Gå til innhold

VG sin Velgerguide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går OT her nå, men; tufsa du litt med quoten her, eller prøverdu å være ironisk ved å forandre på det jeg sa?

9392366[/snapback]

Skreiv i quoten din, ikke meninga!!

Og dette med at OT er galt, er noe forbarska tull! Det er helt naturlig å småprate litt rundt andre ting. Tenk hvor kjedelig samtalen på konfirmasjonsfesten ville vært om far skulle skrive OFF TOPIC hver gang bordgjestene snakket om noe annet enn konfirmanten...

Endret av firkantsopp
Lenke til kommentar
Men hadde jeg kunnet stemme, ville jeg stemt RV, ja. :) :)

Det er bra, viser at du har hjerte!

Men ikke hjerne :tease:

9393074[/snapback]

.................backfire?... Nei, men bacfire på backfire for sistemans del............. :D

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

SV 88.6%

RV 85.5%

SP 72.6%

AP 72.1%

V 68.5%

KRF 59.6%

H 33.5%

FRP 14.3%

Feilkilder: Enkelte dårlige spørsmål, ett eller to som var vanskelige å svare på eller som "kommer an på." Motiver for de ulike tiltak/standpunkt kommer ikke til uttrykk i resultatet.

Ble bare bittelitt overrasket over rekkefølgen på partiene.

Lenke til kommentar
At det finnes tullinger som er  hysteriske gjør det ikke mindre sant at klimaet er i ferd med å gå til helvete. Tror dere vi kan fortsette å pøse ut mer og mer CO2 i 200 år til? Hvordan skal det gå når 1 mrd kinesere bytter ut sykkel med bil?

9391943[/snapback]

Uansett hvor mye Norge reduserer har det ikke noe å si på klimaet.

9391952[/snapback]

I hvertfall ikke når visse idioter går rundt med sånne holdninger. :nei:

Lenke til kommentar
At det finnes tullinger som er  hysteriske gjør det ikke mindre sant at klimaet er i ferd med å gå til helvete. Tror dere vi kan fortsette å pøse ut mer og mer CO2 i 200 år til? Hvordan skal det gå når 1 mrd kinesere bytter ut sykkel med bil?

9391943[/snapback]

Uansett hvor mye Norge reduserer har det ikke noe å si på klimaet.

9391952[/snapback]

9394780[/snapback]

Ikke uansett. Er bare realistisk.

Lenke til kommentar

Ikke uansett. Er bare realistisk.

Eller bare uansvarlig? I beste fall umoden.

9395016[/snapback]

Ta det rolig, trenger ikke å komme med fornærmelser. Jeg passerer deres PKorrekte' krav, jeg dusjer ikke mer enn 5 minutter hver dag og tar bussen til jobben, men jeg er heldig som har det nærme hjemmet. Per som kjører to timer til jobben hver dag er ikke like heldig siden han skal bli straffet med skyhøye bilravgifter og dårlige veier fordi dere tror at vi kommer til å redde verdenen fordi mindre folk vil kjøre bil da, men Per er nødt til å gjøre det desverre.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er få partier som ikke innser at buss til de fjerneste avkrokene i landet ikke er lønnsomt verken økonomisk eller for miljøet. Det krever seks passasjerer på en buss for at den skal forurense mindre enn bil. Bensin bør bli billigere for folk som bor i utkantene, men etter min mening bør bensin bli dyrere i byene. Bensinen er billig i forhold til lønnsnivået her til lands.

Lenke til kommentar
Men hadde jeg kunnet stemme, ville jeg stemt RV, ja. :) :)
Det er bra, viser at du har hjerte!

Men ikke hjerne :tease:

9393074[/snapback]

:thumbup:

9393091[/snapback]

Så flott at du kaller de som stemmer Rødt for hjernedøde, Zethyr.

Forøvrig en latterlig test med latterlige spørsmål.

Allikevel fikk jeg 57% Venstre. At Høyre og FrP havner såpass høyt opp forteller at testen ignorerer andre sentrale emner.

Lenke til kommentar

Wow! Enda mer enn meg. Jeg tenker at når en buddhist får 75% Venstre, da kan jeg stemme dem med god samvittighet! Føler du at Venstre er partiet som best ivaretar buddhistisk filosofi?

Kommer du til å stemme V i år? Ville du også stemt dem i Stortingsvalg, når de i tilfelle valgseier må gå inn i koallisjon med møkkapartiene KrF og SP?

Lenke til kommentar

Gjennom internasjonale avtaler har Norge forpliktet seg til å kutte CO2-utslippene. Hvor bør disse kuttene gjøres?

Minst to tredjedeler bør kuttes i Norge

Norge bør kutte der det er billigst, uavhengig av hvor i verden

ok. jeg MÅ velge en av disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...