Gå til innhold

24-Quiz! Les reglene.. (Spoilere)

Anbefalte innlegg

Hei.. :)

Starter en quiz med håp om at den skal overleve.. Den nystartede Friends-quiz'en går som det suser, så en ordentlig 24-quiz med aktive brukere synes jeg ville vært moro.. Skader ikke å prøve i alle fall..

NB: Som jeg håper de fleste forstår: Hvis du ikke vil vite hva som skjer, fordi du ikke har sett sesongene er det liten vits i å hvile øynene i denne tråden.. :)

REGLER FOR 24 QUIZ

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål.

- Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (heller ikke bildesøk eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv.

- Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål.

- Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder.

Ellers er det vel standard quizregler. Vær snille og kom med gode spørsmål :)

Hvis en person svarer på et spørsmål, og ikke har tid til å komme opp med nytt spørsmål, vær vennlig å skriv dette, så noen andre kan komme opp med et nytt spørsmål. Dette er for å få litt aktivitet i tråden. :thumbup:

NB: Hvis det er noe dere ønsker av regler o.l. så send meg en PM :)

Greit.. Jeg begynner med en som skulle være enkel..

I sesong 3, etter at Tony ble skutt i halsen, skynder han seg tilbake til CTU for å snakke med Jack og en annen.. Hva heter han?

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor ble Ryan Chappelle henrettet av jack ?

9387967[/snapback]

Hvilken sesong er det fra..? Kan ikke huske det...

Men.. Noen som vet hvordan man kan legge inn "screenshot" fra en episode..? (Fått inspirasjon fra friends-tråden)

Lenke til kommentar
Saunders tvinger Presidenten til å godta Chappelles død, hvis ikke truer han med å slippe ut viruset. Chappelle klarer ikke å ta sitt eget liv, så derfor må Jack ta saken i sine egne hender.

Hvis jeg husker rett...

9391527[/snapback]

jepp, ryan var rett og slett for flink med det han holdt på med at saunders krevde ham død. han var så flink med noe bankgreier å sporing om hva saunders hadde gjort med noen penger slik at han klarte å finne datteren. og da syntes saunders han var for flink og la det som et krav til presidenten at han skulle dø.

Lenke til kommentar
Da har det vel gått 24 timer og vel så det... Prøver å få i gang tråden igjen ved å stille et så og si ganske enkelt spørsmål.

Hva heter broren til Ramon Salazar? Fortsatt sesong 3 altså...

9434126[/snapback]

Broren heter vel Hector..? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...