Gå til innhold

VG sin Velgerguide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
81% FRP på meg. Ingen overraskelse.

9389085[/snapback]

Du tror ikke global oppvarming skyldes menneskelig aktivitet, mao?

9389119[/snapback]

å du tror den globale oppvarmingen skyldes menneskelig aktivet? ta å se litt rundt deg å ikke bare hør på venstrevridd propaganda. du tror like mye som dem som ikke tror på det, du kan ikke si at det er en andre siden som tror å du vet.

er det i hele tatt noe global oppvarming? kom med dine bevis siden du er så sikker, Al gores møkka film gjelder ikke og heller ikke betale venstre forskere.

miljøet endres hele tiden og har alltid gjort det, det vil endre seg så lenge jorden eksisterer, så bli vant med det!

istiden kommer uansett en gang, selv om du tørker deg i ræva med miljøpapir eller sykler til jobb.

9390784[/snapback]

Det værste er at tullinger i Norge tror at VI kan gjøre noe med det. Var det ikke en oppfordring fra en kar som ville at vi skulle skyte mere elg fordi dem fes så mye og skapte masse CO2? Eller en som kjører i femtegir til jobb fordi det ville reduseres litt. Sånne latterlige eksempler blir det bare mer av pga alt hykleriet. Sannheten er uansett hvor masse CO2 vi reduserer har det ikke noe å si.

Lenke til kommentar
SV 91%

RV 86.5%

AP 76.5%

SP 67.9%

V 64%

KRF 45.5%

H 24.3%

FRP 17.1%

:)

Edit: Noe kuk med kursiv og fet skrift.

9391756[/snapback]

Og RV er de du stemmer, siden du har uthevet dem?

9391803[/snapback]

Tviler på han kan stemme siden han er født i 1991 :)

Lenke til kommentar
At det finnes tullinger som er  hysteriske gjør det ikke mindre sant at klimaet er i ferd med å gå til helvete. Tror dere vi kan fortsette å pøse ut mer og mer CO2 i 200 år til? Hvordan skal det gå når 1 mrd kinesere bytter ut sykkel med bil?

9391943[/snapback]

Uansett hvor mye Norge reduserer har det ikke noe å si på klimaet.

Lenke til kommentar

Fikk dette resultatet på Aftenposten sin test.

Fremskrittspartiet: 73 %

Høyre: 51 %

Venstre: 27 %

Arbeiderpartiet: 27 %

Kristelig Folkeparti: 21 %

Senterpartiet: 20 %

Rød Rød Valgallianse: 15 %

Sosialistisk Venstreparti: 13 %

Er litt skremt over at rødt kommer så høyt opp...

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
At det finnes tullinger som er  hysteriske gjør det ikke mindre sant at klimaet er i ferd med å gå til helvete. Tror dere vi kan fortsette å pøse ut mer og mer CO2 i 200 år til? Hvordan skal det gå når 1 mrd kinesere bytter ut sykkel med bil?

9391943[/snapback]

9391952[/snapback]

Med den tankegangen der kommer det i alle fall til å gå til helvete. Norge er et lite land, men som et av verdens mest velstående har vi et ansvar på å vise at det er mulig å gjøre noe med problemene som bare blir mer og mer alvorlige. Jeg skulle ønske Norge kunne vært et foregangsland på miljø slik at det hadde vært lettere for andre land å henge seg på en positiv miljøbølge.

Lenke til kommentar

9391943[/snapback]

9391952[/snapback]

Med den tankegangen der kommer det i alle fall til å gå til helvete. Norge er et lite land, men som et av verdens mest velstående har vi et ansvar på å vise at det er mulig å gjøre noe med problemene som bare blir mer og mer alvorlige. Jeg skulle ønske Norge kunne vært et foregangsland på miljø slik at det hadde vært lettere for andre land å henge seg på en positiv miljøbølge.

9392059[/snapback]

Tror du virkelig land som USA, Kina, India osv vil redusere dems Co2 utslipp fordi vi i Norge på 5 millioner briefer med at vi klarer det så enkelt?

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

9391943[/snapback]

9391952[/snapback]

9392059[/snapback]

Tror du virkelig land som USA, Kina, India osv vil redusere dems Co2 utslipp fordi vi i Norge på 5 millioner briefer med at vi klarer det så enkelt?

9392117[/snapback]

Nei, men skal vi bare pøse ut videre siden USA og Kina fortsetter?

Lenke til kommentar

9391943[/snapback]

9391952[/snapback]

9392059[/snapback]

9392117[/snapback]

Selvfølgelig kan lille Norge også påvirke store nasjoner. Men det finnes steg på veien dit. Får vi med oss store deler av Europa så har vi plutselig en del mer makt. Jeg håper og tror at USA er mer bevisste på miljø etter at diverse naturkatastrofer har rammet landet de siste årene.

Jeg synes uansett at det er en alt for negativ holdning å si at vi i Norge ikke kan gjøre noe med klimaproblemene. Og dersom du ikke tror at vi kan løse de globale klimaproblemene så kunne vi alle fall prøvd å løse de lokale problemene. Kom til hjembyen min, Bergen, en kald vinterdag og så skal du få se hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SV 91%

RV 86.5%

AP 76.5%

SP 67.9%

V 64%

KRF 45.5%

H 24.3%

FRP 17.1%

9391756[/snapback]

9391803[/snapback]

9391939[/snapback]

Men hadde jeg kunnet stemme, ville jeg stemt RV, ja. :) :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan lille Norge også påvirke store nasjoner. Men det finnes steg på veien dit. Får vi med oss store deler av Europa så har vi plutselig en del mer makt. Jeg håper og tror at USA er mer bevisste på miljø etter at diverse naturkatastrofer har rammet landet de siste årene.

Så fordi vi i Norge har skyhøye bilavgifter og straffer alle som ikke har muligheten til å sykle til jobb eller dusjer mer en 5 minutter hver dag, så vil land som USA, Kina og India gjøre det samme? Flesteparten som bor i de landene vet ikke hvor Norge ligger på kartet engang. Skal si deg en ting, det er mye lettere for rike oss på 5 millioner på få til noe slikt en de landene.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SV 91%

RV 86.5%

AP 76.5%

SP 67.9%

V 64%

KRF 45.5%

H 24.3%

FRP 17.1%

9391756[/snapback]

9391803[/snapback]

9391939[/snapback]

Men hadde jeg kunnet stemme, ville jeg stemt RV, ja. :) :)

Det er bra, viser at du har hjerte!

9392303[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...