UWKTS Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg vill ha en telefon med "alt". Altså skikkelig avtalebok som må kunne "snakke" med PCen, MP3 spiller/radio, kamera, Og ja, den må også kunne brukes til SMS/MMS og kunne ringe med. Og den skal ikke kunne gå! Er det noen som leverer en slik telefon anyone? Endret 29. august 2007 av UWKTS Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 vet ikke men n95 er vel noe for denne karen*? Lenke til kommentar
release Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vill ha en telefon med "alt". Altså skikkelig avtalebok som må kunne "snakke" med PCen, MP3 spiller/radio, kamera, Og ja, den må også kunne brukes til SMS/MMS og kunne ringe med. Og den skal ikke kunne gå! Er det noen som leverer en slik telefon anyone? 9385983[/snapback] Nokia N95 er jo mobilen som har "alt" da, inkl GPS og Wi-fi. Men hvis du skal ha det du har nevnt over så vil etter min mening en hvilken som helst symbian s60 mobil duge. Sjekk N-serien til Nokia. symbian s40 og sony ericsson sine noe dyrere mobiler kan nok også gjøre jobben, bare ikke fullt så godt etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå