|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei, jeg er endelig ferdig med min andre mod. Men jeg har ikke mulighet for og legge dem ut på nettet. Noen som eg kan maile dem til så den kan legge dem ut? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Skaff deg webplass på f.eks www.start.no, det får du sikkert bruk for fremover. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 tja, vist du ikke ordner deg egen hjemmesideplass nå så kan du sende bildene i mail til meg... Da ordner jeg en liten plass til bildene dine så de andre får se dem... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 er det noen som kunne legge dem ut i en post her i tråden? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har webplass, mail meg på [email protected] og attach bildene, så skal jeg legge dem ut. Jeg gir deg direkte linker tilbake i en mail. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 det er to knapper under hver post jeg skriver inn... "e-post" og "WWW", der finner du min mail og min hjemmeside... :wink: om du vil ha bildene på min eller Basus sin side er opp til deg... Jeg skal kanskje lage meg ei ny og mye mer oversiktig side i helga vist jeg får tid... bare så du vet det. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Basus: Da sender jeg dem til deg. Takker for hjelp!! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Sann, nå har du fått bildene Basus, nå får vi vente i spenning.. 8) Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hohoho jeg gleder meg som en unge til å se bildene =) håper du har gjort en god jobb da =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvis du ikke har tålmodighet kan jeg legge de opp for deg nå Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ja gkør det...ser sikkert konge ud! rått me rød neon forresten! =) Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 kommer det noen bilder snart eller ??? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ta og send meg bildene over msn så skal jeg bruke max 1 min på legge de ut Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm, Basus, kunne ikke du legge link til bildene på Tråden her? Kom ikke inn på sia jeg... Krishell, jeg har for tiden ikke internett hjemme.. venter på ADSL. Men kan på mandag sende deg bildene, så du kan legge dem ut (helst på tråden min) Går det greit? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Chipern, send meg bildene så skal jeg legge de opp! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ja så få nå rævva i gir o send di forbaskande bildene til noen da!!klarer ikke å vente mer!!!!! DU STRESSER MEG!!! :google: Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvor blir det av bildene? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ja så få nå rævva i gir o send di forbaskande bildene til noen da!!klarer ikke å vente mer!!!!! DU STRESSER MEG!!! :google: To valium til deg ... Kommer i posten . .. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Sitter på skolen på Mac nå.. Bildene ligger på PC, må ha PC for og sende bildene... ARGH! *vente vente* Hater folk som låser PCn for og gå og spise... andre får ikke slippe til. (selv om jeg gjør det samme) Tålmodighet er en dyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå