P1ndy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Vi burde blitt torturert litt av selveste Jack Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vi må få liv i denne tråden igjen Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som har noen spørsmål? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva er navnet på kjøpesenteret som var det første målet for et nervegass-angrep? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Uææ... Den kan jeg ikke i hodet Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sunrise Hills kjøpesenter (shopping mall) heter det! Min tur. Hvem våkner Chloe opp sammen med i starten av sesong 5, og hvilken rolle har han litt senere i sesongen? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 La oss få litt skikkelig aktivitet i denne tråden nå! Svaret på NiRaM sitt spørsmål: Chloe våkner opp sammen med Spencer Wolf, som også arbeider på CTU. Senere i sesongen blir har mistenkt for å ha forsynt Walt Cummings med klassifisert informasjon fra CTU og sluppet en profesjonell snikmorder inn i CTU. Det ble senere kjent at han bare ble lurt av Cummings, og trodde at han tjente presidenten. Nytt spørsmål: Hva heter sønnen til Hector Salazar sin kjæreste? Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Dumbass Det er ikke sønnen hennes, det er broren! Det får du bl.a. vite når Hector tar han i å leke med en pistol, og spørr om søstera hans er klar over det. Men navnet på broren, eller sønnen som du refererer til, er Sergio. Navnet på dama til Hector er Claudia. Mitt SPM: Jeg vil vite navnet på det eneste character-etternavne som har blitt brukt på mer enn èn bad guy i 24. Endret 30. mai 2009 av martinkviteberg Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Når folk spør så vanskelige spørsmål er det ikke rart at denne tråden er så godt som død... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg vil vite navnet på det eneste character-etternavne som har blitt brukt på mer enn èn bad guy i 24. Drazen. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 La oss få litt liv i denne tråden igjen! Hva heter de to karene som kidnappet Kim Bauer og Janet York i sesong 1? Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 La oss få litt liv i denne tråden igjen! Hva heter de to karene som kidnappet Kim Bauer og Janet York i sesong 1? Rick Allen og Dan Mounts. Hvilke kvinner har Jack hatt et forhold til (mer enn bare vennskap alså)? Når jeg tenker meg om, kommer jeg på 7 stykker, vil ha navn på minst 5. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Teri Bauer, Nina Myers, Kate Warner, Claudia Hernandez, Audrey Raines, Marilyn Bauer, og muligens Renee Walker? Endret 9. mars 2010 av andi_c Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Teri Bauer, Nina Myers, Kate Warner, Claudia Hernandez, Audrey Raines, Marilyn Bauer, og muligens Renee Walker? Tenkte mer på Diane Huxley istede for Renee. Your turn Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvem er den eneste utenom Jack Bauer som har vært sett i alle de første 7 sesongene? Lenke til kommentar
Gege Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvem er den eneste utenom Jack Bauer som har vært sett i alle de første 7 sesongene? Aaron Pierce Hvem er det som skyter Phillip Bauer på oljeriggen? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Var ikke det Joshua Bauer? Lenke til kommentar
Gege Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Var ikke det Joshua Bauer? Riktig det, Josh Bauer. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Graem Bauer dør av en overdose av ett medikament som bare eksister i 24's verden. Phillip Bauer er personen som tar livet av han, da han ikke ønsker at Graem skal plapre for mye til myndighetene. Endret 15. mars 2010 av Gege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå