andi_c Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Siden det ikke kommer noe nytt spørsmål, så kommer jeg bare med ett til. Hvem "drepte" Jack i slutten av sesong 4? Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Siden det ikke kommer noe nytt spørsmål, så kommer jeg bare med ett til. Hvem "drepte" Jack i slutten av sesong 4? Tror det var Dale Spaldings eller noe sånt I samme sesong, hva het personen som ble drept på det kinesiske konsulatet, og hvem var han? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Den kinesiske konsulen, Koo Yin. Hva heter sekretæren eller hva det nå er, som legger an på David Palmer i sesong 1? Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Den kinesiske konsulen, Koo Yin. Hva heter sekretæren eller hva det nå er, som legger an på David Palmer i sesong 1? Hun het Patty Brooks tror jeg, er litt usikker på etternavnet. Hva heter barnebarnet til Jack og hvem er hun oppkalt etter? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hun heter Teri, oppkalt etter Jacks gamle, døde kone, Teri Bauer. Hva heter faren til lille Teri? Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hun heter Teri, oppkalt etter Jacks gamle, døde kone, Teri Bauer. Hva heter faren til lille Teri? Han heter Stephen. (Har vi fått vite ett etternavn på han? ) Hva het kjæresten til Kim Bauer i sesong 2? Endret 22. mars 2010 av ALien_93 Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har ikke fått vite etternavn på han nei... Det var han taekwondo fyren var det ikke? Miguel tror jeg det var Ingen andre en Alien_93 og meg som vil svare? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har ikke fått vite etternavn på han nei... Det var han taekwondo fyren var det ikke? Miguel tror jeg det var Ingen andre en Alien_93 og meg som vil svare? Stemmer det, var han som mistet benet i den bilulykka, og so ikke ville snake mer med Kim etter det Nytt spørsmål: hva het han som prøvde å lure Nina til å kjøpe et fake virus, men som heller drepte Ramon Salazar med en bombe? Og hvordan døde denne mannen? Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tror navnet var Amador. Husker ikke hvordan han døde. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 han ble skutt og drept av den russiske fyren som var da sjefen hans(eller iallefall betalte han, husker dessverre ikke navnet ) Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Michael Amador - drept av en koffertbombe som liksom skulle "få han ut av landet" (av Stephen Saunders). Hvem var den første som ville gå ut i media i saken mot Keith Palmer? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Var det David Palmer? Er ikke heeelt sikker på denne Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Var det David Palmer? Er ikke heeelt sikker på denne Nope, try again Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Maureen Kingsley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå