jeg vil ha navn og arbeidsstilling til broren til presidenten (Altså David) Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vel, navnet er ihvertfall Wayne Palmer.. Han er vel president på slutten av sesong 6... Eller, ble plutselig litt usikker. Lå han i sykestua på slutten av sesong 6 kanskje? Eller tok Noah over? Nei, Noah Daniels ble vel ikke innvilget president hvis jeg ikke husker feil, så jeg vil tippe at Wayne Palmer da enda sitter som president.. Konklusjon: Wayne Palmer, president? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Beklager at jeg ikke formulerte meg riktig, tenkte på sesong 3 skjønner du.. Grunnen til det er at jeg kun har sett sesong 1-5 (venter til nr.6 kommer på DVD) .. Derfor kan jeg ikke ta stilling til noe som skjer etter slutten på sesong 5. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Okei, nå tenker jeg bare høyt da men han var ikke rådgiver eller assistent eller noe i den duren? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Okei, nå tenker jeg bare høyt da men han var ikke rådgiver eller assistent eller noe i den duren? 9434833[/snapback] riktig riktig.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Okei, nå snakker vi om sesong 2 Hvilken CTU direktør ofret livet sitt for å redde Los Angeles den dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå