P1ndy Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Tror det er da de ikke snakker med hverandre. Hun klandrer han for drapet på moren.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tror det er da de ikke snakker med hverandre. Hun klandrer han for drapet på moren.. 9595156[/snapback] Bra svar Din tur Andy-P Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hva har skjedd her? Ok, det har gått en stund nå.. Et lite hint.. Jack og hans menn prøver å føre han ut av fengselet. Endret 29. september 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Huff da...' Minner om at hvem som helst kan legge ut spørsmål nå, da tiden er rent ut..! Men, for all del, svar gjerne på forrige spørsmål og! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) hva skjer her: Sesong 4- sloss mot et privat swat team. til hvem ? Endret 5. oktober 2007 av Exentler Lenke til kommentar
aloras Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette er vel scenen der Jack og Paul Raines nettopp har fått tak i et dokument som beviser at en eller annen person i et eller annet firma er innblandet i terrorist-saker. De søker ly i en våpenbutikk der Jack og Paul og de to brødrene som eier butikken sloss mot SWAT teamet til bedriften som de har tatt dokumentet fra. Om jeg ikke husker helt feil ;p Sitter på jobb nå så om noen vil legge ut nytt spørsmål så go ahead Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) vet ikke helt det med dokumentet, men har ble forsøkt sprent hos denne bedriften like før og rømte som vanlig og fikk et swat team etter seg riktig , neste Endret 6. oktober 2007 av Exentler Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Ops! 20 dager siden siste post! Jaja, legger ut et spørsmål jeg da.. Vil ha etternavnet til personen til venstre.. Har ødelagt ansiktet hans litt bare for gøyt.. Er nok enkel uansett Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 tysk agent ved navnet Theo Stoller. skulle undersøke dama. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er ikke riktig..! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 You're next Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bare gir neste til noen andre jeg. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Nå har tv-links.co.uk blitt lagt ned, så nå vet jeg ikke hvor jeg skal finne screenshots fra.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ops! 20 dager siden siste post! Jaja, legger ut et spørsmål jeg da.. Vil ha etternavnet til personen til venstre.. Har ødelagt ansiktet hans litt bare for gøyt.. Er nok enkel uansett Han heiter Alexis Drazen .. ikkje andre drazen .. det er han skalede broren Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ja, det stemmer det.. Men så spurte jeg bare etter etternavnet, så godkjente anyway.. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Nytt spm: I hvilken sesong blir Jack kidnappa av kineserne..? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 5 C'est Vrai. Har du nytt spørsmål..? NB: Noen som vet om en side med bra screenshots fra serien..? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvem drepte Saunders? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå