firkantsopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 81% FRP på meg. Ingen overraskelse. 9389085[/snapback] Du tror ikke global oppvarming skyldes menneskelig aktivitet, mao? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 81% FRP på meg. Ingen overraskelse. 9389085[/snapback] Du tror ikke global oppvarming skyldes menneskelig aktivitet, mao? 9389119[/snapback] Det var den rareste konklusjonen jeg har sett noen trekke på ganske lenge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Mitt: FRP 69.5% H 64.1% KRF 32.3% SP 29.5% V 29% AP 23.5% RV 14% SV 5.7% Men kommer ikke til å spemme på FrP fordet. Syns det er dritt når det bare er ja/nei og ingen flere valg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Endte på SV noe som jeg ser på som helt feil. SV 88.1% RV 84.5% AP 74% SP 71.6% V 61.5% KRF 61.1% H 27.2% FRP 16.2% Forventa Venstre på topp. Endret 30. august 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
fgr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 jeg trodde jeg var FRP, men jeg havna på SP. hva pokker. Lenke til kommentar
kkt1986 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 86% Frp på meg.. som forventet. Og du har et meget godt poeng, Dennis. Hadde folk stemt det de burde ha stemt ut ifra det de faktisk mener (!), så hadde FrP sittet med makten for lenge siden. FrP ligger på topp på nesten alle slike tester. 9388586[/snapback] Ikke rart, om det er aviser av typen VG du ser på... Se på de to siste postene i denne tråden, før mitt innlegg Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Endte på SV noe som jeg ser på som helt feil. SV 88.1% RV 84.5% AP 74% SP 71.6% V 61.5% KRF 61.1% H 27.2% FRP 16.2% Forventa Venstre på topp. 9389581[/snapback] De tre rødeste partiene på topp, men du stemmer et sentrumsparti?? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 86% Frp på meg.. som forventet. Og du har et meget godt poeng, Dennis. Hadde folk stemt det de burde ha stemt ut ifra det de faktisk mener (!), så hadde FrP sittet med makten for lenge siden. FrP ligger på topp på nesten alle slike tester. 9388586[/snapback] Ja, og hvorfor det? Fordi det er høyrevridde, unge menn som bruker data og internett mest. Hvorfor er det ikke flere spørsmål om miljø og arbeidlivspolitikk, forresten. De fleste driter vel i om homofile kan gifte seg eller ikke. Her er hva de ikke spurte om: Ønsker du at ledelsen skal kunne sparke deg på dagen Vil du ta kål på villreinen med hytteutbygging Vil du ha fri flyt av støyende ATVer og snøscootere i friluftområder Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 V 72.5%KRF 59.1% SP 56.3% SV 54.8% FRP 53.3% AP 51% H 48.5% RV 48% Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) 81% FRP på meg. Ingen overraskelse. 9389085[/snapback] Du tror ikke global oppvarming skyldes menneskelig aktivitet, mao? 9389119[/snapback] å du tror den globale oppvarmingen skyldes menneskelig aktivet? ta å se litt rundt deg å ikke bare hør på venstrevridd propaganda. du tror like mye som dem som ikke tror på det, du kan ikke si at det er en andre siden som tror å du vet. er det i hele tatt noe global oppvarming? kom med dine bevis siden du er så sikker, Al gores møkka film gjelder ikke og heller ikke betale venstre forskere. miljøet endres hele tiden og har alltid gjort det, det vil endre seg så lenge jorden eksisterer, så bli vant med det! istiden kommer uansett en gang, selv om du tørker deg i ræva med miljøpapir eller sykler til jobb. Endret 30. august 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 å du tror den globale oppvarmingen skyldes menneskelig aktivet? ta å se litt rundt deg å ikke bare hør på venstrevridd propaganda. er det i hele tatt noe global oppvarming? kom med dine bevis siden du er så sikker, Al gores møkka film gjelder ikke og heller ikke betale venstre forskere. 9390784[/snapback] Hahahahahaha, skaff deg en utdanning, mann! Propaganda my ass. Seff gjelder Al Gores film og kildene den viser til. Alle forskere er enige om at menneskene er i ferd med å kjøre klimaet til helvete. Det er dere høyrefolk som sluker propaganda. Lenke til kommentar
operg Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 å du tror den globale oppvarmingen skyldes menneskelig aktivet? ta å se litt rundt deg å ikke bare hør på venstrevridd propaganda. er det i hele tatt noe global oppvarming? kom med dine bevis siden du er så sikker, Al gores møkka film gjelder ikke og heller ikke betale venstre forskere. 9390784[/snapback] Gøy med tilfeldige folk på nettet som tror de vet mer enn 90% av verdens klimaforskere Fikk forøvrig følgende resultat, som alltid: V 73% KRF 72.2% SP 57.4% SV 53.3% RV 51.5% AP 50.5% H 49% FRP 34.8% Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 gøy med folk som trur de kan alt fordi dem har sett det på film og har lest det i avisen. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) gøy med folk som trur de kan alt fordi dem har sett det på film og har lest det i avisen. 9390842[/snapback] Hohoho, det er det jo dere som gjør. Vi lytter til forskerne. Ingen vet bedre enn dem. Operg, du er en ekte sentrumsmann. Forresten, er du kristen siden KrF kommer så høyt? Endret 30. august 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) gøy med folk som trur de kan alt fordi dem har sett det på film og har lest det i avisen. 9390842[/snapback] Hohoho, det er det jo dere som gjør. Vi lytter til forskerne. Ingen vet bedre enn dem. Operg, du er en ekte sentrumsmann. Forresten, er du kristen siden KrF kommer så høyt? 9390852[/snapback] jeg lytter også bare til forskere men ikke de samme som deg. hvorfor mener du at en forsker har mer rett ovenfor en annen forsker? fordi han mener det samme som deg? Er ikke lenge siden "alle" forskerne var enig at jorda ble kaldere. Global oppvarming har blitt en religion som har blitt skikkelig hipt å tru på, trur du ikke på det er du en tulling som ikke har peil. For noen århundrer siden gikk jo alle rundt å trudde at jorda var i midten og sola gikk rundt mens noe få forskere mente noe annet, men fler tallet av "forskerne" var enig med de som styrte (prestene) bare vent noe år så har hysteriet lagt seg. dette er ting som kommer å går. Endret 30. august 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Endte på SV noe som jeg ser på som helt feil. SV 88.1% RV 84.5% AP 74% SP 71.6% V 61.5% KRF 61.1% H 27.2% FRP 16.2% Forventa Venstre på topp. 9389581[/snapback] De tre rødeste partiene på topp, men du stemmer et sentrumsparti?? 9390153[/snapback] Ja. Noe som sier noe om kvaliteten på denne testen. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) jeg lytter også bare til forskere men ikke de samme som deg. Er ikke lenge siden "alle" forskerne var enig at jorda ble kaldere. Global oppvarming har blitt en religion som har blitt skikkelig hipt å tru på, trur du ikke på det er du en tulling som ikke har peil. For noen århundrer siden gikk jo alle rundt å trudde at jorda var i midten og sola gikk rundt mens noe få forskere mente noe annet, men fler tallet av "forskerne" var enig med de som styrte (prestene) bare vent noe år så har hysteriet lagt seg. dette er ting som kommer å går. 9390985[/snapback] "Bibelen støttes også av forskere, bare ikke de samme forskerne som du lytter til. Det er ikke lenge siden "alle" forskere trodde jorda var flat." Det er ikke mange seriøse forskere med rent mel i posen som støtter teoriene dine. Uansett hadde jeg rett i antagelsene mine. FrP-ere tror ikke global oppvarming er menneskeskapt. Akkurat som fornuften deres er svekket på de fleste andre områder også. Grilldresspartiet Endret 30. august 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) jeg lytter også bare til forskere men ikke de samme som deg. Er ikke lenge siden "alle" forskerne var enig at jorda ble kaldere. Global oppvarming har blitt en religion som har blitt skikkelig hipt å tru på, trur du ikke på det er du en tulling som ikke har peil. For noen århundrer siden gikk jo alle rundt å trudde at jorda var i midten og sola gikk rundt mens noe få forskere mente noe annet, men fler tallet av "forskerne" var enig med de som styrte (prestene) bare vent noe år så har hysteriet lagt seg. dette er ting som kommer å går. 9390985[/snapback] "Bibelen støttes også av forskere, bare ikke de samme forskerne som du lytter til. Det er ikke lenge siden "alle" forskere trodde jorda var flat." Det er ikke mange seriøse forskere med rent mel i posen som støtter teoriene dine. Uansett hadde jeg rett i antagelsene mine. FrP-ere tror ikke global oppvarming er menneskeskapt. Akkurat som fornuften deres er svekket på de fleste andre områder også. Grilldresspartiet 9391035[/snapback] Ja nettopp "alle" forskere støttet at jorda var flat, hvorfor har "alle" forskere rett nå når det gjelder dette? Er ikke så mange forskere som er enig at global oppvarming er menneskeskapt, men dem er enig i at det blir varmere, det er 2 helt forskjellige ting. klimaet har alltid endret seg så derfor kommer man inn i en periode som er varm eller kaldere en normalt det er alle klima forskere enig om. noen frpere tror det ja, og du TROR at den er det. Du får komme med bevis hvis du har funnet ut noe nytt om denne saken siden du vet dette, side ingen andre i verden (utenom venstre sosialister som trur de vet alt) kan si det sikkert slik som deg da. men ta denne diskusjonen i en annen tråd. dette har lite med velgerguiden å gjøre. men for all del bare forsett så blir det mer penger til meg da jeg jobber på en solcelle fabrikk Endret 30. august 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ja nettopp "alle" forskere støttet at jorda var flat, hvorfor har "alle" forskere rett nå når det gjelder dette? Er ikke så mange forskere som er enig at global oppvarming er menneskeskapt, men dem er enig i at det blir varmere, det er 2 helt forskjellige ting.noen frpere tror det ja, og du TROR at den er det. Du får komme med bevis hvis du har funnet ut noe nytt om denne saken siden du vet dette, side ingen andre i verden (utenom venstre sosialister som trur de vet alt) kan si det sikkert slik som deg da. men ta denne diskusjonen i en annen tråd. dette har lite med velgerguiden å gjøre. 9391095[/snapback] Ingen forskere/vitenskapsmenn har noensinne hevdet at jorda er flat. Vitenskap handler om å trekke slutninger pba observasjoner, målinger og forsøk. Derfor er det et faktum at temperaturen på jorda stiger. Det er ikke en konspirasjon slik propaganda-filmene dine hevder. All teknologi i samfunnet vårt kan vi takke vitenskapen for. Den hadde ikke funket om vitenskapen var en konspirasjon, for å si det slik. Og jo, menneskelig aktivitet påvirker temperaturen på jorda. Vis meg den undersøkelsen som sier at klimaforskerne enes om noe annet. Selvfølgelig svinger klimaet også av andre årsaker, men ikke så brått som vi er vitne til i dag, med mindre vi har store vulkanutbrudd, meteornedslag, ekstreme solstormer eller lignende. Jeg forstår godt at dere vil forurense med god samvittighet og at dere gir faen i kommende generasjoner. Det gjør vi vel alle. Forskjellen er at vi ikke-FrP-ere ikke gidder å lure oss til å tro på noe annet enn den åpenbare sannheten. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nok en tråd som ender i FrP vs sosialistene Nok en tråd som ender i "mine forskere har mer rett enn dine" Back on topic: Denne testen suger da den er altfor unyansert. Fikk Høyre på første, noe som ikke er helt på jordet og jeg stemte faktisk på de for en del år siden. KrF på andre, noe jeg velger å se bort fra siden verdigrunnlaget til KrF er tuftet på en eventyrbok. FrP på tredje, men jeg har lest FrPs forslag til alternativt statsbudsjett så de må nok se langt etter min stemmeseddel. Venstre på fjerde, her er det vel mer sannsynlig at min stemme havner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå