Krishell Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://home.online.no/~rahell/case/ Der har dere allebildene Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hmmm nice, jeg syns å ane en RØD tråd her Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Takker Krishell! Hehe, ja. Jeg ville ha en "theme" med hele saken je. 8) Specs: Addtronics ServerTower 1 stk 92mm (suger inn bak nede) 3 stk 80mm oppe (trekker ut) 1stk 80 + 1 stk 120mm (som trekker inn foran) Alle Kabinettviftene styres av min hjemmelaga viftekontroll fremme. (bare av/på - lan/hjemme) Når de alle er på så er det ILLE! Men når alle er av, så er det bare 2 12dB papst (skjermkort/PSU) som blåser bortsett fra Prosessorkjøleren. Og den er på 20dB. Har vifteløs Chipsettkjøler, så denne saken er stille hjemme. 2 Røde Katoder inni vindu (ses ikke så bra med blits, og uten er det motsatt.. ) + En rød 6" neonlys foran under gitteret 8) Har lakkert hele kassa Svart (rød inni) Og lakkert flammegrafikk (gjort selv som dere ser 8) ) utenpå. Lakkert CDRom/Brenner/Diskettstasjon/Mus/Skjerm/Skal lakkere ferdig tastaturet også. 8) Its my Precious Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det var en rå mod det 8) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dritfeit mod. Kunne vært et bedre kabinett da. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 nice hobby! hihi...tenk om alt var spy grønt?? hoho jeg tenkte å ha alt i blått.. så tenkte jeg å male noen isfjell på kabinett siden(jeg er ganske god til å male/tegne.har gjort det en god del av livet..) kanskje den ser for kald ut?? maybe maybe not hmmm...har akkurat blitt ferdig med å update windows nå..*restart* snakkes siden Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Dritfeit mod. Kunne vært et bedre kabinett da. Bedre kabinett? Jeg er dritfornøyd! Addtronics er et e*lig bra kabinett skal jeg si deg 8) Eneste som plager meg er at den røde lakkeringen ikke ble så altfor bra... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Fet mod det der, en røykmaskin inni og det hadde sett ut som hele kabinettet var satt fyr på Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Fet mod det der, en røykmaskin inni og det hadde sett ut som hele kabinettet var satt fyr på Hmmm kort levetid på HW isåfall Du har vel en TheMatrix mod du da? eller? Kun de grønne lystonene fra filmen? The Matrixlogoen er ikke så vanskelig å lage i siden med en Dremel Hadde sett fett ut tror jeg :google: Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Fet mod det der, en røykmaskin inni og det hadde sett ut som hele kabinettet var satt fyr på Du har vel en TheMatrix mod du da? eller? Kun de grønne lystonene fra filmen? The Matrixlogoen er ikke så vanskelig å lage i siden med en Dremel Hadde sett fett ut tror jeg :google: Jeg har ikke en, men driver på å lager en. Har demontert et chieftech kabinett, lakkert det innvendige i sølv (for å gi mer reflex) har bygg litt om slik at jeg nå får satt inn 2 powersupplyer. Driver for tiden å freser/sager ut matrix logo på den ene siden av kabindttet, skal også inn med noe plex greier. Ting tar tid, men det blir vel kanskje ferdig engang... :-? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 wahoo! lekkert! Absolutt noe av det bedre jeg har sett Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 niice... den var kul ja! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå